- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, před povodní parníky pluly, ale rozhodně to nebyla žádná veliká sláva. A co se týká zplavnění Vltavy od ČB dolů, myslím, že to byla náramná kravina. Každá trochu větší voda bude koryto dál zanášet a bude nutné znovu a znovu koryto čistit. Je to sice normální, ale náklady na prohrábku nebudou nikdy adekvátní užitku, který lodní doprava z ČB dolů po proudu přinese. Dobře si vzpomínám na kampaň:"Město a kraj to nic stát nebude, platí to EU a evropské fondy"
Daleko užitečnější a přínosnější pro jihočechy by bylo bývalo evropské fondy použít na budování D3. Takhle fondy posloužily k vybudování něčeho, co k rozvoji jižních Čech asi těžko poslouží. Pochybuji že Japonec, který počítá se 3 dny na prohlídku Česka, nastoupí v Budějovicích na loď (nijak vábnou) a popluje půl dne do Hněvkovic, aby si prohlédl Hlubokou z žabího pohledu.
Celý projekt zplavnění Vltavy z ČB je dle mého názoru velmi pochybný a služí jen o odsátí peněz z evropských peněz do kapsičky komusi. Velice za to loboval Starosta z Hluboké senátor Jirsa, člověk knížete z Hluboké pavla Dlouhého. Cui bono?
souhlas, ALE
dostavit dálnici je dobrý nápad, ale pokud opatření podporuje výstavbu vodních cest, můžeš požádat o tohle nebo ne. Pokud požádáš o dálnici, tak žádost letí, protože odporuje pravidlům
Jenže parníky nejezdili do ČB ani před povodní. Občas sem jezdila jen malá loďka asi pro 8-10 lidí. Tipoval bych, že 3/4 roku před povodní v r. 2013 nebyl v ČB žádný z těch dvou větších parníků.
Tak se nevymlouvejte na povodeň. Prostě o to veřejnost nemá zájem a povodeň se jaksi hodila do krámu. Kdoví, jestli tady někdo nečeká na státní či evropské dotace...
Na velikosti nezáleží. Malý parník je taky parník. Ale obávám se, že ani ten v Budějovicích nemají.