- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podle jakého kritéria? Asi snad není žádná trať, kde by nebyl v její celé historii alespoň 1 sebevrah, ne? Třeba v Praze tedy jsou všechny trasy metra smrti? Bulvár, bulvár na n-tou
Pokud beru nehody, je snad trať PU-HK tratí smrti??? 1960 Stéblová, 118 mrtvých, smutný čs. rekord.
Značné procento zmiňovaných regionálek je v horském terénu nebo je zde malá možnost komunikace rádiovým zařízením. Autor si bohužel nezjistil, že radioblok pracuje právě s rádiovým signálem (nemyslí se tím rádio, které doma posloucháte) a ten zde není a nikdy nebyl k dispozici. Aby mohl pevný bod (výpravčí) komunikovat s pohyblivým (lokomotiva), musí být tímto signálem pokryta celá trať v 95%. A takové pokrytí při dnešních cenách nikdo za pár šupů neudělá. To jsou další milióny. On totiž problém není v řízení těchto tratí tímto způsobem, ale v samotném řízení a kontrole dodržování předpisových ustanovení. Proč to na většině území sítě funguje a tady jsou 3 haldy za pár let ? To se zeptejte těch, co jsou za řízení a vedení lidí na těchto tratích (výpravčích a strojvedoucích) odpovědní. Na to aby lidi dělali co mají nepotřebujete milióny. To snad ví i malé dítě. Jen si počkejte na výsledky a jistě nebude mezi nimi ten, že ve vedení drah někoho odvolali za špatnou práci .....
zařízení vyplatilo? Nebo jinak. Kolik asi stojí lidský život?
U Studénky umřelo víc lidí než uvádějí počet mrtvých od roku 2004. Nebo některé vlaky se do statistiky nezahrnuly?
Zřejmě proto píší ''českých'' a nikoliv ''českých a moravských''
železnicích, aby to číslo působilo hrůzostrašněji - no řekněte sama,
polovina mrtvých na jediné trati! Pětina by už tak zajímavě nevypadala.
Že p. ministr dopravy nedávno jasně deklaroval že po převedení dopravních zaměstnaců (výpravčí,signalisté,hradláři) pod SŽDC bude nutné provoz zefektivnit,což bude znamenat další propouštění a další "nebezpečné" tratě,ale o tom se teď mluvit nesmí.