- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tak jistě, peníze přece jsou, proč nestavět něco, co se zaplatí za 1500 let...
Za to mohly bejt 2 km dálnice.
Pro komerční (tedy to čím vyděláme peníze) i rekreační dopravu.
Zločin! Pokud někdo zvyšuje daně a pak vyhazuje za toto, patří na provázek...
A nezapomeňte, že mezi Hněvkovickou přehradou a Týnem n.V, v místě zvaném Břehy je rozpadlý jez a velké ostrovy uprostřed řeky. Pro střední a velké lodě je to nyní neprůjezdné.
Takže tam nasypte další tisíce tun betonu a udělejte tam další plavební komoru (nebo aspoň komůrečku).
Je to zakázka se vším všudy tak za miliardu. A moc se o tom nemluví.....
Vodní dílo kmotra Dlouhého je zdárně budováno dál
Ředitelství vodních cest, mimo jiné, rozkrádá ve velkém státní peníze, jak zjistil nedávno NKU.
Tak z Budějovic po letošní velké vodě žádná loď nevyplula, neboť obratiště lodí je zanesené od té doby naplaveným kamením.
Z a do ČB žádná větší loď nejela ani 3/4 roku před povodněmi v červnu 2013
1.nebyl zájem veřejnosti.
2. nebyl zájem provozovatele lodí.
Teď se objevují názory, že za to, že lodě nejezdí mohou povodně. Ale to se dá snadno dokázat tím, že nejezdili ani před povodněmi.
Zřejmě někdo čeká na další dotace?