Diskuze

Budějovice chystají pro cyklisty parkovací věž, schovají tam 116 kol

Bezpečnost je několikanásobně větší než v běžných stojanech na kola a navrch je vše ošetřené pojistkou. A bicykl máte v suchu. Takové jsou výhody parkovací věže pro kola. Unikátní stavba funguje skoro rok v Hradci Králové a teď ji chtějí také v Českých Budějovicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vážená paní Popelová, a co zrušit nádraží úplně, ať jazdí lidi na kole;-)

0 0
možnosti

Nápad to pěkný moc není už vidím jak lidé parkují u nádraží to je trochu postavené na hlavu ten dům by měl stát někde poblíž náměstí to je ve středu města k nádraží moc lidí nejezdí to by si měli radní zjistit..;-D

1 0
možnosti

No nápad je to pěkný, ale pojďme si říct jak to vlastně s cyklisty v ČB je. Tam kde zrovna nevede cyklostezka, což je na velkém území ČB, jsou cyklisté vytalčování do přecpaných silnic automobilovým provozem, a to i přesto, že jsou okolo nich široké chodníky, kde by se stezka vešla, a nebo by zde alespoň nemuseli stát měští strážníci a pokutovat důchodce, kteří jedou z města z nákupu. Tipickým příkladem je silnice (chodník) u výstaviště. Nebo po vytvoření pruhů pro autobusy jsou ciklisté nuceni jet v pruhu pro automobily, tudíž mezi autobusem a automobilem. Nezlobte se na mě, ale na tyto silnice mě s kolem nikdo nedostane, nejsem sebevrah a pak už nezbývá než riskovat pokutu. Takže bych primárně řešil jak se mají cyklisté ve městě pohybovat a následně parkování. Hradec je v tomto výrazně napřed.

2 0
možnosti
Foto

ČB nepotřebují parkovací věž pro cyklisty!!!!

ČB potřebují pro cyklisty bezpečný průjezd Dlouhým mostem. A bez toho, aby je městská policie pokutovala.

ČB potřebují cyklostezky napříč městem.

V ČB je opravdu hodně každodenních cyklistů. A rozhodně o cyklo dopravě v ČB vědí víc, než úředníci magistrátu.

ČB potřebují parkovací "věže" pro auta. Dneska nebude nikdo chodit do centra města 1km pěšky. Opravdu ne, i když by si to mnoho zastupitelů i občanů města ČB přálo. Je jiná doba.

Vždyť to přeci každý vidí!!!! Někdo má nějaký nápad, přemluví radnici a ta mu jeho nápad zrealizuje a ZAPLATÍ. A je úplně jedno, že je to k ničemu a že se mohlo zaplatit něco jiného. P/odívejte se dopoledne k budově nádraží. Opravdu tam stojí tolik jízdních kol, že je potřeba vybudovat za xx miliónů parkovací věž?

3 2
možnosti

J76a28n 76C45t25i22b25o88r

5. 2. 2014 21:41

No to sice taky, co píšete, ale já bych ty parkovací věže pro kola třeba uvítal

1 0
možnosti

Mluvime tu nejen o nakladech za věž. Podpora alternativní městské dopravy ulehčuje městu.Hradec Králové je nyní v podpoře cyklistů prim, tradiční menší města cyklistiky jako Poděbrady Kolín Nymburk nedokazi vytvořit síť cyklostezek Nemaji MHD, silnicim dochazi kapacita ale misto podpory cyklistiky se premysli nad miliardami do kruhovych objezdu a nadjezdu ze pry cyklostezky jsou prezitek.Deti jsou vezni, matky taxikarky.Hradec je jednim z nejpokrokovejsich a nejkrasnejsich mist k zivotu.Bez debat.

4 0
možnosti

Souhlas, pokud bych měl někdy v budoucnu bydlet mimo ČB, byl by to právě Hradec Králové. Jiná česká města by se měla od něj učit.

0 0
možnosti

Porizovaci naklady: 6mil, rocni provoz 60tis, rocne uskladeno 10tis kol ... pri provozu 10let ->66kc/kolo ... drahe,pomale,ale bezpecne

0 0
možnosti
Foto

Ročně uskladněno 10tisíc kol?

To je cca 40 kol každý pracovní den. Víkendy nepočítám. Tolik kol jsem nikdy u nádraží neviděl. Leda tak v létě u letní plovárny. Ale ta funguje 3měsíce v roce.

1 0
možnosti

J43a33n 72C48t35i28b51o73r

5. 2. 2014 12:46

Už aby to bylo! A ještě postavit nějakou v centru, třeba u plovárny...

2 0
možnosti