Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budějovice chystají pro cyklisty parkovací věž, schovají tam 116 kol

Bezpečnost je několikanásobně větší než v běžných stojanech na kola a navrch je vše ošetřené pojistkou. A bicykl máte v suchu. Takové jsou výhody parkovací věže pro kola. Unikátní stavba funguje skoro rok v Hradci Králové a teď ji chtějí také v Českých Budějovicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D44a75n 39H97o65l17i81c17k14ý 5214180446831

Vážená paní Popelová, a co zrušit nádraží úplně, ať jazdí lidi na kole;-)

0/0
10.2.2014 7:48

V50ě83n53c19e82s34l95a35v26a 27Š80i48m39k28o23v61á 8829913864

Nápad to pěkný moc není už vidím jak lidé parkují u nádraží to je trochu postavené na hlavu ten dům by měl stát někde poblíž náměstí to je ve středu města k nádraží moc lidí nejezdí to by si měli radní zjistit..;-D

+1/0
6.2.2014 14:04

L40u34k44á51š 33K29l16o27u79d86a 6214475245347

No nápad je to pěkný, ale pojďme si říct jak to vlastně s cyklisty v ČB je. Tam kde zrovna nevede cyklostezka, což je na velkém území ČB, jsou cyklisté vytalčování do přecpaných silnic automobilovým provozem, a to i přesto, že jsou okolo nich široké chodníky, kde by se stezka vešla, a nebo by zde alespoň nemuseli stát měští strážníci a pokutovat důchodce, kteří jedou z města z nákupu. Tipickým příkladem je silnice (chodník) u výstaviště. Nebo po vytvoření pruhů pro autobusy jsou ciklisté nuceni jet v pruhu pro automobily, tudíž mezi autobusem a automobilem. Nezlobte se na mě, ale na tyto silnice mě s kolem nikdo nedostane, nejsem sebevrah a pak už nezbývá než riskovat pokutu. Takže bych primárně řešil jak se mají cyklisté ve městě pohybovat a následně parkování. Hradec je v tomto výrazně napřed.

+2/0
6.2.2014 13:16

M81i98l90a76n 77W16e75l11s13e28r 5572588588361

ČB nepotřebují parkovací věž pro cyklisty!!!!

ČB potřebují pro cyklisty bezpečný průjezd Dlouhým mostem. A bez toho, aby je městská policie pokutovala.

ČB potřebují cyklostezky napříč městem.

V ČB je opravdu hodně každodenních cyklistů. A rozhodně o cyklo dopravě v ČB vědí víc, než úředníci magistrátu.

ČB potřebují parkovací "věže" pro auta. Dneska nebude nikdo chodit do centra města 1km pěšky. Opravdu ne, i když by si to mnoho zastupitelů i občanů města ČB přálo. Je jiná doba.

Vždyť to přeci každý vidí!!!! Někdo má nějaký nápad, přemluví radnici a ta mu jeho nápad zrealizuje a ZAPLATÍ. A je úplně jedno, že je to k ničemu a že se mohlo zaplatit něco jiného. P/odívejte se dopoledne k budově nádraží. Opravdu tam stojí tolik jízdních kol, že je potřeba vybudovat za xx miliónů parkovací věž?

+3/−2
5.2.2014 15:08

J67a54n 31C29t30i13b59o15r 4415305896753

No to sice taky, co píšete, ale já bych ty parkovací věže pro kola třeba uvítal

+1/0
5.2.2014 21:41

M17i26l47a14n 79W66e24l56s28e31r 5832148858211

Řekněte mi proč? Nemáte dostatek místa pro parkovaní kola? Nebo to chcete kvůli bezpečnosti?

Ať tak nebo tak by tyto parkovací věže musely být na každém rohu, aby to mělo smysl.

Někdo chce u nádraží, někdo u náměstí, někdo u školy a jiný zase u nákupního centra.

+1/0
6.2.2014 1:23

M39i30c25h92a73l 69P79a38v21l41á89t 9283923304319

To je zbytecne. Vzdyt prece kazdy vidi, ze parkovaci vez pro kola je hned po parkovaci vezi pro kosmicke lodi a mezinarodnim letisti prave tim, co doprave v CB nejvic chybi.

+2/0
6.2.2014 8:18

M93i58c56h87a39e68l83a 64L24h77o91t44s78k69á 2459706268427

Mluvime tu nejen o nakladech za věž. Podpora alternativní městské dopravy ulehčuje městu.Hradec Králové je nyní v podpoře cyklistů prim, tradiční menší města cyklistiky jako Poděbrady Kolín Nymburk nedokazi vytvořit síť cyklostezek Nemaji MHD, silnicim dochazi kapacita ale misto podpory cyklistiky se premysli nad miliardami do kruhovych objezdu a nadjezdu ze pry cyklostezky jsou prezitek.Deti jsou vezni, matky taxikarky.Hradec je jednim z nejpokrokovejsich a nejkrasnejsich mist k zivotu.Bez debat.

+4/0
5.2.2014 14:31

V19l73a39d89i48m55í29r 95S77o14k16o23l60í72k 5926344330720

Souhlas, pokud bych měl někdy v budoucnu bydlet mimo ČB, byl by to právě Hradec Králové. Jiná česká města by se měla od něj učit.

0/0
10.2.2014 14:23

V36á26c56l51a54v 64V11á24c81l35a10v 2676748695735

Porizovaci naklady: 6mil, rocni provoz 60tis, rocne uskladeno 10tis kol ... pri provozu 10let ->66kc/kolo ... drahe,pomale,ale bezpecne

0/0
5.2.2014 13:08

M84i83l55a91n 14W20e11l67s42e90r 5792588108271

Ročně uskladněno 10tisíc kol?

To je cca 40 kol každý pracovní den. Víkendy nepočítám. Tolik kol jsem nikdy u nádraží neviděl. Leda tak v létě u letní plovárny. Ale ta funguje 3měsíce v roce.

+1/0
6.2.2014 14:18

J28a50n 53C45t72i43b10o85r 4665295746873

Už aby to bylo! A ještě postavit nějakou v centru, třeba u plovárny...

+2/0
5.2.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz