Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Za násilí na budějovickém sídlišti Máj padla první dvě obvinění

Dva muži, kteří se účastnili neohlášených, protiromsky zaměřených demonstrací na českobudějovickém sídlišti Máj, byli obviněni z trestného činu násilí proti úřední osobě. Mladší z mužů házel kamení po policistech na demonstraci 29. června, starší o týden později policisty fyzicky napadal. Řekla to mluvčí policie Lenka Holická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A57l72e94n25a 77F17u54s25z91t40e33i13o53v70á 1619487489173

Byla jsem na demonstraci na Máji i ve Sportovní hale .

Také mám drsnou zkušenost s místními Romy !

Nechápu, proč jsme stále vybízeni , abychom stáli mimo demonstraci a z města raději odjeli ??  PROČ  ???

Ani my nejsme zvěř a také máme své geny !

Nás se toto týká přece v první řadě !!

A kdo se nás zastane ?  Politici to nejsou ! To oni jsou viníci ! To oni mají být zatčeni zas svou aroganci a neschopnost , kterou páchají na nás, na majoritní části společnosti ! Stejně tak jako jinde , tak i v Č.Budějovicích nejde o rasu, jde o cikánství a způsob života. Přesně to pojmenoval spisovatel a novinář , rozumný člověk , Ondřej NEFF . Fuszteiová

+2/0
12.7.2013 18:52

R89a83d54a 53V55a64c38á22t31k28o 1684656270394

Děkuji ti za inteligentní vysvětlovačku Arnošte, hned se citím o něco líp:-)

0/0
11.7.2013 22:57

R47a77d80a 51V37a65c53á83t68k39o 1334636400734

Moc vám nerozumím. Jaký politický systém by jste navrhoval když vám demokracie nevoní?

0/−1
11.7.2013 11:45

R78a86d45a 39V31a28c48á67t75k12o 1284486600484

To byl dotaz pro pana Strnada...

0/−1
11.7.2013 11:46

K94a32r96e32l 73P15ů72č16e91k 6805963210510

Ještě by měl být obviněný někdo z policie, že nechránila daňové poplatníky a dlouhodobě nechrání!

+2/0
11.7.2013 11:09

R45a10d85a 24V32a10c97á47t52k41o 1334366940214

Kdo někdo? Doufám, že už jste podal alespoň trestní oznámení, nebo vám v tom někdo brání?

+1/−1
11.7.2013 11:18

V97á20c15l48a18v 27V91a45n72ě16k 2353403668671

Jsem zvědav, kolik z těch protestujících co volají po dalším pochodu se obtěžovalo zajít do Sportovní haly a předat svůj názor ať už jakýkoliv slušnou formou primátorovi a policistům.

Zatím je to tady samé - já bych - kdybych.

Kdyby oni neděli či dělali tohle, já bych pak dělal či neděl tamto. Vždy to začíná u někoho jiného nebo jinde.

Změna začíná u každého doma ať už je jakékoliv barvy, či vyznání.

Hajlova a pochodovat přes město nikoho kromě dobé pověsti a možná modřiny po obušku nic nestojí a převážná většina těchto tvrdých -guvernátorů- tady pokračuje v neplodné diskusi, která by si povětšinou zasloužila úsměv, kdyby to nebylo tak vážné.

Dělají to proto, že za nic nejsou odpovědní a odpovědní být nechtějí. Dobrá pověst v české společnosti jak vidno nemá velkou cenu. Z příspěvků většiny přispěvovatelů by člověk mohl dostat dojem, že jejich pisatelé jsou ubytováni v klášteře a dodržování zákonů je pro ně biblí. Pak jdou na protest a diví se, že dostanou obuškem přes hlavu, když páchají protizákonou činnost - ta jejich ale je jiná než ta černá, takže to je OK. Ostatní by na všechny navršili nesmírná omezení, postavili zdi mezi občany, plošně omezili všechny podpory atd. a pak to komentují jak jsou nesmírně pravicového smýšlení. Naneštěstí, - všechny tyto projevy jsou výsledkem devastace morálky a myšlení pocházející z minulého režimu a nějak vám uniká, že v demokracii to takhle nejde a je jedno jestli jste černí nebo bílí - jistě, někdy to bolí, ale svoboda a spravedlivost se nedá poručit, ta se musí složitě vyjednat, dohodnout a musí se o ni pečovat - na obou stranách.

+2/−3
11.7.2013 10:57

J15i79r52i 58C34e16e 5955311752268

Jak se postavíte k faktu, že část údajných neonacistů mezi demonstranty byli příslušníci PČR, nebo provokatéři, jejichž úkolem bylo vyprovokovat dav k akci a tím celou myšlenku protestu proti nečinnosti státních orgánů a místního zastupitestva zdiskreditovat?

Setkání ve sportovní hale bylo dalším výsměchem státní moci a místní samosprávy občanům. Zejména při vystoupení krajského policejního ředitele, který po letech nečinnosti, bagatelizace a zametání drobné kriminality pod koberec, neřešení problémů občanského soužití obvinil občany, že jsou sami viníky, když se už dříve neozvali.

Tahle ukázka policejní arogance, tuposti a nedostatku sebereflexe v přímém přenosu mi naprosto stačila k poznání, že pokud nedojde k zásadní změně v systému, zase se nic řešit nebude.

A k Vašemu poslednímu odstavci - spravedlnosti se ndá poručit, musí se složitě vyjednat, dohodnout..." - tím myslíte co? Že neexistuje rovnost před zákonem? Že pravidla, která jsou vtělena do českého právního řádu jsou závazná jen pro ty, kteří uznají za vhodné se jimi řídit?

+2/0
11.7.2013 13:57

V14á25c59l50a57v 79V64a98n47ě19k 2613173818741

Nevím, jestli jste jen naivní anebo také paranoidní. Pokud jste chtěl při protestu pouze poukázat na stav věcí tak se vám to povedlo. Policie je tady od toho aby potírala všechny přestupky zákona a mezi těmito přestupky je i aktivita neonacistů, násilníků anobo pouhých naivků, kteří se nachají navést na každou hloupost.  Nesvádějte to na nějaké provokatéry,demonstranti si na nezákonné projevy a provokace bohatě stačili sami.  Kdyby na ty pochodující někdo černý hodil láhev, tak by riskoval lynch, ale to byste určitě nějak omluvil.

Vaše názory na práci policie jsou přesně to - názory  Také hodně předpokladů a mýtů.

Jistě, policie určitě má v práci hodně mezer, - vy ne? Takový je život.

Zákon vám zaručuje možnost se representovat u soudu jako nevinný, - nezaručuje vám spravedlnost, tu si musíte umět v demokracii vybojovat demokratickým způsobem. Jeden z těch způsobů začíná tím najít si správnou adresu kam si jít postěžovat,a pak zajistit aby na tom úřady nespaly, což je jejich přirozené status quo.

Vaše poslední věta ohledně závazných pravidel k vám skutečně sedí - otevřete prosím vás take to druhé oko. Ten hajlující dav se těmito pravidly závazně řídil? Nenechte se vysmát.

0/−1
11.7.2013 17:37

J58i12r33i 53C64e22e 5175951692408

Policie se má řídit zákonem č. 273/2008, o PČR. Přečtěte si ho. V našem státě stále platí, že státní orgány mohou fungovat pouze na základě a v rámci toho, co jim zákon nařizuje. Na rozdíl od občana, kterému je dovoleno vše, co zákon nezakazuje.

Příslušníci PČR na předchozích dvou demonstracích jednali nad rámec zákona tím, že působili v davu jako provokatéři a iniciátoři jednotlivých excesů. Zákon hovoří o tom, že policista v akci má být zřetelně označený jako policista, má jednat přiměřeně okolnostem. Nikde v zákoně, ani v jiných předpisech není nic o tom, že má aktivně působit jako spouštěč násilí.

K mým argumentům, že PČR odmítá řešit drobnou kriminalitu, která občany obtěžuje nejvíce se pro jistotu nevyjadřujete. Píšete, že každý má své chyby. Nesouhlasím, zde se jedná o systémové selhání dirigované přímo policejními veliteli. A pokud nebude politická vůle, k žádnému řešení nedojde. To platí i o vašem zbožném přání o stížnostech.

Pokud byste něco věděl o psychologii masy, tak byste věděl, jak lehce se dají usměrňovat emoce skupiny lidí, a že stačí jen pár provokatérů, kteří dokáží svým působením změnit původně nenásilnou demonstraci v její opak. A nepsal nesmysly o lynčování blbce, který bude do davu házet lahve. Takové jednání je stejně inteligentní jako u někoho, kdo jde lyžovat na lavinový svah a je zasypán.

K arogantnímu vystoupení policejního ředitele jste se také nevyjádřil. Pouze mi podsouváte nějaké své domněnky a manipulujte vyznění mého příspěvku do xenofobní roviny. Ve svém původním příspěvku jsem psal obecně - o aplikaci stejných pravidel na všechny. Vy jste si z mého textu ovšem vybral jen to, co vám vyhovuje, přičemž podstata vám úplně unikla.

P.S.: Pokud byste si navíc přečetl i Trestní řád, tak byste věděl, že zákon vám zajišťuje i tu spravedlnost. Podle TŘ jsou OČTŘ povinny zajišťovat důkazy svědčící o vaší nevinně, jsou povinny k vám v trestním řízení přistupovat jako k nevinnému, atd.

+1/0
11.7.2013 19:41

J78i46ř60í 80K76ü70h14r 2110876390316

Kde jste se doslechl že tam byli provokovat? nejlépe link

Zde reportér nic takového nepostřehl:

Po 19. hodině policiemuselana sídlišti Máj zasáhnout proti desítkám účastníků nepovolené demonstrace. Dav totiž neuposlechl výzev k rozpuštění a začal se pomalu přesouvat k sídlišti Máj. "V tu chvíli však zasáhli policisté, kteří byli v civilu uvnitř davu. Když demonstranti začali skandovat, několik desítek jich pozatýkali," uvedl reportér iDNES.cz, který je na místě.

Zdroj:http://zpravy.idnes.cz/druha-demonstrace-proti-romum-v-ceskych-budejovicich-pd2-/domaci.aspx?c=A130706_102941_budejovice-zpravy_kol

Máte snad nějaký důkaz že první policisté v civilu házeli na své uniformované kolegy flašky a pak zmlátili ty co stáli vedle v davu? Pokud ano TV nova vám jistě zaplatí i s jejich partnerem Bleskem.

+1/−1
11.7.2013 23:36

J14i11r41i 93C25e36e 5705411282578

Reportáž idnes berete jako relevantní zdroj? Zkuste si najít i nějaké jiné..

Nebo jste snad sám byl v tom davu a prováděl zatýkání?

Jinak, přečtěte si ten zákon o policii, ať víte, jak se má PČR chovat. Problém je už to, že v davu byli vůbec nějací příslušníci PČR bez označení. Pokud nebyli označení, jak chcete vy dokázat, že situaci nevyprovokovali, aby pak mohli vykázat činnost?

Na demontraci ukázali, že když chtějí, tak najednou ten neustále omílaný "nedostatek pravomocí" není vůbec problém.

Proč stejně aktivně nepostupovali při řešení kriminality a přestupků proti občanskému soužití na sídlišti Máj?

+1/0
12.7.2013 9:20

V52á72c69l82a75v 14V72a77n21ě14k 2953293898191

Pane Cee, vy jste jen naštvaný, že jste zapomněl na to, že policie má nárok na to aby vyslala své příslušníky do akce v civilu, pokud to situace žádá a policie měla v ruce trumf o kterém jste nevěděl. Dávat dohromady konspirační teorie o tom, jak policie provokuje své kolegy na druhé straně je nejspíše projevem frustrace nad tím, že vás někdo přechytračil.

Jak je vidět, zřejmě máte dostatek důvodů podrobně studovat zákon o policii a je dobře, že to znáte. Vaše paranoia objímá I tisk a zřejmě vše ostatní, co se vám nehodí do krámu.

Abych vám řekl pravdu, hodně mi připomínáte někoho z minulého režimu, ti se take utvrzovali v tom, že všichni na druhé straně jsou proti nim. Zkuste svou energii a inteligenci, které máte dost upnout na nějaký konstruktivní účel, raději než hledat negativa v práci policie.

Policie pochází z řad občanů jako vy a čelí stejným tlakům a návykům jako vy, jen se s nimi musí vypořádat profesionálně, lidsky a účelově. To všechno dát dohromady není lehké. Každopádně, stejně jako vy nemají rádi provokace a oprávněně očekávají, že ve vypjatých situacích když požádají občana o odchod z místa, tak ten odejde, či se přestane chovat tak aby si jeho chování vyžadovalo policistovu přítomnost.

Na obou stranách je potřeba selského rozumu a tolerance.

0/−1
12.7.2013 9:56

J77i42r14i 28C70e48e 5565151932458

Mám důvod mít nastudované zákony, protože mě to živí. To jen na okraj.

Už několikrát jsem se v praxi setkal s případem, kdy mi příslušník PČR lhal do očí a vymýšlel si neexistující ustanovení legislativy. Odmítal se řídit platnými zákony a postupovat podle relevantních právních předpisů.

Ty "konpiračni" teorie jsou přímo ze zdrojů PČR, pro Vaši informaci.. I policajti totiž mají nějaké sociální vazby;-)

+1/0
12.7.2013 11:20

P37e96t32r 21S69t95r79n35a38d 5215313924876

Čekám prohlášení pani předsedkýně sněmovny Němcové o kukláčích a policejní brutalitě. A ono asi nebude, že? jen by si měli uvědomit, kdo je živý. A nepřizpůsobiví všeho původu a vůbec všech možných charakteristik to asi nebudou.

+2/0
11.7.2013 7:56

P20e92t94r 10S38t20r28n26a17d 5815513834466

Já na videozáběrech viděl spoustu agresorů s teleskopickými obušky v ruce bez jakéhokoliv označení policie a přitom křičeli, že jsou policie. Byli takový holohlavý a nabušení. To budou asi ti obvinění. Asi nějaká cizojazyčná mafie. Ta tyto postupy používá. Vydávat se za policii. Ale asi nějací amatéři. Ty mafie aspoň používají při tom předstírání uniformy.;-D;-D

+5/0
11.7.2013 7:42

D92a65n 23H57a19r94a66b74i47š 1489169508656

Jdu blejt velebnosti

+3/0
10.7.2013 23:58

J50a18r25d92a 60V96á56v48r25a 1176761531564

Tak tady se můžete kouknout na hrdiny PČR která zbytečně napadla mladší holku a kluka na vozíku!

Humusácký praktiky STB ... ;-OEU?!

http://www.youtube.com/watch?v=UU8-2Q6Nk4E

+7/0
10.7.2013 23:17

R75a83d26a 20V89a49c69á84t58k86o 1684256630214

Děkuji za upozornění. Dotyčného pána na vozíku jsem i se slečnou viděl a slyšel ožralího hajlovat a vykřikovat hesla typu "černý svině" zhruba asi tak kolem 21:00 večer v ulici M. Chlajna. Možná, ale šlo o takzvaného policejního provokatéra, bůh ví...

+1/−9
10.7.2013 23:38

J96a30r44d54a 56V92á87v53r76a 1186901871894

Aha v tom případě opravdu adekvátní přístup[>-]... Jinak já toho taky viděl...

+3/0
11.7.2013 0:34

R86a89d53a 49V15a80c65á48t89k90o 1314376260104

Adekvátní přístup? Že kolem neonácka prošla řada policajtů?

0/−5
11.7.2013 0:50

S95a65m58u38e33l 45H43a44v51r93á71n31e96k 3639872403481

Martine Červinko, nebudeš náhodou ty ten policejní provokatér?

+4/−1
11.7.2013 0:54

R12a97d60a 78V97a68c42á29t19k82o 1554586400534

Samueli Havránku, nejsem

+2/−2
11.7.2013 0:59

A33r28n76o87š56t 21M58á62č64e 4536525547122

A co takové výkřiky "bilý svině", to je v pořádku, že jo. Nejsi jeden z nich?

+4/0
11.7.2013 9:49

R54a43d58a 67V84a12c60á81t34k27o 1484276660894

Arnošte Máče, kým že mám být? Cikánem nebo policajním provokatérem?

0/−1
11.7.2013 9:59

A94r14n35o60š88t 91M63á27č96e 4776855987822

Odpověz si sám dle svých odpovědí.

+1/0
11.7.2013 9:59

R36a53d45a 95V34a55c23á40t73k75o 1334866730384

Mám si odpovědět sám dle svých odpovědí? Z toho jsem trochu zmatenej. Ty lahváče takhle po ránu ti asi nedělaj dobře Arnošte

0/−1
11.7.2013 10:09

A92r51n92o58š48t 38M54á68č66e 4596275917652

Lahváčem jsi asi dostal ty po hlavě.

+1/0
11.7.2013 13:43

A19r90n25o60š89t 97M12á76č54e 4806815527912

A že jsi zmatenej, toho si všimne každej.

+1/0
11.7.2013 13:44

L21e75n64k40a 59K36o11u27t35n34á 4554840377

Napadnout kluka na vozíku s jednou rukou, to je hnus. Bohužel nikdo to samozřejmě řešit nebude, stejně jako praktiky fízlů v civilu, kteří se tam taky "pěkně" předvedli. ;-€

+1/0
11.7.2013 10:03

V60á53c81l84a77v 45V16l63č57e30k 1828600724966

jsou to stejní provokatéři jako za komančů, v tomto se nic nezměnilo papaláši používají stejné prostředky ;-€Rv

+7/0
10.7.2013 23:06

P75e35t25r 96S21t75r95n46a42d 5915123294676

Ano, máte pravdu. Takhle kdyby zasáhla komunistická VB a STB proti demonstraci, tak oprávněně bude Svobodná Evropa hlásit o brutálním zásahu. Teď, co máme jen tu demokracii, tak nasadíme pozuby ozbrojené šílence bez označení kryté jakýmisi těžkoděnci (chudáci kluci z pohotovostního pluku SNB - ti takouvo výbavu neměli :-P:-P). A tito hoši hlídají práva jakéhosi plebsu různé barvy pleti (od bílé až pro mě za mě rudou :-P:-P:-P). to jsme dopadli. čekám mínusy a ban. ;-(;-(;-(

+4/0
11.7.2013 7:46

M64i64r91o64s89l15a15v 70P51o32k71o95r13n16ý 3842575285438

Podle posledních informací byli všichni ti, kteří jsou v tisku a sdělovacích prostředcích představováni jako neonacisté, policisté v civilu a je s podivem, že tito nabušení jedinci mají na sobě nacistická tetování a jejich nadřízeným to vůbec nevadí.

+11/0
10.7.2013 22:54

A57r98n63o13š51t 98M19á57č72e 4606635177482

Jestli mají takové nadřízené, jako je ředitel jihočeské policie, tak se ani nedivím. Ten přece o ničem neví, pokud to nedostane pod nos na stůl.

+2/0
11.7.2013 9:51

M91i75r26o48s97l92a38v 27P69o67k91o15r83n92ý 3342255725898

Doufám, že při další demonstraci lidé ty nabušené násilníky obstoupí a sevřou v davu tak, že se ani nehnou a nebudou moci lidi bezdůvodně napadat.

+10/0
10.7.2013 22:52

M60i84r73o67s71l68a10v 60U49r64b80a56n 1416197861249

Je hezke, ze z protiromske demonstrace mame obzalobu bilych behem par dni. Ale ty, ktere cely problem zpusobili neobzaluje nikdo nikdy.

Jen tak dal a za chvili budeme cist dalsi clanek o cloveku, ktery uz nevydrzel prikori ze strany cikanu a nezajem ze strany odpovednych organu a tu verbez vystrilel

+15/0
10.7.2013 22:34

V32á14c37l89a46v 58V34l15č39e38k 1958200464256

za to můžou ty loutky co tady zastupují demokracie pod taktovkou EU+USA+Izerael ;-ORv

+2/−3
10.7.2013 23:08

W25a33l57t87e72r 55C63e28r17m53a78k 1964418871616

Vendo,odstěhuj se do Severní Koreje. Tam na tebe už čekají.

+4/−2
10.7.2013 23:36

S88t20e59f94a95n77o 12S21i44n10i24g35a48g62l41i40a 3148497133491

Vidim, plne v souladu s timto clankem:  http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013071001

Tak snad lidi driv ci pozdeji poznaji kdo je nepritel...

+2/0
10.7.2013 21:45

B64ř33e83t31i23s67l67a84v 29Š45í66m60a 9924261772

A co k tomuto problému říká cikánský vajda?

http://zpravy.ihned.cz/svet-stredni-evropa/c1-50457260-deset-z-deseti-zlodeju-jsou-cikani-ale-ja-mam-reseni-rika-madarsky-vajda

+3/0
10.7.2013 21:44

A48l84e59x50a29n47d30r 46K52o72s41t38k79a 5549226489926

A víte co je na tom zajímavé? Totéž říkají všichni slušní cikáni. Pár jich náhodou znám. (A mimochodem, jeden z nich je bývalý zloděj okapů, dnes klempíř. Neustále opakuje, že mu nikdo neřekl, že za přidělávání okapů dostane 2x tolik prněz než ve sběru za ty ukradené. Ostatně sám má za sebou dost zajímavý příběh, jeho dnešní šéf ho totiž načapal na střeše, nevolal policii, ručo ho přizabil a zaměstnal..)

+3/0
11.7.2013 7:59

B90ř84e22t33i86s75l72a81v 19Š43í35m24a 9644571732

Zajímavý příběh a šikovný šéf, od něj by se měly učit ty neziskové organizace.

Spousta lidí říká totéž, naučit cikány pracovat, jenže všichni, kteří se živí tím, že údajně pomáhají cikánům se začleněním do společnosti, jen kecají o nutnosti napřed vzdělání, zábava, kultura, písně, tance.... Jenže cikánské děti často zanedbávají školu, takže je to pořád dokola. Manuální neodborné práce může dělat každý zdravý cikán, ať vychodil školu nebo ne.

Po dobrém a s rozmazlováním to s nimi nejde, takže začít s přísností. Nikoho, kdo je zdravý a dlouhodobě nepracuje, nedávat do bytů 1. kategorie, ale do kategorie horší (jako třeba na Slovensku), trestat za nepořádek jejich okolí - stačil by na to paragraf o nedodržování hygieny a tím ohrožování ostatních, omezit co nejvíce příspěvky na děti, pokud nechodí řádně do školy. Chtějí-li jim stále dávat na školní pomůcky, tak na ty nejlevnější, s nějakým logem, aby je nemohli vracet v obchodě.... atd. Naučit cikánky při vedení domácnosti šetřit....

Možností je mnoho.

+1/0
11.7.2013 9:08

A54r45n63o90š28t 88M61á29č27e 4126475787502

Toho by to tady chtělo.

+2/0
11.7.2013 9:59

M36i39l15a74n 32R27a67d11e40k 3647246971831

a ze s timto neotaleli, a ti co napadli tu tehotnou zenu, jeste ne? Na to potrebuji nejak vice casu nebo co?

+9/0
10.7.2013 21:19

B77ř46e37t86i20s37l18a83v 63Š34í18m57a 9564731122

Všem pro informaci zkopírované příspěvky z jiné diskuze -

diskutér č. 78123 Marek Slabihoudek (2.7. cca 19hod):

- "Romské společenství se řídí jinými zákony než majorita a proto je vůči Romům nespravedlivé, že podléhají stejné jurisdikci jako většinová bílá společnost. Trestné činy Romů by měly podléhat výlučně romským soudům."

- "Houslisté nebo překladatelé jsou pouze profesní skupiny, Romové jsou svébytný národ. Proč mají být trestáni za okradení gádži, když to jejich zákony povolují?"

- "Romské soudy existují, soudí vajdové jednotlivých klanů. Jde jen o to zařadit je do oficiálního soudního systému ČR a vyjmout Romy z pravomoci soudů pro majoritu."

- "Utopit kotě trestné je. Pokud romský soud rozhodne podle romských zákonů o trestu useknutí ruky, nemůže za to být trestán."  - "Pokud soudní vykonavatel usekne na základě rohodnutí soudu odsouzenému ruku, nemůže být trestán. To je stejné, jako kdybyste chtěl trestat bachaře za hlídání odsouzeného!"

+3/0
10.7.2013 21:13

B33ř91e16t83i37s93l41a82v 13Š30í49m41a 9394161532

zkopírované příspěvky z jiné diskuze - diskutér č. 78123 Marek Slabihoudek (2.7. cca 19hod):

pokračování

 - "To, že mu useknete ruku, bude soudit běžný většinový soud. Ten to buď posoudí jako nutnou obranu  a pak budete bez trestu, nebo ne a dostanete flastr za těžké ublížení na zdraví (tj. natvrdo). Jeho krádež bude zvlášť soudit romský soud." - - "Přechytračení neroma zvyšuje podle jejich zvykového práva karmu. Nastudujte si literaturu."

- "Pořád to nechápete. Romské společenství má jiná pravidla než majorita. Proto je jejich stíhání a souzení podle většinových zákonů nespravedlivé. Že je vám něco k smíchu, ještě neznamená, že to není pravda (i když o tom nevíte nejsa patřičně vzdělán)."

 ..... Doufám, že komentář netřeba..... :-);-D

+3/0
10.7.2013 21:16

R14o97m75a30n 15K83o81s88t25a37l 7503418529757

Takže první dva policajti v civilu obvinění...to je dobře

+4/0
10.7.2013 21:05

C79. 65J74. 4692929981179

Kocourkov....všechno naopak....

+4/0
10.7.2013 20:43

J72a18k23u56b 82M15a54l83i88n86s76k53ý 9579799130587

A kdy bude obviněn tento nebepečný agresor s teleskopem: https://www.youtube.com/watch?v=wDeuNEigzYQ

A kdy útočníci na vozíčkaře a další pokojně stojící lidi včetně ženy: http://www.youtube.com/watch?v=pmTvzkdfjSo

A kdy tenhle agresor, který napadl náhodného kolemjdoucího: http://www.youtube.com/watch?v=VfBXLeABqPo

+5/0
10.7.2013 20:41

J80a53k95u48b 19M26a68l10i53n98s39k36ý 9509829650697

Ten poslední záběr zkráceně: http://www.youtube.com/watch?v=CuIhZp2jSxg

0/0
10.7.2013 20:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.