Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pejskaři mají strach. V Táboře nacházejí pravděpodobně otrávené maso

Mezi stovkami pejskařů v Táboře se šíří obavy. Po městě se totiž možná pohybuje člověk, který v ulicích pohazuje otrávené maso. Policie už má vzorek podezřelé laskominy a čeká na výsledky testů. Majitelé psů na nebezpečí upozorňují na plakátech.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J57a26n 91J33e40ř27á44b46e15k 9126549623450

Tohle je bohužel problém, ale je to o lidech a ne o jejich psech a trávením psů se to nevyřeší. Ono když si pejskař chce najít řešení, tak si ho najde, alespoň provizorní. Já sebou pořád tahám pytliky, ale teď nedavno mi došly. Pes mi na chodníky nekadí (to bývá většinou problém malých psů a psů žijících v centru), ale když je sníh, tak to nepozná. A tak se mi předevčírem vydělal na hromádku sněhu a já jako na potvoru neměl pytlík a koš pro psy, který byl 15 m odemne byl poničený a bez sáčků. U nás na sídlišti bohužel máme vadnala, který koše na psí exkrementy plánovitě ničí. Uvědomil jsem si, že až sníh roztaje, zůstane exkrement na chodníku a tak jsem, boty neboty (ty se přece dají vyčistit) odkopal lejno co nejdál na trávu jak to šlo. Neni to samozřejmě ideální řešení, ale je to aspoň něco. Bohužel tohle je věc, která nějakou fiflenu nenapadne. Ostatně já když jdu se psem a šlápnu do lejna, tak se taky vztekám, že já uklízim a stejně šlapu do exkrementů.

+1/0
30.1.2013 11:33

P35e24t35r 36V81a76n37e10c68e65k 1793660327617

No ani se nedivim. Zrovna dneska jsem koukal na asi 30ti letou panicku, jak ji pejsek udelal potrebu par metru od zastavky, doslova metr od kose na hovinka s tou papirovou rukavici a pani samozrejme nenapadlo, ze by hovinko vyhodila. Kdyz jsem ji slusne upozornil na to, ze po chodniku chodi lide a neni urcen jako misto pro vykaly, tak me jeste vynadala. Mel jsem sto chuti to hovinko vzit a pekne ho po ni hodit.

+4/−1
30.1.2013 9:55

M13i16l51o74š 74B60o70u18k94a76l 8763107173434

To je mi spíš líto ptáků nebo jiných zvířat z přírody, které se k tomu masu také mohou dostat...:-/

+7/−1
30.1.2013 8:04

J89a33n 75S81o97c67h41o34r 2344436522836

Na vesnicích zase psi celé noci štěkají a vyjí. Reší se to tam podobně, jenže nikde se to nepíše a nedělají se z toho mediální aféry. Když jsou domluvy majiteli neúčinné a pes celé noci obtěžuje, no tak se mu něco hodí a je pokoj. Antištěk nákladná záležitost, proto se to řeší takhle.

+2/−2
30.1.2013 8:03

J44a46r91d45a 35C11h78o23v37a94n39e36c 6931905373399

Antištěk není nákladný. A funguje spolehlivě.

Viděl jste třeba vodícího psa, který by štěkal? A to má slepého pána, s kterým se musí takto domlouvat jen dotyky!

+1/0
30.1.2013 8:21

J46a57n 35S73o43c47h76o91r 2834816972896

Cena antištěku se pohybuje od kolem 2500 Kč (včetně poštovného a balného). Náklady na něj nese psem obtěžovaný soused, tak chápejte že kousek masa s nějakou otrávenou návnadou je levnější. Majitel psa vám na antištěk patrně nepřispěje.

Spolehlivost antištěku je taky sporná, sám výrobce uvádí, že jsou psi, na které antištěk neúčinkuje, otrávená návnada je účinnější.

Otázka slepeckých psů. Na vesnicích jich moc není, pokud ano, ví se o nich. Mimochodem, slepecký pes nevstupuje do oplocené sousedovy zahrady, takže slepečtí psi na vesnicích tím ohroženi nebývají, teda pokud se tam vůbec vyskytují.

Problémy s pejskaři jsou snad všude a tak chápu, že v Táboře to řeší takhle. Jak vidno, tak nejenom v Táboře. Chudák pes. Otráven by měl být majitel, který nechá psisko celé noci štěkat a výt, jenže to by pak byl trestný čin a tak to potom odnáší pes. Uznávám, že to není spravedlivé vůči psovi, jenže co se s tím dá jinak dělat?

+1/−2
30.1.2013 8:46

J36a78n 71J97e89ř39á23b78e71k 9696759963860

Takze by vlastne psi nemeli byt vubec. Protoze na vesnici na zahrade pes v noci vyvadi budto protoze hlida (coz je ok, od toho pes u baraku je) a nebo protoze se mu styska a pak by bylo lepsi, aby si ho vzal majitel na noc do domu a tim zamezil obtezovani sousedu... Jenze to je jednak proti smyslu psa u baraku a jedmak je pak na tom ten pes stejne, jakoby zil ve meste. Mimochodem, znam psa ktery byl na vladtnim pozemku a nikoho neobtezoval, nestekal ani jinak nevyvadel a presto mu nejakej chorej clovek hodil za plot navnadu a otravil ho. Od te doby ti znami nechavaji psa pres den zavreneho v dome a vypousti ho na zahradu jen kdyz tam sami jdou, aby jim ho nekdo zase neotravil

+1/−2
30.1.2013 9:21

P79e48t60r 95V80a89n70e38c93e75k 1973680197467

Tak si toho psa poradne vychovejte ne? Kdyby me vas stekajici pes v noci otravoval a nemohla kvuli nemu spat ma rodina a vy mi vrhl do obliceje podobny blabol, tak vas nejdriv udam na hygienu za ruseni nocniho klidu a kdyz by to nepomohlo, tak se vam pejsek rano prubudi treba natrenej na modro. Nakej jed je az ta posledni moznost.

+2/−1
30.1.2013 9:57

J67a53n 18S63o36c20h51o44r 2644956482966

Pane Jeřábek, vycházejte prosím z toho, že pes je zařízení jednostranně pořízené majitelem, zpravidla bez konzultace se sousedy. Pes nesmí obtěžovat zejména nočním hlukem (štěkání a vytí).

To, že hlídá je v pořádku, ale zloději se zpravidla celé noci neproducírují kolem sousedova baráku. Pes by neměl štěkat na kolemjdoucí po veřejné komunikaci i když je to vedle plotu. K tomu musí být pes cvičen a nikoli zakoupit psa a vypustit do zahrady aby si tam dělal co chtěl anebo uvázat k boudě, jak býváme toho svědky.

Pokud pes vyje, protože se mu stýská, tak majitel má tři možnosti. Zakřiknout ho, aby nevyl. Vzít psa domů do baráku, aby se mu nestýskalo anebo se přestěhovat do psí boudy, aby tam byl se svým pejskem. Z hlediska souseda nelze řešit vytí psa, nežli antištěkem, pokud je ochoten investovat poměrně vysoké finanční prostředky, anebo lacinější řešení je kousek masa s nějakou toxickou příměsí. Přemlouvat souseda aby řešil situaci nebývá vždy účinné.

Pokud nejsou schopni psa vycvičit, tak není od věci, jak to udělali jejich známí. Psa v baráku a vypouští na zahradu jenom když tam sami jdou. Vycházejte prosím z toho, že pes má sloužit, ale nesmí obtěžovat.

+1/−1
30.1.2013 10:56

A80l22a64n 69K69i60e48s93l94i86n79g20e92r 2201694948609

Vaše děti jsou zařízení, vy jste zařízení a celá Vaše familie je zařízení.

Vaše množení nikdo nekonzultoval se sousedy a to byla chyba!

0/0
30.1.2013 21:56

J80a12n 87K53o70m69á70r17e42k 5655548519243

pes do města prostě nepatří;-O;-O;-O;-O;-O

+3/−5
30.1.2013 7:36

J51a21r97d10a 77C15h67o34v25a58n74e24c 6591865423249

Ve městě nejsou jen paneláky.

A slepých lidí žije ve městech také víc než na venkově.

+2/0
30.1.2013 8:22

J52a66n 24K90o63m61á18r94e35k 5205508569363

nemluvím o slepcích, mluvím o lidech, kteří si pořídí psa jako mazlíka a tím ho znásilňují

0/−2
30.1.2013 8:35

A14l15a95n 79K52i74e81s20l25i15n11g70e45r 2311374728929

A Vás si pořídil kdo?

0/0
30.1.2013 21:57

K83a36t55e64ř75i50n63a 87V61a43š25á72k88o36v57á 5411292209615

rekl kdo ? Nechapu, jak nekdo muze brat svuj vlastni nazor za obecnost. Naopak, pes patri tam, kde je clovek, ve volne prirode uz ho u nas nenajdete

+1/0
30.1.2013 14:13

J93o71s83e15f 32Z97a47h64á53l55k41a 4343449118516

Třeba pejskaři někoho naštvali. Někoho, jehož děti si nemohou hrát na trávě před domem, protože si pejskaři dělají z veřejných trávníků veřejná WC pro své psy.

Pohybuji se hodně po městě pešky a mám příležitost vídávat pejskaře. Exkrementy uklízí tak každý desátý ... Že někomu dojde trpělivost a začne se takto mstít mě nijak nepřekvapuje.

+6/−3
30.1.2013 6:44

M83i93c91h59a62l 51K18r28u19p59i18č30k88a 9565698505

Taky bych to tak viděl.

0/−2
30.1.2013 7:59

J35a68n 42J11e19ř77á13b56e27k 9206969173560

Tohle je hrozný :-(. V Praze jsme teď měli dva případy. V parku v Hostivaři a v Petrovicích. V té Hostivaři uhynulo po požití návnady 7mi měsíční štěně! Volný pohyb psů a nošení náhubku není zákonem nijak konkrétně upraveno, ale někde to řeší vyhlášky, týkající se konkrétních lokalit. Každopádně v Hostivaři není pohyb psů nijak omezen. Zákon, ten naopak stanovuje, že pes musí mít přiměřený dostatek volného pohybu.

Argumentace, že pes který je pod kontrolou by se neotrávil, je zcela zcestná. Normální totiž je, že pes kde co očuchává a když s ním jdete večer, kdy není moc vidět, tak prostě vidíte jen to, že pes čuchá a pak už jen to (když máte kliku) že něco žvejká a může být metr od majitele na vodítku. Některý pes se dá vychovat tak, aby to nedělal a jiný ne. Nakonec když má někdo dítě, tak taky nemá jistotu, že z něj vychová raketovýho inženýra, že? A když už jsme u těch dětí, v Hostivaři se vyskytují i maminky s dětmi a děti, zvláště ty nejmenší, strkají kde co do pusy. Co kdyby se tou návnadou otrávilo dítě?!

Osoba která tohle dělá musí být podle mne nemocná. Nikdo mentálně zdravý by přeci neřešil lejna na chodníku a poskákaný oblečení (ostatně ani pokousání) tím, že by se snažil psy trávit. Nikdy nezapomenu na smutnej trapas, když jsem potkal staré manžele, kteří vždy chodili s dobře vychovaným, nekonfliktním, malým kníračem a jednou jsem je potkal bez něj a zeptal se jich "jak se má pejsek". Oba se málem rozplakali a odpověď byla "nám ho někdo otrávil".

Já sám, protože často čtu takovéto diskuze a vím kolik je nenávisti vůči psům, se snažím chovat zodpovědně. Po sídlišti vodím psa výhradně na 10m stopovačce, aby byl pod kontrolou, ale měl i dost pohybu a kdykoliv jde po chodníku někdo proti nám, tak si ho volám k noze a vyhybám se i situacím, aby kolem někoho byť i jen prošel ve vzdálenosti menší než 2m a když někoho míjíme, tak se často stavím i mezi psa a dotyčného, prostě proto, že chápu, že se velkého psa může někdo bát.

+8/−2
29.1.2013 21:03

J36a98n 24J30e15ř41á65b80e66k 9686539753610

Bohužel, veškerá svědomitost je málo platná, když má člověk smůlu a já nechápu, jak může být někomu jedno, jestli to odnese vychovaný pes nebo nevychovaný pes nebo nedej bože třeba malý dítě. Ostatně i ten nevychovaný pes si to nezaslouží, protože zvíře se dle povahy chová přirozeně a je na pánovi aby ho korigoval a zamezil průšvihům.

+3/−1
29.1.2013 21:07

A34l95b12e19r89t 94C13e30c71h90l 5422916732794

Prostě pes ve městě nemá co dělat a vy nemáte jeho prostřednctvím co obtěžovat a znečišťovat okolí. Zamyslete se trochu nad svojí bezohledností. Psa si chovejte pokud budete mít vlastní pozemek, ale mimo něj s ním neotravujte !

+5/−7
29.1.2013 23:13

J47a74n 48J65e43ř60á90b20e44k 9876249573890

Vážený pane Cechle,

jak jste si asi nepřečetl, já prostřednictvím svého psa naprosto nikoho neomezuji, neohrožuji, po psovi uklízím a chovám se ohleduplně. Dokonce mi za moji ohleduplnost (tj. přivolání psa, když jsem míjel jednu starou paní - kterou naprosto ignoroval), ta dotyčná děkovala s tím, že se bojí psů a že by se takto měli chovat všichni pejskaři. Ostatně pes potřebuje více pohybu než mu dá vlastní pozemek a to se týká města i vesnice. Naopak, vesničtí psi, držení celý život v kotci nebo pouze na pozemku bez vycházek a další aktivity jsou často skažení a mají horší život než psi ve městě.

+4/−2
29.1.2013 23:43

K87a83t66e25ř66i49n84a 80V11a47š36á25k92o86v83á 5451652329565

bohuzel to stale zustava vasim osobnim nazorem. Verejne prostory jsou verejne, tudiz tam ma pravo chodit kazdy. To, ze vas obtezuje byt jen pohled na psa, neni problem ostatnich, ale vas.

Zajimalo by me, jestli stejny nazor zastavate u lidi, kteri znecistuji les, taky by tam nemeli chodit. A lidi, kteri hazeji odpadky venku. A "panu" a "dam" , kteri vyrabi ty uzasne odery kolem hospod a tak...

+1/0
30.1.2013 14:16

A34l93b90e41r10t 34C91e83c50h88l 5182866612984

Potkani se hubí zcela běžně, tak proč někomu vadí hubení psů ? Je to stejně potřebné jakou těch potkanů. Psi jsou přemnožení a obtěžují. Já jsem jednoznačně pro jejich regulaci.

+9/−10
29.1.2013 19:36

A16n28d63r56e34j 91S16y91p78a98l 9479338711558

A lidi nejsou přemnožení? :-P

+5/−2
29.1.2013 19:56

P76e55t53r 22K40n89ě62b98o56r82t 8412328819970

Na ně je tady metyl.

+6/−2
29.1.2013 20:03

A94l71b23e84r36t 19C74e33c37h21l 5722256632544

Jestli kladete lidi na roveň potkanů a psů, tak je mi líto ...... Rv

+3/−3
29.1.2013 23:10

A93l53a18n 37K78i25e38s96l75i76n96g97e10r 2581444328339

Vás ne, vy jste vývojově podstatně níže.

0/0
30.1.2013 21:09
Foto

P51e93t20r 30Č65u23n20d24e96r31l49í43k 5805961768441

já věřím, že ty při své inteligenci si toho masa taky jednou zobneš...

+5/−2
29.1.2013 20:02

V68á55c48l55a61v 17K52o11v29á94ř 3258868354591

Mezi regulací a trávením je rozdíl, nicméně asi marno vyvětlovat, že?

+6/−1
29.1.2013 20:44
Foto

M39a11r13t68i78n 14P43i88p79e42k 4935398561741

PROČ do toho taháte bobky na chodníku? Někdo úmyslně dává jed do masa aby uhynulo zvíře a tady se moralizuje doslova o hovn*

+10/−4
29.1.2013 17:37

J94i25n78d10ř62i39c54h 20Š88k69o25p98e92k 4905351490365

přesně tak, primitivismus některých přispěvatelů nezná mezí

+5/−3
29.1.2013 18:22
Foto

A84l63e67š 30P45r74e12s91l43e54r 5874234541252

Pokud někdo souhlasí s trávením psů kvůli jejich exkrementům, pak by měl souhlasit třeba se střelbou na vodáky, co sjíždějí naše řeky. Když se několik kanoí zastaví na pár hodin někde u jezu, nepřeji vám vidět, co po nich zůstane. Pet lahve, konzervy, nejrůznější obaly. A hlavně spousta lejn. To vlastně platí i v okolí silničních odpočívadel...

+12/−4
29.1.2013 17:35

A14l41e57š 84N49o93v62á56k 6808480507406

tak zase všichni vodáci se takhle nechovají

+2/−1
29.1.2013 17:53

T86o69m84á22š 17Z48e52m56a39n 3715358394295

Nějak si nepamatuji vodáka, který by mi po** chodník, počůral auto, kousnul mě do nohy a nebo po mě skákal.

+7/−3
29.1.2013 19:09

V23i85k65t17o50r 41Z65á72b65r83a50n17s50k40ý 3860788134253

Nedivím se, že už to nemohl snést. Když kličkuji po minových polích - chodnících plných mazlavé nástrahy, myslím na totéž.

A propos! Odstraní po sobě ti pejskaři vylepené plakáty? Řek bych, že ne, zrovna jako ty výkaly.

+13/−5
29.1.2013 17:12

K27a89t57e14ř26i79n35a 16V45a65š24á52k77o12v37á 5701632389545

jako treba vsechny politicke strany sve volebni plakaty, atd. Jak nahore, tak dole.... rozhodne radej tyhle plakaty, nez grafiti na baracich :-)

+1/0
29.1.2013 18:14

H16o49n82z76a 74F13á28t76o70r 2769615734530

Takový pes, když je podle vyhlášky pod kontrolou majitele... ále darmo psát dál. Stejně by mě tady za to naštvaní majitelé psů minimálně pokousali.

+11/−5
29.1.2013 16:54

K24a54t45e80ř25i96n16a 40V11a15š74á50k29o86v80á 5221462869125

hm, taky bysme mohli pohazovat strikacky do parku, kam chodi deti, ktere jsou pod kontrolou rodicu, atd. Fakt super zpusob uvazovani...Rv

+5/−4
29.1.2013 18:14

A41l72b63e41r50t 25C53e84c48h18l 5572536712214

Jak můžete srovnávat děti se zvířaty ? ! Rv

+2/−4
29.1.2013 19:33

A10l97a42n 30K22i73e57s96l53i11n73g41e56r 2871324168409

Máte naprostou pravdu, to nelze. Psi jsou totiž skvělí narozdíl od lidí.

+1/−2
29.1.2013 20:33

M83a74r29t10i88n 81P14r30i37m39a57s 4967817561431

No když jsme u těch dětí, ty taky strčej do úst kde co. Nedej bože něco otráveného...

+2/−2
29.1.2013 20:37

A62l50b31e53r60t 10C72e38c14h87l 5702896102924

Máte pravdu, že kvůli dětem je to rizikové. Mělo by dojít k likvidaci psů jinou formou.

0/−2
29.1.2013 23:11

K36a31t78e18ř34i81n34a 70V32a28š93á22k92o81v25á 5601252969675

normalne - jsou to zive, citici bytosti, ktere nemaji "dospelacky" rozum.

+1/0
30.1.2013 14:17

2202909342434

Toto by měl nějaký dobrodinec ( dobrodinec) udělat po celé republice. Pak nebude tak posjaná!

+9/−11
29.1.2013 16:53

T70o15m66á54š 70R41a38c98e81k 3201923152600

asi už někomu hráblo z těch chodníků, po kterých se nedá kvůli hovnům chodit

+15/−7
29.1.2013 16:44

J72a98r32o72s40l31a37v 41N67á27p57r77s87t90e13k 6785186

A čehopak se pejskaři bojí?  Jejich pejskům, ukázněným, s košíkem na hubě a vedeným na krátkém vodítku nějaký pohožený otrávšný buřt přece neublíží.

+14/−11
29.1.2013 16:42
Foto

P67e91t59r 72Č50u78n21d91e41r32l45í82k 5285861318741

a ona je někde uzákoněná povinnost mít psa vždy a všude na vodítku a s košíkem? Rozhazování otráveného masa je sviňárna nejhrubšího zrna, je to podobné, jako by vám někdo nainstaloval do auta výbušninu, která by vždy při překročení 30km rychlosti explodovala - přeci, ti co pojedou 30km/h se nemusí bát...

+14/−4
29.1.2013 16:53

J86a25r73o94s78l68a96v 12N13á87p19r75s81t50e35k 6295726

Jo sviňárna to je, ale nechat čokla volně poletovat bez košíku je mírně řečeno nezodpovědnost.

+11/−2
29.1.2013 16:59
Foto

P51e10t54r 86Č97u92n87d39e40r18l85í53k 5225791948811

to si nemyslím, pokud pes poslouchá a neobtěžuje ostatní, tak v tom problém nevidím, ale i ten nejposlušnější pes může v nestřeženém okamžiku něco olíznout nebo slupnout... pes se potřebuje také svobodně proběhnout, výsledkem řádění takového grázla, který rozhazuje otrávené návnady je pak bolestivá smrt psa, kterého ani nezná, prostě jen z té zákeřné a zbabělé touhy ubližít někomu jinému...

+10/−3
29.1.2013 17:08

J89o71s26e18f 10V48o70l88f56í84k 4408125389513

Máte i nemáte pravdu. Já toho traviče jednoznačně odsuzuji, sám jsem měl léta kolii. Ale, to vaše ...pokud pes poslouchá a neobtěžuje ostatní... . V tom problém vidím. Já mám psy rád a nebojím se jich ani na ulici, ale naprostá většina psů prostě neposlouchá. A jejich majitelé tuplem ne. Tak já bych rád trávil ne psy, ale majitele.

+9/0
29.1.2013 18:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.