Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na pátek se chystá protest proti násilí, v sobotu další pochod na Máj

Napjatá situace kvůli soužití s Romy v Českých Budějovicích pokračuje. Na pátek a sobotu se chystají další protesty. První proti násilí, druhým bude další pochod na sídliště Máj, kde žijí stovky Romů. Za sobotní akcí stojí i aktivista Lukáš Kohout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J36i14n55d19ř75i57c41h 84P52i25l17i80č89e26k 1643361931812

Tak mě tato situace dalal jeden pěknej dárek. Včera 11.7.2013 jsem viděl v okolí Palačáku auto městeské policie a o kus dál i jejich pěší hlídku. Představte si to, bydlím tam už 10 let a teprve podruhé jsem je tam viděl. Už jsem ani nedoufal, že existují;-D

+1/0
12.7.2013 12:40

M64i80r75o14s97l34a95v 14P34o19k13o55r60n71ý 3762115225528

Stále jsem se nedočkal informací o těžce zraněných lidech, kteří byli zraněni policisty v civilu železnými teleskopy. Zraněných bylo okolo 10 a v tisku se asi na rozkaz o tom nesmí psát. Několik lidí má velké tržné rány na hlavě a další na jiných částech těla.

+3/0
12.7.2013 11:37

J19i82ř16í 43K59ü19h65r 2860976250126

Pokud se o tom v tisku nesmí psát tak čemu se divíte.

0/0
12.7.2013 12:42

J78a90n 89Z50a68p38l67e56t32a15l 3318229715336

Psát se o tom samozřejmě může, jenže média potřebují vydělávat a tady je příčina, proč se naše média občas uchylují ke lžím.

Hlavní příjmy všech médií jsou založeny na prodeji novin a časopisů, reklamě, inzerci a dotacích.

Kdysi dávno byl hlavní příjem médií v prodeji novin a časopisů, reklama a inzerce bylo okrajovou záležitostí. Později se těžiště příjmů přesunulo na inzerci a reklamu.

Za socialismu média financoval stát. Rudé Právo stálo 50 haléřů a na tom by redakce nezbohatla. Inzerce a reklama byla okrajovou záležitostí.

Po skončení socialismu nastalo takzvané tržní hospodářství. . S návratem socialismu do Evropy přišlo taky bujení dotací. Dnes jak známo už nejde ani tak o to, tvořit hodnoty a prodávat, dnes jde hlavně o získání dotace. Deformuje to tržní systém, trpí kvalita práce, ale je to dobrý nástroj k ovládání. Tu hledejme příčinu.

Média mimo jiné dostávají dotace za pozitivní informace o cikánech. Proto jsou tak politicky korektní k asociální menšině. Proto je tak hájí, proto se tak zastávají a proto se o cikánech všude pěkně píše, jaká je to selanka bydlet na sídlišti mezi Romy. Samozřejmě musí psát tak, aby to lidi ještě četli, proto sem tam něco pustí taky o protiromských nepokojích nebo kriminalitě cikánů, jinak by to nikdo nečet, kdyby stále jenom lhali. Něco pravdy tam být musí, tak jak do supermarketových "špekáčků" prostě musí dát alespoň těch 10% masa. To je hlavní příčina, proč se o demonstrantech krvavě zmlácených policajty nepíše. Kdyby o tom napsali, dostali by míň dotací. Naštěstí máme Facebooky a podobně, nezávislé webové stránky, které nežijí z dotací odevšad možně, prostě máme internet a dík za něj, jinak bychom žili jako za komouše, kde bylo možno tajit lidem závažné věci. Dnes už to tak snadné není. Oni by nejraději ten internet zakázali, avšak není to tak jednoduché. Tak například taky tady. iDnes nenapíše zdaleka úplně všechno, avšak my se dozvídáme z jiných zdrojů. Politici a média si na novou situaci zatím ještě nezvykla.

0/0
12.7.2013 14:38

S31t80e96f64a45n14o 88S14i22n26i21g75a30g31l66i47a 3218367803111

V podstate s Vami souhlasim, jen pro boha uz nikde nepiste se FB je nezavisly! Je to sice soukromy subjekt, ale americke vlade jde hezky na ruku a nabonzuklje sve uzivatele vlade kdykoli si tato vzpomene

0/0
13.7.2013 1:26

A54r28n23o14š90t 42M19á54č89e 4466875707432

Za tohle bys potřeboval přes hubu, ty demente.

0/0
12.7.2013 10:16

A20r37n38o68š32t 61M20á23č74e 4786725397922

Tak ty jsi pěknej debílek.

0/−1
12.7.2013 10:13

A17r45n89o84š93t 94M40á69č77e 4136675917722

Toto je určeno Červenkovi za jeho kecy o tom, že jsem naci fanoušek. Jestli ty , Červenko (zřejmě cikán), máš radost z toho, že policajti v civilu mlátí lidi, já tedy ne. Možná jsi jeden z těch cikánů, co tančili u repráků a říkali si, jak jsou na tom dobře a jak jsou slušní.

+1/−1
12.7.2013 10:15

R12a94d44a 23V74a38c50á41t20k93o 1374786880734

Přesně Arnošte, kdo nesouhlasí dát mu přes držku. Zamysli se nad svýma kecama, nejsi schopnej normalní diskuze, tak se nediv. Ty tady podle nějakej přispěvků který se neschodujou s tvými názory ihned lidem přisuzuješ barvu pleti, povolaní (policejní provokatér:-)) a nebo že je nějaký levičák nebo cos to psal za sračky. Doufam mistře Máče, že až jsem na Máj přijedeš zase dělat bordel, že ti tu tvojí prdel někdo rozkope. Jinak nejsem cikán, to ti zaručuju, ale ty už maš ve všem stejně jasno viď?

0/−3
12.7.2013 10:34

A70r86n79o48š49t 74M97á34č72e 4636145517922

Ty jsi ale pako. Nálepku, kdo je kdo, jsi mi dal ty, tak se uklidni. Označit někoho za naci fanouška, to je už síla, za kterou bys potřeboval nakopat prdel ty. Rozhodně nepůjdu dělat bordel, nikdy jsem ho nedělal. Z jaký ty jsi díry, borče?

A jinak, nauč se aspoň pořádně česky.

0/0
12.7.2013 10:40

A39r73n41o34š70t 75M58á59č25e 4786605147442

Ještě jednou jsem si prošel diskusi a nikde nevidím, že bych někoho označil za levičáka. Z toho je vidět, jak jsi přitroublej a nejenže neumíš česky psát, ale ty neumíš asi ani moc rozumět textu.

Jistě mi přijdeš nakopat na Máj tu prdel, viď hrdino.

0/0
12.7.2013 10:57

R87a60d96a 51V61a15c15á31t69k81o 1974646270264

Jsem z Máje Arnošte, ty bydlíš v jaký Lhotě? Kde jsem prosim tě udělal tu hrubku, že se mám naučit česky? Jinak si projdi všechny diskuze za těch několik dní a zamysli se nad těma svýma nálepkama moulo.

0/−1
12.7.2013 11:16

A73r76n31o79š19t 32M45á20č67e 4776695667122

Čeština není jen o hrubkách, ty "chytráku". Jinak jestli považuješ Budějce za Lhotu, tak jsi taky z Lhoty. A jestli považuješ výraz "policajt" či "policejní bezmozek" za nálepku, souhlas. A koukám, že umíš lidi lustrovat. Nesedíš náhodou na Lannovce v jedné takové budově?

0/0
12.7.2013 11:25

R39a23d54a 18V28a44c14á85t46k37o 1314126970464

A o čem ještě je čeština? (víš co, ser na to, radši mi nic nevysvětluj). Takže teď, už jsem zase policistou? Ve tvém dnešnim přispěvku který si vyblil v 10:15 jsem byl křepčícím cikánem ( to jsou ty tvý podělaný nálepky). Jinak to jsme ze stejnýho vidlákova Arnošte:-).

0/0
12.7.2013 11:45

A71r69n90o43š69t 52M58á83č82e 4926985517802

Pokud neumíš porozumět, co vlastně znamená otazník, tak je to těžké. :-) A na rozdíl od tebe nepovažuju Budějce za vidlákov, i když, pravda, není to žádné velkoměsto.;-D

0/0
12.7.2013 11:57

R98a77d92a 28V81a93c13á75t17k24o 1734796290234

Arnošte dobrá tedy, musim jít s pravdou ven.Ve skutečnosti se jmenuji Karel Vacátko a jsem policejním radou Starého Města pražského. Sem k vám do Českých Budějovic jsem byl vyslán na tajnou misi, abych vyprovokoval a vyvolal lidové nepokoje. Bohužel jsem byl diky svědomitosti a píli slušných občanů (jako jste třeba vy Arnošte) odhalen. Timto má mise končí a já se vrácím s hanbou a prémiemi zpátky do Prahy.

0/0
12.7.2013 23:05

R40a37d49a 10V77a20c85á73t49k75o 1444986240524

Jo málem bych zapoměl. Pokud si budete chtít stěžovat na mé chování, zde je mé služební číslo 123456.

0/0
12.7.2013 23:13

A54r40n60o18š75t 62M15á18č53e 4186495177942

A než s tebou uzavřu diskusi, tak mi odpověz: bydlíš na Máji, takže bys měl být v obraze. Nebo taky nic nevíš, stejně jako udivený policejní prezident? Je to tam idylka? Nic se tam neděje, takže bychom měli být zticha a přehlížet to, co se tam děje? Platíš daně? Pokud ano, jsi spokojenej s tím, že někdo v životě nemákl a má na dávkách víc, než pracující?

Pokud si umíš odpovědět, tak možná časem pochopíš, proč už lidem došla trpělivost. Myslím tím obyčejným lidem, ne těm, co se sem přijedou s cílem jen pobít. Ti mi taky hodně vadí.

+1/0
12.7.2013 11:38

D69a63v55i27d 63K49r39u28p56i43č92k31a 2411947350376

Je zajimavé , že když se tu někdo zmíní o tom že na těch protestech jsou samí náckové hned následuje smršť otázek na způsob A jak se pozná nácek? Podle krátkých vlasů atd...? A tihle samí ted říkají policistům, ze byli oblečeni jako náckové? Meli kratke vlasy,tetování. .......... a najednou to jde určit jak vypadá nácek :)

+1/−1
12.7.2013 10:00

J27i83r81i 79C59e30e 5765621642138

Ti co půjdou na demonstraci by si měli především uvědomit, že problémem není pár typů, co si na periferii hrají (zatím) na gangstery, ale policie a místní samospráva, která nečinností na jedné straně, na druhé přehlížením, bagatelizací a neochotou zabývat se drobnou kriminalitou, neřešením přestupků na úseku občanského soužití způsobila stav, kdy občanům došla trpělivost.

Na demonstraci minulý týden policie dokázala, že řeči o nedostatku pravomocí jsou jen lži a tvoří zástěrku lenosti a nekompetentnosti policejních orgánů. Když se chce a je politická objednávka, tak je najednou možné všechno.

Proč policejní orgány nevystupovaly stejně aktivně v minulosti při porušování zákonů v sociálně vyloučených lokalitách města? A není to jen sídliště Máj, ale i v oblasti kolem Palackého náměstí.

+7/0
12.7.2013 9:58

J66i17ř31í 82K40ü59h69r 2240256190936

Zapomněl jste na nemožnost exekuce sociálních dávek. Pak se těm fízlům nedivte ,že nechtějí řešit přestupky když to nikam nevede. 

Jinak máte pravdu jen bych to nepřeháněl s tou politickou objednávkou. Prostě je riziková demonstrace se spoustou médii tak tam bude i spousta štubů.

Místní poměry v ČB neznám, takže nevím, co se odehrává na Palackého náměstí.

0/0
12.7.2013 11:22

J57i79r59i 84C34e96e 5965661862448

Pro Vaši informaci, na Palackého náměstí je podobná situace jako na Máji. Oblast je tzv. no go zone, ovládaná gangy náctiletých delikventů. Za naprostého nezájmu jak MP, tak PČR jsou obyvatelé náměstí a přilehlých ulic obtěžováni vandalismem, drobnými krádežemi a násilnou kriminalitou.

Doud nebude politická objednávka ze strany magistrátu (a tam nesedí nikdo jiný, než politici), tak se s tou situací prostě nic dělat nebude.

Jinak zákon ani PČR, ani MP neukládá, aby při řešení kriminality a přestupků přihlíželi k jejich vykonatelnosti. Pokud rezignují na své povinnosti a raději se dívají jinam, tak se pak nemohou divit, že drzost delikventů roste opřímou úměrou nespokojenosti obyvatel. A jednou ten pohár trpělivosti přeteče.

+1/0
12.7.2013 12:22

A67r78n79o36š34t 67M37á45č49e 4866915617602

Když nejste z Budějc, není nic snazšího, než se přijet podívat. Třeba na Máj někdy okolo 22.00 až 23.00.

0/0
12.7.2013 13:41

K81a31r95e72l 12P42á60t26e78k 9254432686132

A co takhle vyrazit do ulic po celé republice, a dát jasně najevo co nám vadí a co nás, už nesnesitelně obtěžuje a ohrožuje. To bych byl zvědavej jak by si to poliši zorganizovali, aby jich bylo "všude dost":-P;-) To by už takový kingové nebyli;-) Tolik provokatérů nemaj, aby mohli rozpoutat zásah, proti demonstracím;-D;-D A.C.A.B;-O

+1/−1
12.7.2013 9:35

J31i94ř35í 32K79ü94h77r 2680976380506

A to máte na mysli ty uniformované těžkooděnce? Spořádaně postupující a vytlačující demonstranty z ulice.

Proč by tam neměli co dělat. Pokud máte podezření na porušení nějakého toho zákona tak třeba to hlásit jinde než na idnesu.

0/−2
11.7.2013 23:51

T56o15m91á42š 78Z75e32m12a95n 3295768624375

Problém nejsou nějací cikáni, ale zdivočelá státní správa včetně policie, která si vymýšlí různé extremisty, piráty, menšiny a osoby blízké místo toho aby řešila skutečné problémy. 

Pro začátek by stačilo ji donutit vymáhat stávající zákony po všech občanech.

.-.

p.s. machrovali by policisté i na tyto demonstranty? http://media.salon.com/2013/02/conservatives-guns.jpeg-1280x960.jpg

Nebo by se k nim chovali zdvořile?

0/−1
11.7.2013 23:30

J33i93ř34í 35K27ü88h63r 2460666300456

Vzhledem k tomu že na demonstrace je zakázáno nosit jakékoliv zbraně. (neplatí pro policisty ve službě že) Tak by jim ty hračky zabavila a je obvinila.

A pokud ta hračka vlevo je automatika tak by to bylo i nedovolené ozbrojování,jelikož todle u nás smí používat snad jen armáda a policie.

Jinak nošení střelné zbraně na veřejnosti je také trestné. Jsou samozřejmě výjimky.

0/0
11.7.2013 23:59

F41r19a26n16t95i83š91e83k 92S54o26k95o50l 7285474131926

Proticikánské demonstrace už přináší ovoce. Začíná se o problému otevřeně mluvit, otevřeně publikovat a otevřeněji diskutovat, než tomu bylo donedávna. Vychází najevo, že problém je větší než někteří občané tušili. Mnohé věci se dozvídají až z internetových diskuzí poslední doby a Facebooku, oficiální média o nich mlčí.

Největší užitek demonstrací spatřuji v tom, že donutily politiky zabývat se tím problémem a taky se dozvídáme co dělají v zahraničí. Tak například zeď na Matiční ulici, která skončila debalkem a musela být rozebrána, začíná být běžná u našich nejbližších sousedů na Slovensku. Tam podobných zdí postavili již sedm a plánují stavět další. Je námětem k zamyšlení, jestli by zeď nepomohla taky na sídlišti Máj, Být tam podobná zeď, jak na Luníku, nemuselo dojít k incidentu na dětském hřišti, který byl příčinou současných demonstrací.

http://zpravy.idnes.cz/romove-slovensko-zed-05w-/zahranicni.aspx?c=A130711_155116_zahranicni_pul

Ani zeď podle mého názoru není systémové řešení. Systémovým řešením je naučit Romy práci. To ovšem nejde bez tréninku. Každý den vstávat a do práce na půl sedmé. Někde nějaké terenní práce lopatou a krumpáčema, na kolečkách navážet dálniční násep a vykopávat zářez nové dálnice anebo železničního koridoru ve výstavbě. Namáhavá práce při které Rom padá večer na hubu a pak další den ráno opět planýrovat terén, jinak žádná sociální podpora a krádeže trestat dlouholetým kriminálem, jedině tak si zvykne práci a stane se z něj užitečný člověk práce. Bez práce nemá význam žádné začleňování, inkluze a integrace. Sociálně začleňovací programy se zákonitě ukáží neúčinné, pokud není cikán nucen k práci.

Demonstrace jsou začátek, není možno už couvnout, neradno už přestat a polevit v demonstracích. Všechno by se vrátilo do původních kolejí.

Jedině práce je řešení. Začít třeba tím dálničním výkopem a pak, až cikán bude naučený pracovat se už nějaká další práce najde, jinak cikán nikdy nedokáže konkurovat například Ukrajincům.

+7/0
11.7.2013 23:11

E40v72a 83Č53e41r97n97á 9844703512507

Ty protesty PROTI násilí se moc neosvědčily. Snad přijde změna.

+2/0
11.7.2013 23:02

M19i74r14o89s84l56a10v 68P58o25k15o21r37n92ý 3692815175968

Jenom taková poznámka. Všimněte si čím jsou ty mlátičky označeny a označte se stejně.

+3/0
11.7.2013 21:57

J83i16ř79í 84K70ü15h93r 2450906100216

Ano to můžu a v případě že spatřím někoho kdo páchá trestný čin mohu ho vyzvat ,aby sečkal na místě do příjezdu PČR, pokud se pokusí zdrhnout tak mu můžu klečet na zádech do příjezdu hlídky.

0/−4
11.7.2013 22:11

A27r31n34o41š50t 73M27á50č36e 4216925287772

Vaše stupidní poznámky ukazují na to, že jste snad policajt.

0/0
12.7.2013 10:06

J53i76ř35í 60K56ü60h70r 2260906860866

A ty čtyři mínusy znamenají že min 4 lidé netuší nic o 

občanské zadržení podezřelého.

0/0
12.7.2013 11:29

M45i70r34o13s97l94a48v 65P98o57k40o93r79n79ý 3852295515408

Jakou čest může mít policista, který se převlékne do civilu a pak při demonstraci mlátí slušné lidi? Být to můj příbuzný, tak s ním až do jeho smrti nepromluvím ani slovo a měl by zakázáno se ke mně přibližovat. Co na to asi říkají jejich příbuzní? Je jim to jedno nebo s nimi dokonce souhlasí. Jak hluboko musí klesnout, aby jim to vadilo?

+11/0
11.7.2013 21:37

J85i89ř87í 11K40ü92h79r 2420886400396

Já tam sice nebyl (a kdybych měl tu možnost nešel bych tam ani kdyby mi za to platili) ,ale zajímá mě jak víte ,že tam mlátili slušné lidi. Jste si jist že tito lidé např neházeli po policistech lahve atd.? Případně neuposlechli výzvu, na postrčení policistou reagovali agresivně a situace se pak vyhrotila. (leželi na zemi s pouty na (v lepším případě) nezlámaných rukou)

+2/−3
11.7.2013 21:49

M93i36r43o46s95l78a49v 23P52o40k71o37r28n29ý 3222815545808

Napadeni byli i lidé, kteří stáli klidně na chodníku a nic nedělali.

+10/0
11.7.2013 21:50

J69i40ř28í 84K19ü11h96r 2560696920206

A vy jste tam byl? Nebo máte tuto informaci jen z videozáznamu na youtube? Kde toho moc vidět není....teda je vidět zasahující policisty ale není vidět co konfliktu předcházelo. Všude se tam motají press. Tak nevím zda-li by tam štubi valili nicnetušící německé turisty,kteří se tam jen tak připletli.

+4/−6
11.7.2013 22:08

J27a61n 59Z34a69p62l14e59t42a82l 3178799385866

Pane Kühr, a proč byste nešel na tu demonstraci a to dokonce i kdyby Vám za to platili? Tak teda já naopak bych si za účast na takové demonstraci platit nenechal. Cítil bych to jako kdybych si třeba nechal platit za to, že jsem byl třeba volit. Volit taky nechodíte?

Není správné jít odvolit a pak nechat politika čtyři roky, ať se stará o své kšeftíky s veřejnými zakázkami a nestará se o trampoty běžných lidí. Je třeba připomínat politikům, že mají řešit problémy a to taky na demonstracích, když jiné prostředky selhávají a politik je jinak tupý a hluchý.

Vy byste teda na demonstraci nešel, jak píšete. Proč? Protože to pan primátor zakázal? A má vůbec právo zakazovat lidem, svým voličům připomínat aby se už konečně začal starat? Neměl by se radši víc starat, než zakazovat demonstrace?

Situace už je tak vyhrocena, že by měl pan primátor odstoupit a předat svoji funkci k dispozici. On namísto odstoupení pomáhá zavádět policejní režim ve svém městě. Vždyť on ty lidi nijak nepodpořil. Na čí straně pan primátor vlastně je?

+2/0
12.7.2013 0:08

M24i61r69o80s28l20a35v 61P29o98k21o18r26n42ý 3492485195558

Zajímavé ovšem je, že pan Kuhr by nešel na demonstraci, ale zde vede chytré řeči o to, že demonstranti byli napadeni oprávněně. Tak proč tam nejde a neochutná železný teleskop?

+4/0
12.7.2013 0:22

J13i34ř77í 22K12ü58h66r 2180316210966

Citujte prosím.

0/0
12.7.2013 6:22

J62i60ř89í 97K68ü86h44r 2860876730986

Na velké většině demonstrací nemusí zasahovat těžkooděnci a házet po lidech výbušky atd.

Už při první demonstraci se ukázalo že poklidně to nepůjde.

Proč bych tedy měl cymbat někam do Budějovic a demonstrovat tam s nácky po boku,když to jen max zvýší napětí a nic nevyřeší. Skandovat pusťte nás na ně apod. To zní velice demokraticky a ani trochu to nezavání výtržnictvím či dokonce trestným činem.Pokud se chcete s místními pobít bude lepší nic nenahlašovat a přijet tam nečekaně,než pak řvát po policistech že chrání cigány.To jste čekali že vám dají obušky a společně je  (minoritu) pověsíte na nejbližší strom či lampu? Ne oni tam jsou aby vás oddělili.

+1/0
12.7.2013 6:32

J91a10n 40Z35a58p53l86e27t92a43l 3968339345616

Jako všichni Vám podobní pane Kühr přeháníte. Vypadáte na slušného člověka, že nejste cikán, ani romský aktivista, jenom trochu skeptický a já se lidem Vašeho typu nedivím. Chtějí žít v poklidu, kde vládne právo, řád a morálka. 90% demonstrantů, byli lidé podobného přání jak Vy, média však potřebují extremisty, aby měla o čem psát a politici alibi k nečinnosti. Skutečné problémy nezajímají politika, potřebuje ještě rok klid do voleb, aby měl čas dokončit své kšeftování s veřejnými zakázkami a na byznys kamarádů se kterými se šábují o penízky.

Pravdu máte taky v námitce, proč byste se měl někam cymbat do Budějovic? Ta námitka Vám brzy padne, já jsem o tom přesvědčen. Nebude třeba do Budějovic, pokud jste z jiného regionu. Takové demonstrace budou brzy v každém druhém okresním městě, tak se Vám to cestování zkrátí, pokud se zbavíte skepticismu, že se tím nic nevyřeší.

Nemáte pravdu v tom, že byste tam demonstroval jen s nácky a že to nic nevyřeší. Politik se bude muset zabývat kromě kšeftů s kamarádíčky taky něčím potřebným. Třeba jak vyřešit letitý problém s Romy, jinak půjde od válu po volbách, tak snad si to uvědomil taky pan primátor. Nácků tam bylo tak maximum 10% včetně policejních provokatérů, kteří se za nácky vydávali, aby mohli mlátit lidi. Též proti nim je potřeba demonstrovat.

Ve skutečnosti samotným Romům z Máje nehrozilo nic vážného. Ani to nebyla demonstrace proti Romům, to je nesprávné zkreslování skutečnosti. Demonstrace byla proti nečinnosti politiků na všech politických úrovních. Dav skandoval "pusťte nás na ně!", to je pravda, ale nějaké věšení minority, to opravdu nebylo v úmyslu. Byl to jenom výplod fantazie novinářů nebo Vaší osobně. Je to hnus a hrůza, jak média dělají ze slušných a pracujících lidí vrahy. Měli by se omluvit veřejnosti. Úmyslem bylo skandovat hesla cikánům pod okny, říct jim, že se takto chovat nesmí, jako dosud. Maximálně by tam nějaký provokatér zahajloval, jenže na to ještě žádný cikán nezemřel.

+2/0
12.7.2013 8:29

R71e12n59é 20Z24a19c87h 9237630665477

V naší dědině bydlel jeden esenbák, který udal svého kamaráda. Lidi si na něho ukazovali prstem. Za rok a půl se odstěhoval do města do esenbácké bytovky, nevydržel a prodal doma rodný barák. V dědině se už neukázal až nedávno. Bylo vyvěšeno jeho parte. Na pohřeb mu nešel nikdo. Opravdu neslavný konec policajta, který ztratil čest u lidí.

+4/0
11.7.2013 23:28

M30i20r57o55s15l61a31v 81P14o42k77o81r75n10ý 3222305145288

Policista musí být v uniformě a označen služebním číslem. Pokud takto není oblečen, tak se musí prokázat služebním číslem a služebním průkazem. Pokud ani toto neudělá a někoho napadne, tak jde o běžného civilistu a napadení lidé by se měli bránit všemi dostupnými prostředky. Policisté v civilu při poslední demonstraci nebyli nijak označeni, takže se dopustili trestného činu zneužití pravomoci a měli by od policie vyletět bez jakýchkoliv náhrad. Nafoceno jejich dost, takže se konečně policie očistí. A je s podivem, že jejich velitelé jim dovolí mít na sobě nacistická tetování.

+7/0
11.7.2013 21:27

J62i64ř37í 65K45ü96h84r 2840756720636

Prosil bych odkaz na to nacistickou kérku, Jinak stačí i zařvat POLICIE. URNA to dělá běžně. Nepřevléká se během akce do uniformy jak četníci z Saint Tropez při zásahu na nudisty.

+4/0
11.7.2013 21:43

M20i77r45o73s87l37a42v 39P71o87k81o75r51n29ý 3292925295828

Zařvat Policie mohu i já a jak poznají ostatní lidé, že nemám pravdu. Řvát si mohou doma, třeba jim to manželka povolí. Prohlédněte si videa a ty nacistické kérky tam uvidíte. Ostatně to jsou samí oduševnělí jedinci, kteří by přes psychotesty nikdy neprošli a to ani při pátém opakování.

+5/0
11.7.2013 21:49

J20i12ř88í 83K94ü10h11r 2200646740596

Link ,minuta co tam má za kérku ?Hákový kříž. Nečo jen něco čemu nerozumíte. Vydávat se za příslušníka PČR byť jen voláním, např policie ruce vzhůru, neplést s pomoc policie, rozhodně nesmíte.

0/−3
11.7.2013 22:01

M70i29r84o57s27l92a64v 42P18o87k71o78r90n41ý 3392805885848

A jak poznají napadení lidé, že ten co je mlátí a podle vzhledu vypadá jako kriminálník není opravdu kriminálník.

+6/0
11.7.2013 22:09

J45i26ř14í 64K12ü65h70r 2740356810446

Nechápu (ale vzhled s tím nebude mít nic společného,spíše činy), a čekám na ten link.S tím nacisticky pokérovaným policistou.

0/−2
11.7.2013 22:14

R71a76d71a 67V78a11c67á96t27k34o 1364636600214

Čekáte marně...

0/0
11.7.2013 23:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.