Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budějovice chystají pro cyklisty parkovací věž, schovají tam 116 kol

Bezpečnost je několikanásobně větší než v běžných stojanech na kola a navrch je vše ošetřené pojistkou. A bicykl máte v suchu. Takové jsou výhody parkovací věže pro kola. Unikátní stavba funguje skoro rok v Hradci Králové a teď ji chtějí také v Českých Budějovicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D20a77n 33H71o58l44i59c65k28ý 5624880956161

Vážená paní Popelová, a co zrušit nádraží úplně, ať jazdí lidi na kole;-)

0/0
10.2.2014 7:48

V78ě67n82c90e29s34l22a49v84a 65Š49i21m50k81o88v36á 8359683734

Nápad to pěkný moc není už vidím jak lidé parkují u nádraží to je trochu postavené na hlavu ten dům by měl stát někde poblíž náměstí to je ve středu města k nádraží moc lidí nejezdí to by si měli radní zjistit..;-D

+1/0
6.2.2014 14:04

L56u95k73á32š 65K42l78o51u80d49a 6434785835347

No nápad je to pěkný, ale pojďme si říct jak to vlastně s cyklisty v ČB je. Tam kde zrovna nevede cyklostezka, což je na velkém území ČB, jsou cyklisté vytalčování do přecpaných silnic automobilovým provozem, a to i přesto, že jsou okolo nich široké chodníky, kde by se stezka vešla, a nebo by zde alespoň nemuseli stát měští strážníci a pokutovat důchodce, kteří jedou z města z nákupu. Tipickým příkladem je silnice (chodník) u výstaviště. Nebo po vytvoření pruhů pro autobusy jsou ciklisté nuceni jet v pruhu pro automobily, tudíž mezi autobusem a automobilem. Nezlobte se na mě, ale na tyto silnice mě s kolem nikdo nedostane, nejsem sebevrah a pak už nezbývá než riskovat pokutu. Takže bych primárně řešil jak se mají cyklisté ve městě pohybovat a následně parkování. Hradec je v tomto výrazně napřed.

+2/0
6.2.2014 13:16

M67i64l25a82n 31W16e94l78s17e38r 5882968458891

ČB nepotřebují parkovací věž pro cyklisty!!!!

ČB potřebují pro cyklisty bezpečný průjezd Dlouhým mostem. A bez toho, aby je městská policie pokutovala.

ČB potřebují cyklostezky napříč městem.

V ČB je opravdu hodně každodenních cyklistů. A rozhodně o cyklo dopravě v ČB vědí víc, než úředníci magistrátu.

ČB potřebují parkovací "věže" pro auta. Dneska nebude nikdo chodit do centra města 1km pěšky. Opravdu ne, i když by si to mnoho zastupitelů i občanů města ČB přálo. Je jiná doba.

Vždyť to přeci každý vidí!!!! Někdo má nějaký nápad, přemluví radnici a ta mu jeho nápad zrealizuje a ZAPLATÍ. A je úplně jedno, že je to k ničemu a že se mohlo zaplatit něco jiného. P/odívejte se dopoledne k budově nádraží. Opravdu tam stojí tolik jízdních kol, že je potřeba vybudovat za xx miliónů parkovací věž?

+3/−2
5.2.2014 15:08

J70a13n 69C53t40i33b63o36r 4365865426563

No to sice taky, co píšete, ale já bych ty parkovací věže pro kola třeba uvítal

+1/0
5.2.2014 21:41

M50i50l87a81n 30W50e65l89s43e85r 5192298968791

Řekněte mi proč? Nemáte dostatek místa pro parkovaní kola? Nebo to chcete kvůli bezpečnosti?

Ať tak nebo tak by tyto parkovací věže musely být na každém rohu, aby to mělo smysl.

Někdo chce u nádraží, někdo u náměstí, někdo u školy a jiný zase u nákupního centra.

+1/0
6.2.2014 1:23

M76i20c16h13a29l 94P87a48v28l26á23t 9173903504769

To je zbytecne. Vzdyt prece kazdy vidi, ze parkovaci vez pro kola je hned po parkovaci vezi pro kosmicke lodi a mezinarodnim letisti prave tim, co doprave v CB nejvic chybi.

+2/0
6.2.2014 8:18

M27i24c37h11a10e65l39a 88L72h51o78t76s48k20á 2939916638507

Mluvime tu nejen o nakladech za věž. Podpora alternativní městské dopravy ulehčuje městu.Hradec Králové je nyní v podpoře cyklistů prim, tradiční menší města cyklistiky jako Poděbrady Kolín Nymburk nedokazi vytvořit síť cyklostezek Nemaji MHD, silnicim dochazi kapacita ale misto podpory cyklistiky se premysli nad miliardami do kruhovych objezdu a nadjezdu ze pry cyklostezky jsou prezitek.Deti jsou vezni, matky taxikarky.Hradec je jednim z nejpokrokovejsich a nejkrasnejsich mist k zivotu.Bez debat.

+4/0
5.2.2014 14:31

V21l37a74d86i17m69í29r 49S58o98k20o64l16í22k 5636894770560

Souhlas, pokud bych měl někdy v budoucnu bydlet mimo ČB, byl by to právě Hradec Králové. Jiná česká města by se měla od něj učit.

0/0
10.2.2014 14:23

V30á55c55l10a98v 70V94á18c36l41a46v 2376908515355

Porizovaci naklady: 6mil, rocni provoz 60tis, rocne uskladeno 10tis kol ... pri provozu 10let ->66kc/kolo ... drahe,pomale,ale bezpecne

0/0
5.2.2014 13:08

M98i31l31a36n 67W24e26l46s93e52r 5742978948931

Ročně uskladněno 10tisíc kol?

To je cca 40 kol každý pracovní den. Víkendy nepočítám. Tolik kol jsem nikdy u nádraží neviděl. Leda tak v létě u letní plovárny. Ale ta funguje 3měsíce v roce.

+1/0
6.2.2014 14:18

J58a30n 92C20t93i31b67o42r 4835945386583

Už aby to bylo! A ještě postavit nějakou v centru, třeba u plovárny...

+2/0
5.2.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.