Diskuze

Čtvrtý panter se rozjel po jihočeských kolejích. Dráhy chtějí další

Na tratích z Českých Budějovic do Strakonic či Českých Velenic si cestující užívají pohodlné moderní vozy. Na hlavních tazích na Prahu a Plzeň však stále jezdí většinou staré vagony. Na výrazné zlepšení si lidé musí počkat přibližně dva roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

T41o50m86á96š 35S93y37s

1. 5. 2014 19:11

Dneska jem se svezl Regoinovou jedním historickým motorákem a pak rychlíkem s modernizovanými vagony. Cestování lokálkami je děs. Nedivím se, že jsou prázdné, protože poměr cena/služba je pro zákazníka katastrofální.

0 0
možnosti
JK

J97i17ř28í 88K45o20z78a

1. 5. 2014 21:30

Při chvílích volna plánuji trasu pokud možno hlavně lokálkami. Dělá mi to potěšení, katry ještě snesu, ale hliníky, panteři, pinďololo je nuda... :-)))

0 0
možnosti
JK

J35i65ř82í 55K56o16z68a

1. 5. 2014 8:11

Zajímalo by mne,  pokud navštíví tuto diskuzi někdo kdo opravdu ví, jak si vedou jednotky "panter" v měřítku spolehlivosti. Neměl bych míchat hrušky s jabkama, ale takové lehké srovnání neplánovaných návštěv na dílně třeba s elefanty...?

0 0
možnosti
JK

J88o10s64e66f 91K66u17b11e50š

30. 4. 2014 20:16

Je to dobrá zpráva, ale v kraji, kde jsou každý rok rušeny spoje to moc nepomůže, Na trati Tábor - Veselí nad Lužnicí jsou osobáky v katastrofálním stavu. Ne nasazovanou soupravou, ale rozsahem provozu, úsek Budějovice - Veselí je totálně mrtvý. Úsek do Dvořiště také. Kdyby nebyly Pantery, tak jediná moderní souprava co do JČK jezdí by byly rakouské soupravy na Sp od Lince. O víkendu ani nemluvím. Kraj se chlubí 4 novými vlaky, ale už neříká, jak lidem rušením spojů komplikuje život. Aby osobními vlaky nakonec někdo jezdil, když jezdí v naprosto nepoužitelných intervalech, až lidi přesedlají do aut, už je kraj do vlaků nedostane, ale to je nejspíše cílem rádoby koordinátora Jikordu.

2 0
možnosti