Čtyři góly Hradci a budějovičtí fotbalisté kralují druhé lize

10:29aktualizováno  10:29
Kdo v neděli přišel na Střelecký ostrov, určitě nelitoval. V souboji o první místo ve druhé fotbalové lize porazilo domácí Dynamo České Budějovice Hradec Králové 4:1 a poskočilo do čela tabulky.

Momentka ze zápasu mezi Hradcem Králové (v bílém) a Českými Budějovicemi. | foto: Petr Lundák, MF DNES

Gólovou přehlídku ve šlágru kola otevřel po krásném centru Romana Wermkeho Patrik Čavoš, před koncem prvního poločasu přidal gól na 2:0 z penalty Ivo Táborský.

Fotogalerie

Ani po přestávce domácí nepolevili a pořád předváděli 1 500 divákům velice pěkný fotbal. Hradecký Plašil si dal v 52. minutě vlastní gól a o tři minuty později zvyšoval už na 4:0 Elvis Mashike. Hosté patnáct minut před koncem jen zkorigovali skóre, když Křížka prostřelil Pázler.

„Hodnotí se mi to hezky. Dali jsme v první půli dvě branky, které nás uklidnily. Rozhodl vstup do druhého poločasu, kdy jsme přidali dva góly. Pak jsme měli další šanci a mohli přidat další. Fandili i diváci a věřím, že budou chodit nadále. K pěknému utkání přispělo i to, že Hradec chtěl hrát fotbal. Rozhodla produktivita našeho útočného tria Wermke – Mashike – Pešek, které bylo ozdobou utkání,“ těší kouče Dynama Davida Horejše.

Táborsko je až třinácté

To fotbalisté Táborska svého trenéra v utkání s Příbramí nepotěšili. Po půl hodině hry slibně hlavičkoval na bránu domácí Matej Mrsič, jenže balon letěl těsně vedle. O minutu později běžel stejný hráč úplně sám na brankáře, ale neprostřelil ho.

Celých 90 minut se nepovedlo Táborsku dát gól, když svoje šance domácí hráči zahazovali. Naopak exligová Příbram vyučila v sobotu Jihočechy z efektivity. Měla dvě standardní situace, dala z nich dva góly a vyhrála 2:0. Nejdřív ve 44. minutě přesně hlavičkoval Danoski a druhou branku přidal v 59. minutě z penalty Grajcar.

„Jsme samozřejmě zklamaní. Domácí zápas jsme chtěli zvládnout. Myslím si, že jsme na Příbram byli dobře připraveni,“ řekl po zápase kouč Táborska Roman Nádvorník.

Dosavadní výsledky neměla Příbram vůbec dobré, a proto si někdo mohl pomyslet, že Táborsko jasně vyhraje. „Ale Příbram má zkušené hráče, má kvalitu a ten mančaft půjde nahoru. I přesto si myslím, že v prvním poločase jsme měli dvacetiminutovku, kdy jsme soupeře výrazně přehrávali, z naší strany byl vidět nádherný kombinační fotbal na jeden, dva doteky,“ doplnil trenér.

Aktuálně je Táborsko na 13. místě a Nádvorník burcuje. „Do zápasu s Příbramí jsme byli produktivní, nastříleli jsme šest gólů, ale dneska se nám to tam nepodařilo dotlačit. Jsme v těžké situaci, teď jedeme do Opavy a před reprezentační přestávkou budeme mít doma Frýdek-Místek. Musíme bodovat, abychom nebyli úplně na chvostu,“ uvedl v sobotu táborský kouč.

Páté kolo druhé fotbalové ligy pokračuje už zítra – Táborsko hraje od 18 hodin v Opavě. Budějovické Dynamo nastoupí od 16.30 hodin v Praze na hřišti FK Olympia.

Autor:

Nejčtenější

Učitelka z Prachatic vydržela 49 dní ve tmě. Nyní si chce změnit život

Marcela Haspeklová uspořádala ve vimperské kavárně Ve Skále komponovaný večer s...

Zatímco většina lidí si vyzkouší pobyt ve tmě maximálně na týden, prachatická učitelka Marcela Haspeklová vydržela v...

Tři zájemci o dostavbu dálnice D4 mají smůlu, ministerstvo je vyloučilo

Vizualizace dálnice D4 u Příbrami

Do druhého kola výběrového řízení na dostavbu 32 kilometrů dálnice D4 mezi Příbramí a Pískem vybralo ministerstvo...

Jihočeský Ikaros létal v 18. století s křídly na trhy do Vodňan

Vít Fučík na ilustraci A. Hermana v knize Z dějin naší vzduchoplavby od Václava...

Průkopník české aviatiky Vít Fučík údajně létal v 18. století v unikátním postroji. Pomáhaly mu měchy naplněné...

Mladý Prospal dostal u táty první šanci v českobudějovickém áčku

Václav Prospal mladší v dresu Českých Budějovic

Václav Prospal na střídačce hokejového Motoru České Budějovice a Václav Prospal i přímo na ledě. Jenže o 25 let mladší....

První liga: Kladno podlehlo Budějovicím, Jihlava vyhrála v Třebíči

Kladenský brankář Lukáš Cikánek zasahuje v utkání s Českými Budějovicemi.

Vedoucí tým první hokejové ligy v tuhé bitvě potvrdil svou pozici - České Budějovice v 23. kole vyhrály na ledě Kladna...

Další z rubriky

Zkrotí volejbalisté Českých Budějovic doma pražské Lvy?

Budějovický volejbalista Max Staples (s číslem 9)

Na lídra ze západních Čech ztrácejí po šesti odehraných zápasech jen jeden bod. Kdyby Karlovarsko ztratilo v Ústí nad...

OBRAZEM: Suverénní triumf, skoky i zatmění. To byl cyklokrosový Tábor

Holanďan Mathieu Van Der Poel během závodu Světového poháru v Táboře.

Světový pohár v cyklokrosu v Táboře českým jezdcům medaile nepřinesl. Svou třídu potvrdil Nizozemec Mathieu van der...

Českobudějovický Šotola se dostává do formy. Sestřelil pražské lvy

Českobudějovický volejbalista Marek Šotola slaví výhru.

Po sedmi odehraných zápasech si volejbalisté Českých Budějovic drží druhé místo v extralize. Sobotní výhru nad...