- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ta už je donutí začít něco po 20 letech spánku dělat.
pokud člověk jezdí do práce, na jeden vlak mu bude jízdenka platit na druhej ne..to samé slevy
No já nevím, ale třeba v rámci PID (Pražské integrované dopravy) člověk vystřídá několik dopravců, a platí mu pořád ta samá lítačka. Myslím, že je to jen otázka domluvy, a tu by měl zařídit příslušný koordinátor dopravy. Když bude vůle konkurenci na koleje pustit, tyhle věci se vyřídí samy. Obecně jsem toho názoru, že České dráhy potřebují konkurenci jak prase drbání, a že konkurenční prostředí přinese cestujícím značné zvýšení komfortu, a dost možná i optimalizaci cen.
Když vyhraje kdokoli po konkurzu, s menší cenou, než nyní jezdí ČD, kdopak by platil úředníky? Smlouva se dělá bez konkurzu a na deset let.