- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dneska jem se svezl Regoinovou jedním historickým motorákem a pak rychlíkem s modernizovanými vagony. Cestování lokálkami je děs. Nedivím se, že jsou prázdné, protože poměr cena/služba je pro zákazníka katastrofální.
Při chvílích volna plánuji trasu pokud možno hlavně lokálkami. Dělá mi to potěšení, katry ještě snesu, ale hliníky, panteři, pinďololo je nuda... :-)))
Zajímalo by mne, pokud navštíví tuto diskuzi někdo kdo opravdu ví, jak si vedou jednotky "panter" v měřítku spolehlivosti. Neměl bych míchat hrušky s jabkama, ale takové lehké srovnání neplánovaných návštěv na dílně třeba s elefanty...?
Je to dobrá zpráva, ale v kraji, kde jsou každý rok rušeny spoje to moc nepomůže, Na trati Tábor - Veselí nad Lužnicí jsou osobáky v katastrofálním stavu. Ne nasazovanou soupravou, ale rozsahem provozu, úsek Budějovice - Veselí je totálně mrtvý. Úsek do Dvořiště také. Kdyby nebyly Pantery, tak jediná moderní souprava co do JČK jezdí by byly rakouské soupravy na Sp od Lince. O víkendu ani nemluvím. Kraj se chlubí 4 novými vlaky, ale už neříká, jak lidem rušením spojů komplikuje život. Aby osobními vlaky nakonec někdo jezdil, když jezdí v naprosto nepoužitelných intervalech, až lidi přesedlají do aut, už je kraj do vlaků nedostane, ale to je nejspíše cílem rádoby koordinátora Jikordu.