Diskuze

Město a firmy vymyslely provizorní silnici, aby auta neucpávala Vrbné

Řada uzavírek v Českých Budějovicích způsobuje, že se ve špičkách tvoří dlouhé kolony. Od pátku je navíc zavřená i křižovatka ulic Družstevní a U Lávky v Pětidomí. Na druhou stranu radnice a stavební firmy chystají opatření, aby se řidiči netrávili dlouhé minuty popojížděním po Dobrovodské ulici.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Táhne mi k šedesáti a do města jezdím zásadně na kole ( starém kvůli zlodějům ).

Je to rychlejší, protáhnu tělo, ušetřím za benzín a parkování, navíc se nemusím nervovat, kde nechat auto. Snad by radní mohli lépe hospodařit a nenechávat tolik krást a také udělat více pro kolaře. Laik jen se diví, co se tady na máji vyháže peněz za nesmyslné projekty. Nešťastné dotace naučily nekteré z nás krást tak, že to považují za smysluplnou práci pro nás všechny.

1 0
možnosti
JJ

J76i59ř34í 29J95o12z33a

9. 11. 2013 9:51

Já nevím co všichni mají pořád proti KORIDORU MHD? Trolejbusy z Máje převezou za den více cestujících než individuální doprava. Všichni se pořád chce mít jako na Západě, ale myšlení máme pořád Východní. Časy kdy na Západě byla prosazována spíše individuální doprava je pryč, protože se přišlo jen na to, že to přináší jen problémy zejména v evropských městech. Myslím si, že MHD má mít přednost před auty,jelikož za 1. přepraví více cestujících 2. je dotována z městského rozpočtu, tedy z našich daní (čím více se vybere na jízdném tím je nižší může být pak jízdné-nemusí se zvyšovat klidně po dobu několika let) 3. je ekologičtější, zejména ve městech s provozem na trolejovou trakci. MHD z Máje jezdí ve velmi solidním intervalu celodenně a celotýdenně, to že je někdo líný dojít ze/na zastávku je jeho problém. V ČB jsem se narodil a měl jsem auto již v 18ti letech, poté jsem studoval VŠ ve Švýcarsku, kde jsem se naučil jezdit veřejnou dopravou a od té doby auto nemám a nechci ho. Je pravda, že si někdy člověk musí počkat na zastávce než něco přijede, ale v dnešní době se dá připojit na internet pomocí mobilu kde si může zjistit v kolik mu jede spoj takže nemusí chodit na zastávku tzv. na blint. Takže argument o tom, že nechci čekat na zastávce než to přijede je dnes zcestný, navíc když dochází ke zpoždění stačí se v ČB podívat na displej zastávky, za jak dlouho to přijede, jelikož se informace o spoji aktualizuje podle polohy spoje podle GPS nebo stačí zavolat na dispečink kde dispečer je 24 hodin denně, číslo na DPmČB je na každé zastávce. Plně podporuji radnici upřednostňovat MHD před individuální dopravou a zavést mýtné ve vnitřním centru není vůbec špatný nápad. Z vybraného mýtného se pak může např. dotovat MHD.

2 0
možnosti
JS

Ve všech bodech krom jednoho souhlasím. Tou výjimkou jsou "ekologičtější" trolejbuse. Ve skutečnosti ekologičtější nejsou, elektrická energie, která je pohání, se musí někde vyrobit a dokud se na její výrobě podílí uhelné elektrárny a tedy povrchová těžba hnědého uhlí plus těžba vápence (na filtry), tak to má na přírodu horší dopady než spalování nafty. Pouze se s trolejbusy ekologická zátěž přenese mimo centra měst.

0 0
možnosti
JH

J44o29s98e54f 91H51o53n55e10š

8. 11. 2013 19:26

To je na zavedení mýtného jako Londýně.Všichni nadávají na drahý benzín,ale jezdí jak utržení

2 0
možnosti

Minimálně v centru ČB by přitom zavedení mýtného nebylo nijak složité (centrem v tomto případě rozumím území ohraničené Malší, plavečákem, Husovkou, Sady a Senovážným) a rozhodně by ušetřilo poskakování turistů a lidí jdoucích na úřady mezi auty. Ale když auta z náměstí neumí odstranit ani v Telči, kde je to UNESCO, asi je to fakt neprůchodné.:-(

0 0
možnosti
WC

Soudružka Popelová je v tom nevinně. Co můžete očekávat v řízení dopravy od zahradní architektky?

1 1
možnosti