Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zloděj poškodil kabel na nádraží. Provoz na trati museli řídit výpravčí

Na nádraží ve Veselí nad Lužnicí museli několik hodin řídit provoz postaru. Na jednom z nejvýznamnějších železničních uzlů v kraji totiž řádil zloděj. Přišel si pro kabely, ve kterých jsou drahé kovy, ale poškodil kabel kontrolního systému a ohrozil tím provoz.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K67a96r13e62l 45D96v75o74ř33á62k 2494272752444

Proč je v článku ilustrační foto výpravčí a ne zlodějů? Aha, snímek byl moc tmavý.

+2/0
2.5.2014 21:01

O11n69d45ř12e67j 60F73e95l33c94a26n 6302974321967

A kdo chtěl ten kabel ukrást? Sběrači barevných kovů nebo barevní sběrači kovů?

+2/0
2.5.2014 20:28

K41a74r57e73l 61D39v68o57ř45á11k 7659254807878

To je zase titulek. A kdo řídí provoz, když je zabezpečovací zařízení v pořádku? Ten kdo psal tenhle článek, opět dokázal, že novináři nikdy nedokážou napsat článek o železnici pořádně. Trať České Budějovice - Tábor je pořád řízená jedině výpravčím. V každé stanici je výpravčí, který ovládá zabezpečovací zařízení, jak staniční, tak traťové. Takže krádeží kabelů došlo k zavedení nouzových obsluh, ale jinak se na řízení dopravy nic nezměnilo. Nouzová obsluha znamená zavedení opatření pro řízení provozu bez zabezpečovacího zařízení, takže riziko způsobení nehody je samozřejmě daleko vyšší, než za normálního provozu.

+2/−1
2.5.2014 19:38

J28i10r51k15a 59C24i50b55u63l93k22a 1706712722

Riziko nehody samozřejmě vyšší není, doprava se ale znatelně zpomalí.

0/0
2.5.2014 20:20

K18a46r24e98l 53D77v90o87ř90á52k 7249154427228

Z vaší reakce je jasné, že jste nikdy v řízení provozu nebyl. Krádež kabelů může způsobit obsazeni traťových úseků nebo obsazení výhybek a výpravčí pak nemůže stavět standartní zabezpečené vlakové cesty, kde zařízení kontroluje i selhání lidského činitele při špatné obsluze. Při nouzových obsluhách tahle kontrola není, proto je riziko způsobení nehody vysoké a zloděj pak vyfasuje i paragraf obecného ohrožení.

+1/0
2.5.2014 22:05

P10a11v12e45l 91J17o14s93e73f 25M47ö17r55t85l 9219631602897

Cyhtit, obratem odsoudit pro vysokou společenskou nebezpečnost, zavřít. Ale tak, aby musel denně padouch makat třeba na stavbě dálnice a pod dozorem. Žádné mazání s takovými hajzlíky. Ovšem, to by naše justice musel jinak "makat".[>-]

+2/0
2.5.2014 19:21

L94u49b97o85š 66Č71u13k95a 7400188988

Bohužel vše se začne řešit až dojde k nějaké tragédii.

+2/0
2.5.2014 16:46

M90a54r81t38i55n 62V90r76b77a 1631688232713

Tak si někdy říkám,že určité prvky šaríi by stály za diskuzi . . . :-P

+2/0
2.5.2014 14:33

O98t60o 45L31e15v 4768377900335

Prdlas šaria,zavřít sběrny a kdo chce něco odevzdat tak ve sběrných dvorech které má skoro každá obec.Sběrny další zlodějina podporovaná státem.;-€;-€

0/0
2.5.2014 17:24

J46i46n72d11ř24i45c72h 88Š20k73o84p74e33k 4915351270395

až 6 let je sice pěkný, ale zajímalo kolik těhle šmejdů dostalo za krádeže kabelů, mostů či poklopů aspoň 3 roky natvrdo.

Ideálně, když jdou rozebírat tovární haly. Absence školního vzdělání se postárá o jejich eliminaci

+5/0
2.5.2014 13:36

J71a83n21a 13N36o35v36á85k15o36v81á 4902636801186

A co zavřít vedoucí sběren? Vždyť se dá zjistit, kdo kabely vykoupil, jen chtít, že???

+4/−1
2.5.2014 13:36

S66t17á44ň64a 54K47o55m14o88r53o93u37s96o74v68á 3195143757289

Jak dlouho už se mluví o výkupnách kovů? Vždyť majitelům musí být jasné kolik toho pochází z trestné činnosti. A nejhorší je, že zloději + výkupna = zlomek skutečné ceny a následných problémů. Kamarád si ve výkupně koupil zpět svou vlastní mříž pod rohožku, starožitnou litinovou vanu kvůli které zloději přelezli plot a rozmlátili ji palicí, protože by ji jinak neunesli, už vykoupit nemohl. A to jsou proti zastavené dopravě drobné. Ale naštve to.Rv

+4/0
2.5.2014 13:32
Foto

L64u17b21o43m20í46r 74J37a40n46o17t29a 5206144666665

To nebyli zloději, to byli cigáni a to je sakra rozdíl ;-D EURv

+12/0
2.5.2014 13:06
Foto

J83a90r61o84m19í26r 78K32o59b42e96l38k21a 7454274761255

Dvě hodiny a ty seš furt tady? Tady se něco děje.

0/0
2.5.2014 15:04

A44l25e10š 55K73e34d28z79i20o25r 2676811336821

X "Se zloději kovů bojují na drahách dlouhé roky a krádeže jsou tam na denním pořádku"

  Pochopitelně, že to nikdo neřeší, protože každej má strach do toho šáhnout aby nebyl označen za rasistu, neonacistu atd. Víme všichni dobře, že tito zloději pochází většinou z etnika, jehož jméno se nesmí vyslovit.... Bude se mlčet, nebude se nic dělat a budem čekat na pořádnej průšvih - pak se zase budou všichni divit...

   Těch peněz co to každej rok stojí - vyšetřování, náhrada všeho kovového atd.;-€

+11/0
2.5.2014 12:52

K32a39r18e83l 28B51a89r18t48á37č88e83k 9762499452265

do certa na pranyr s takovymi zlodeji pak zavrit na dlouho az zbela...

+10/0
2.5.2014 12:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.