- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
..jak už jsem psal před časem na tohle téma. pracuji vedle onoho zmíněného jihotransu a dávám okamžitou výpověď. Představa,že se (nejmíň do roku 2014) budu den co den nervovat (víc než v "normálních" kolonách co byly doteď) je prostě příšerná. Taková mizerná práce mi za to beztak nestojí
Dopravní situaci v Č.B. řeší na radnici skupina opravdových odborníků. Slyšel jsem prohlášení, že radnice nevydá stavební povolení na koridor bez zanádražní komunikace - je vidět, že všechno jde. Doporučoval bych expertům na dopravu v Č.B., aby se šli poučit třeba do Plzně, jakým způsobem se má doprava řešit. Také informovanost občanů na stránkách magistrátu je téměř nulová. Informace o dálničním obchvatu jsou staré, již neplatící? To neví nikdo. Kdyby se občas neobjevily informace v iDNES, tak člověk vůbec nezjistí, co na naší radnici odborníci schválili a co ho v dopravě čeká.
oficiální stránky našeho magistrátu jsou vcelku k ničemu.....
Boha jeho, tady jsou v určitých denních a týdenních dobách na jistých místech kolony pravidelně. A dokud se neudělá severní spojka a D3 jako východní obchvat, tak to lepší nebude.
Navíc na městském okruhu jsou 2, slovy dvě, mimoúrovňové křižovatky, z toho jedna se semaforama. A pokud správně počítám, tak jinak samé úrovňové křižovatky, z toho 14 se semaforama + 2 samostatně stojící přechody se semaforama. O plynulosti dopravy si můžeme nechat jen zdát.
zda bude přínos... zatím se mi doprava v ČB nezdá moc vymyšlená.... a uzavírek je moc najdenou...