- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zeptejte se Vašeho hejtmana Zimoly, co udělal proto, aby centrem Tábora nejezdila nadměrná doprava. To je přece také věc Jihočeského kraje.
Možná bude hejtman mlžit nebo lhát nebo zaleze pod koberec jako v případě neexistující schůzky u Vašeho prezidenta Zemana.
Není to jediný příklad arogance a omezenosti ŘSD. Obchvat Pohořelic lze použít jen s krátkým úsekem R52 a takto byl dohodnut a vybudován; ale před časem výjimka na dálniční známku zde zmizela a lidé bez známky zase jezdí přes střed města. Jen to potvrzuje instituci s jedním nejhorších kreditů u nás.
a přitom si stačí koupit dálniční známku a je po problému. V takové Francii, či Itálii, platíte za každé použití dálnice. Tady to vychází na sto korun a nějaký drobný měsíčně a všichni z toho dělají hrozný haló. Pochopil bych, kdyby tam namontovali peage a platil byste za každý průjezd 50,-kč, ale u nás jsou dálnice za směšný pakatel...
D 3 , R 6 ,300 kilometrů nových "dálnic" škrtem pera - už by ty "experty", kteří takto debilně rozhodují,co je a co není (skutečná)dálnice,měli vyhodit oknem.Ale ono je asi lepší,když řidiči oknem vyhazují peníze .Vždyť kvalita českých dálnic.i nových,je pověstná.
Však to je jediným účelem rozhodnutí - aby řidiči zase platili a za nic. Jiný důvod v tom není. Jen vytahat z lidí další a další peníze.
řešení je jednoduché. Na objízdnou trasu postavit celníky s váhou a každý kamion kontrolovat. Oni si to rozmyslí, jestli ušetřit pár Kč za mýto či riskovat časovou ztrátu + možnou pokutu za zjištěné vady
U osobáků to samý.
JJ. jenže to by stálo další nemalé peníze a kdo to zaplatí??? Zase jenom ovce.
ano, to je typicke .. postavi se dalnice - koridor, kam se presmeruje doprava - za penize danovych poplatniku a pak se zavede poplatek, ktery tu dopravu vyhani ... takze okolni silnice budou, diky udrzbe, nakladnejsi nez vybrana castka z dalnice. zrusit poplatky a dohromady za silnice se usetri.
Tak se dělají peníze. Je to podobné, jako když kdysi pošta zavedla poplatky z inkasa. Taky si přišla administrativním rozhodnutím bez práce na 32 milionů měsíčně za nic.
U nás to bylo taky, byl obchvat a jak z něho udělali dálnici, tak tam dali značku a zakázali vjezd určitým typům vozidel.
Dobrý den, prý má být "jmenováno" cca 300 kilometrů silnic dálnicemi bez jakýchkoliv úprav. Jediný důvod jsou zase jen peníze. Nebo se z těchto "zázračných" úseků nebude platit mýtné??? Tak si to shrňme: Někdo si zadarmo bez práce přijde k penězům a spřátelená firma dostane zfalšovaným výběrovým řízením dostavbu mýtných bran a technologie kolem. Tak se dělají kšefty.
je vidět, že tomu "hodně rozumíte". Jako dálnice se označí většina současných rychlostních silnic (tzv. silnic pro motorová vozidla), které mají dálniční parametry, tzn. dva pruhy v každém směru, středová svodila, mimoúrovňové křižovatky, odstavný pruh atd. Za tyto silnice se ODJAKŽIVA platilo dálniční známkou, tedy nebude se zpoplatňovat vůbec nic navíc, pouze se změní značka a označení...Setkávám se s touto neznalostí celkem často, lidi vůbec netuší, že existují dvě kategorie silnic dálničního typu - Dálnice a Silnice pro motorová vozidla. Rozdíl mezi nimi je totiž na první pohled nulový...