- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím, k čemu měl onen "fujtajblíček" Budějovicím sloužit. Na knihovnu? Možná je to použitelné na nějaký lunapark. Na duchovní stánek, probůh, nikoli
Doufam, ze to klapne, ty projekty si zaslouzi spatri svetlo sveta.
To se mi líbí ještě víc než chobotnice. Je to super! Postavte to v Praze!!!
Ano, postavte to v Praze za peníze pražanů.
Takovéto stavby možná budou někdy v daleké budoucnosti, tak za několik tisíciletí. V dnešní zástavbě působí jako pěst na oko. Těm co čtou jenom a jedině sci-fi, se mohou líbit, normálnímu člověku ne.
Podívejte se, co se u nás stavělo před tisícem let. Stálo prvních pár zděných kostelů a paláců, jinak bylo všechno dřevěné, prostý lid bydlel v kdovíčem... Takže s tisícem let opatrně, myslím, že takové stavby lze jakž takž postavit už dnes, jen je to otázka peněz...
BOHA JEHO, KOLIKRÁT TADY BUDU OPAKOVAT, ŽE STAVBA MĚLA BÝT FINANCOVÁNA Z PRIVÁTNÍCH ZDROJŮ! Tak co pořád řešíte veřejné finance! Zjistěte si fakta a pak něco pište!
No, zatím na tom obec jen tratila...
takové stavby uvést do života předpokládá, že státní kasa má tolik nadbytků, že v pohodě vráží finance i do nadpočetných kravin
Č.Budějovice mají vyniknout touto "světovou architekturou" ? Domnívám se, že ta extravagantní stavba měla být umístěna v nevhodné lokalitě areálu bývalých kasáren před vjezdem na známé panelákové sídliště Máj ! Město by mělo věnovat peníze spíš na průjezdnost dopravou, je zahuštěná jako v Praze. Vyhlídková lodní doprava z Budějic do Hluboké nebyl též šťastný projekt, je možno vidět jen paneláky sídliště Vltava. Snad nejlepší dominantou Č.B. zůstane Černá věž.
Paní Novotná problému dopravy, který se zmínila se věnuji několik let. Bohužel někteří Budějčáci (zejména Máj a Vltava) mají problém jet do centra trolejbusem, který ve špičce jede v 5 minutovém intervalu a mimo ni 7 minut. Úroveň MHD v Budějcích je v současné době na vysoké kvalitě, předbíhá nás jen Plzeň. Kam se na nás hrabe Praha. Problém je spíš,že kraj do dnes nezavedl IDS (Integrovaný dopravní systém), aby zatraktivnil veřejnou dopravu po Jihočeském kraji. Většiba aut do Budějc míří z okresu Č.B. Je dokázáno několika studii, že rozšíří-li se silnice tak pojede po ní více aut (zjednodušeně řečeno).
V Praze jsou kongresová centra, podle mě nejsou plně využívaná a je problém je obsadit. A kolik máme rodin, co si mohou dovolit lístky na drahé koncerty či do opery za tísíce? A cizinci? Jak by se lidé do ČB vůbec dostali? Letiště není hotovo, dálnice není. Vlakem? Volně z knihy Jiřího Suchého: "jel jsem vlakem nevím proč, asi jsem byl dlouho čistej...?
Vážený pane,svezte se autobusem, který jede Praha - Český Krumlov. Myslím, že budete čučet kolik cizinců tímto busem jede...
Myslím, že když si to někdo postaví za své, tak se s tím většina bez problémů smíří. Ale málokdo se smíří s tím, když si architekt staví pomník do budoucna za veřejné prachy. Nebo když se takhle z veřejných rozpočtů napakuje investor. Chápejte - ta debata pak není o tom zda se to líbí či ne a Váš argument pak jaksi nevystihuje přesně to, o co tu jde.
Veřejné prachy? Pokud vím, měl to platit soukromý investor... také by jste si měl zjistit fakta!