Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Budějovic do Lince: Rakušané se silnicí chvátají, v Česku je ticho

To srovnání praští do očí. Je jako den a noc. Zatímco v Rakousku se pilně pracuje na rychlostní silnici S10 vedoucí od Lince k české hranici, na naší straně je až k Českým Budějovicím ticho po pěšině. A patrně dlouho bude. Kvůli tomu zastaví další výstavbu i Rakušané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M61a46r57e30k 86H72r36u80b65y 6877232881838

Na tyhle akce by meli myslet poslanci, az budou projednavat zakonnou odpovednost uredniku. Jeji absence vede presne k takovymhle malerum :-/

+1/0
13.5.2014 13:19

J71a49n 28D18l20o65u50h30ý 8836330633140

a nešlo by to zadat Rakušákům? ;-)

+3/0
13.5.2014 9:51

J51a74n 21M13o58l52n29a14r 7520145171830

fakt ze tunel je za cca 4mld korun je zajimavy. Nejak to ti rakusaci stavi levne....

+2/0
13.5.2014 2:07

M34a49r65e46k 53H75r96u59b90y 6707322881788

To je jako 4 km dalnice na rovine v CR ;-)

0/0
13.5.2014 13:10

P29a22v60e24l 18M77o23r93a26v45e96c 3252779162448

Asi holt staví jen tunel do kopce a ne do rozpočtu..

+1/0
13.5.2014 13:23

R92a84d40e67k 42N44o82v70a98k 9134753179350

Ale ono to jde, jako na Hradecku, tam kraj a obce vykupují pozemky od soukromníků za vyšší ceny a na ceně se následně s ŘSD dohodnou až se začne stavět. 

Tady mají pozemky skoupené radní a starostové a tak je v jejich zájmu, aby byla zákonem zvýšena cena. Jinak by vyšlo najevo kolik pozemků pod budoucí dálnicí mají.

+5/0
12.5.2014 17:15

A13l22e79š 52P31r34o39k40o67p 7882447357932

...a tak bych rád, aby auta, která jedou pod nejvyšší povolenou rychlostí měl v případě, že se za nimi začne tvořit kolona na nejbližším vhodném místě zastavit a nechat je předjet...

+2/0
12.5.2014 17:09

T89o18m13á68š 30Z75e69m61a65n 3165408644555

Není něco podobného uzákoněno v Německu?

Tedy ne kolona, ale rychlejší vozidlo.

0/0
12.5.2014 19:11

A44l45e50š 60P20r41o70k86o89p 7132657547922

Já bych raději rychlejší silnici kolem Benešova (z D1 na Tábor a zpět)

0/0
12.5.2014 17:05

J53a76n 14S34v94e95t41l48i53k 8747679409829

Můj praděda říkával: zlaté Rakousko-Uhersko. Že by na tom něco bylo?

+6/0
12.5.2014 16:49

P10e47t73r 47V16i49n86t75r89l92í89k 3176774121

ale to říkával za komanče ne?

0/−1
12.5.2014 22:41

P64e17t98r 14B47a23u36e32r 9910575407209

24/7??? Když to platí taková Škodovka nebo Volkswagen, nebo jiná fabrika, kde nemá pracky nikdo ze státních koko**, tak to tam hulí 24/7 například tři týdny tahem (celozávodní dovolená, klíčová zařízení pro výrobu nových modelů, která se integrují do stávajících), protože je to potřeba a váže se na to další zisk. Cena je dohodnutá, prostor pro korupci nic moc a když to neklape, tak manažeři zodpovědní za projekt chodí kanálama a nevysmívají se nám ve zprávách na TV Hovn@ nebo jinde. A když to klape? Mají finanční motivaci, prémie atd. U nás mají co, hov**, nic, tabulky. Tak raději kradou a korumpují..

+4/0
12.5.2014 16:48
Foto

J43i32ř17í 89K69w82o30l37e41k 5323237528969

Vcelku výstižné - státní správa je pouze o hlídání si vlastního písečku a zad. Práce a vytváření hodnot má daleko nižší prioritu.

+1/0
13.5.2014 10:22

M26a66r27e62k 82H24r27u27b93y 6767412541708

Urednik ma stejne penize at pracuje, nebo ne. Tak proc by neco delal :-/

0/0
13.5.2014 13:12

M30i27c55h76a54l 25Š16t95ě15p64á67n98e33k 9171868500704

Jak já by jsem chtěl alespoň jednou projet v neděli kolem Benešova bez nekonečného státní v koloně.

+2/0
12.5.2014 16:33

J41a92r56o16s30l55a18v 68H19r43o23b92a49ř 2555751447983

Zatímco v Rakousku pracují ,v Česku mafie s politiky pracují ještě usilovněji,ale jak si nahrabat miliony a miliardy pro sebe.Občané ať se drkotají po tankodromech.

+3/0
12.5.2014 16:26

M61i12c80h64a77l 96K45o11n20e12č58n62ý 8599172402751

První, co je potřeba udělat je změnit zákony. 1. Vyřadit z jednání Hnutí duha a jiné ekoteroristy. 2. Nabídnout za pozemky slušné peníze (minimálně trojnásobek obvyklé ceny) a po dvou neúspěšných pokusech vyvlastnit. 3. Nepřipustit, aby obyvatelé středočeské  vesničky rozhodovali o tom co, potřebuje Jihočeský kraj, celé Česko a Evropa. 4. Úředníka, který způsobí zdržení, vyhodit z práce, úředníka přistiženého při korupci zavřít na deset let. 5. Když se bude pracovat 24 hodin denně, vyjde to stát na přímých nákladech i na úsporách v následném provozu levněji než příplatky za práci v noci a o víkendu.

+7/0
12.5.2014 16:25

Z32d44e47n96ě63k 98O71r47š17u45l80í92k 1135650187912

Fantasto....;-D

0/0
12.5.2014 16:30

P64e34t54r 83B68a15u63e95r 9200155207529

Ano, vypadá jako fantasta, protože to je moc funkčních opatření naráz. A než by si na to naši úředníci zvykli, tak by umřeli, ale například tvrzení o vesničce se mi líbí. Víc se mi toho líbí. A ekoteroristům patří fakt na****. A btw, kdyby nebyla korupce, bylo na příplatky za noční služby.

+2/0
12.5.2014 16:43

V59a15c58l36a81v 26K26u20b38i47s 5441621409437

U r3 ekoteroristi delaj problem jen na malym useku ale problem je to v cene jednotek milionu(nejakej zelenej val) to se da poresit zbytej je vicemene rozsireni stavajici komunikace na 4 pruhy. Nevim v cem je tak prioritni D3 kdyz R4 postavena a pokud by se postavila krizovatka v letech a protahlo se to od skalky k milinu tak cela d3 nema smysl a jet po 4ce bude rychlejsi jak primo z budejic tak po soucasne d3 pres tabor pak nalty a dal po r4

0/0
12.5.2014 17:32

T56o42m25á52š 97Z53e93m66a97n 3355618554175

D3 je potřeba pro Benešovsko a Táborsko.

R4 nemá dostatečně kapacitní spojení s R1.

U D3 je hlavním problémem NIMBYsmus v Posázaví.

0/0
12.5.2014 17:47

J26o80s51e85f 57T87r28ö86g11l 8859542206856

Ad 1) - V demokracii nelze vyřadit veřejnost z připomínkování. Co ale lze, je nařídit soudům prioritu v takovýchto rozhodování, zde bývají největší zdržení (a není to jen u sporů s ekology, ale třeba při odvolání neúspěšných stavebních firem - zrovna na D3 to přineslo rok navíc). Kromě toho ekologické organizace mají často pravdu a spory vyhrávají. Že se u nás v řadě případů dělá EIA jen na oko popř. podhodnoceně kritizovala i EU a na některé stavby tak nebylo možné čerpat dotace (D8, Pražský okruh...).

Ukázkový případ je právě Pražský okruh mezi R7 a D8. Posudek EIA hodnotil asi 6 variant, z nichž zůstaly jen dvě použitelné - tzv. varianta Ss (Řežská) a varianta J (Suchdolská), ovšem pouze podmíněně v případě, že nebude možné realizovat variantu Ss. O realizaci Ss nebo o důkazu nerealizovatelnosti se ŘSD spolu s Prahou ani nepokusilo a začali protlačovat variantu J, proti které brojí MČ Suchdol a další. Navíc do územního plánu se varianta J dostala výrazně blíž k městu než jak byla hodnocena v posudku EIA. NSS pak samozřejmě neměl těžké rozhodování a trasu z ÚP vymazal...Výsledkem je, že jedna z nejprioritnější staveb je v přípravě v podstatě na začátku... Ale úředníci se nepoučí, žádná příprava trasy Ss neběží, čeká se na nové schválení ÚP se starou trasou.

Podobně na úseku D1-D11. Trasa byla projednána, připomínky obcí do projektu zapracovány (včetně částečného zahrabání silnice a výstavby zemních valů). Výjikou ale byla MÚK Dubeč, která překračovala hlukové limity, což se investor snažil řešit vyhlášením Ochranného hlukového pásma a později dokonce snahou posunout limity hlukové vyhlášky(!). Pod tlakem nechalo nakonec ŘSD překreslit křižovatku tak, aby současné limity nepřekračovala (řešení se našlo), ale NSS po žalobě vymazal trasu z ÚP a zrušil nakonec i ZÚR Prahy. Kdyby přitom ŘSD nakreslilo křižovatku rovnou odhlučněně, už jsme mohli dnes po tomto úseku jezdit...

0/0
30.5.2014 23:43

K48a96r63e26l 88S90t53r35ž58a30n79o66v17s66k58ý 1928165335

Na rakouských hlavních tazích se mi ještě líbí, že jsou na ukazatelích značky států, kam silnice vede. U nás jsou tyhle značky jen v blízkosti hranic. V Praze znám jednu značku s Norimberkem, dvě s Drážďany, dvě s Vídní, jednu s Bratislavou a dvě s Vratislaví. Ve Vídni pak když nevidíte ceduli Praha, stačí sledovat ceduli CZ.

0/0
12.5.2014 16:22

Z73d36e18n98ě39k 86O60r85š74u21l55í54k 1555700427212

no ve vídni může zabloudit fakt jen analfabet...R^

0/0
12.5.2014 16:31

O14l95d12ř81i45c70h 12J80a67n59e70č28e50k 8319696933931

no na Prahu možná, ale jinak to myslím zas až tak náročné není.

na Prahu sice nezabloudíte, ale když se cestou do jihu budete sveřepě držet značení, pojedete přes Znojmo...

0/0
12.5.2014 17:07

K61a79r82e77l 49S67t76r65ž13a26n41o78v13s74k19ý 1348955615

Taky si všimněte, že z Lince jedete pořád po cedulích Praha. V Praze najdete ceduli Linz při výjezdu z Prahy na D1, pak při odbočce na Benešov a tím to končí.

+1/0
12.5.2014 16:19

J62i89ř34í 87H13r33a37d40e78c 9258417450524

V Žamberku na křižovatce u kostela je taky ukazatel Praha, a v Praze ukazatele na Žamberk nikde nejsou...8-o

+4/0
12.5.2014 16:37

Z51d60e59n92ě89k 58O42r64š37u35l25í41k 1535690117632

Žamberk VAmberk?

0/0
12.5.2014 16:40

V84a61c93l53a69v 17M14e69d73e76k 5591492185885

A ono to snad někoho překvapuje? D11 už měla touto dobou být až k hranici s Polskem, ale stále končí kdesi v polích. O D8 snad ani netřeba mluvit, dostavba R7 taktéž v nedohlednu (a těch křížků v nedostavěných úsecích taky není málo). R35 v úseku Hradec Králové - Olomouc už taky mnoho let stagnuje. a o úseku Turnov - Hradec se teď politici vyjadřují, že snad ani není potřeba (samozřejmě počítají se současným stavem dopravy, a ne s tím, který nastane až bude v provozu úsek na Moravu)

Takže předpokládat, že zrovna u D3 by se stát choval rozumněji bych považoval za naivitu.

+7/0
12.5.2014 16:11

J60o33s66e73f 89T28r52ö80g28l 8749622956346

Ovšem ve všech jmenovaných případech je na vině stát popř. ŘSD.

D11 - Kauza Havránková je myslím profláklá dost, sama Havránková pozemky státu nabízela ale výměnou za jiné (bavíme se o nejůrodnější půdě v ČR). Stát se s ní nebavil, pozemky se mezitím zašmelili převážně místním politikům a na výkup za směšnou cenu pod pohrůžkou vyvlastnění slyšet samozřejmě nechtěla. Nestaví se dodnes.

D8 - Tady je na počátku všech sporů opět nedostatečné porovnání variant. Kdyby se vyhodnotily další tunelové varianty a udělala se na ně srovnávací EIA (jako v budoucnu např. na Středočeskou D3), kdyby byla EIA zpracována dobře (nepřehlížela v CHKO chráněné druhy apod.) a kdyby se dalo na negativní posudky odborníků (ČGS varovala před sesuvy u Dobkoviček, ale ŘSD si raději nechalo udělat druhý souhlasný posudek...), mohlo se dnes jezdit. TRasa mimochodem není z hlediska dopadu na ŽP nijak hrozná, možná by vyšla i lépe než dlouhý tunel, ale oficiální posouzení nevzniklo a to jen rozdmýchávalo spory...

R7 je vzhledem k rozsahu dopravy a obchvatům mírně zbytečná. Nicméně i tady se ŘSD vyznamenalo u obchvatu Postoloprt, když naplánovalo trasu v rozporu s ÚP (šlo o fotbalové hřiště).

R35 jde zase na vrub Pardubického kraje, který léta prosazoval horší severní variantu hlavně proto, aby zlepšil dopravní oblužnost obcí okolo této trasy, místo sledování primárně dálkových zájmů. A samozřejmě loňská vyhláška upravující výkupní ceny pozemků, která výkupy prakticky zastavila, se také povedla... Přehodnocení se týká úseku Turnov-Jičín (vzhledem k plánovaným intenzitám dopravy se nyní navrhuje jen třípruh), od Jičína do HK se stále počítá s plnohodnotným čtyřpruhem.

0/0
30.5.2014 23:59

M64a19r55e58k 62P35r76c92h62a46l 3916820449569

No pan Hřebíček už bydlí, tak snad by nějaká ta pětka mohla zbýt ne? Prostě korupce, korupce a korupce.  A D1:))))))))) Už jste někde například v Německu viděli na uzavřeném jízdním pruhu dělat 5 lidí, 1 náklaďní vůz a bobcat? :)))))))))))

+5/0
12.5.2014 16:09

M89i29l22o98š 92Ř55e48z73n91í74č79e79k 7821205146427

Stačí jen oživit úzkokolejku z Č. Budějovic do Lince a bude vymalováno.

+3/0
12.5.2014 15:56

J29a89n 72M81o49h60y27l28a 6952249419941

To opravdu všem cestujícím mezi Prahou a Vídní pomůže.;-D

0/0
12.5.2014 16:46

J97o85s74e89f 54T71r62ö60g16l 8759692496856

Po Gerstnerově koňce se dodnes jezdí, dokonce už je elektrifikovaná. Gerstner pojal stavbu velice velkoryse, s velkými oblouky o pozvolným stoupáním, což ale stálo dost peněz, takže ho ze stavby nakonec odvolali cca v polovině okolo současných hranic. Když se později trat předělávala na parní provoz, Gerstnerova "česká" část vyhovovala téměř plně (a jezdí se po ní dodnes, i když ideál železnice 21. století už to není), zatímco "rakouská" část se stavěla z části znovu. I proto dnes za koňkou musíte do Rakouska, u nás je památek jen málo.

0/0
31.5.2014 0:08

D89a26l80i77b82o52r 65K88o29l27o11š 7199619169391

Nic nového - setrvalý stav.;-(

+1/0
12.5.2014 15:44

P93a13v77e24l 53K75o15l98á88č34e21k 9574524362531

Dálniční napojení z Brna do Vídně je také v nedohlednu. Rakušané čekají i zde. Už jenom u těchto dvou konkrétních případů je vidět, jak  je ta česká polistopadová  "cesta" spíše necesta. Kraje jsou ekonomicky slabé a odkázané na centrální libovůli Prahy. Kdejaký prd se musí řešit v matičce stověžaté. Nefunkční územně správní uspořádání státu vyjevuje celý ten náš Kocourkov. Kraje nerespektují přirozenou spádovost, socioekonomické vazby, odlišný vývoj v Čechách a na Moravě. Jsou absolutně proti přirozenému uspořádání Českého státu, kterým byly po staletí země. Nepředstavují silné regiony a z podstaty jimi ani nemohou být. Byly vytvořeny na politickou objednávku aby nedej bůh nebylo obnoveno zemské uspořádání. Vyšlo se vstříc jen ambicím stávajících krajských měst aniž by se přemýšlelo nad skutečnou funkčností takového uspořádání. U Pardubic, Hradce či Jihlavy je to obzvláště vidět. Co tímhle chceme dokázat světu? Leda tak naše hloupé furianství, neúctu k historickému odkazu instituce zemí Koruny české na níž se tak naše preambule ústavy ráda odvolává. Neschopnost problémy opravdu řešit. Karikatura funkčního státu. Ukazuje se, že polistopadové změny byla vlastně jen kosmetika. Jak jsme si mohli myslet, že budeme po roce 1989 budovat lepší stát, když jsme tu jeho funkční podstatu, tu komunistickou architekturu vlastně ponechali? Sdíleli jsme s Rakouskem po staletí společné dějiny a je naprosto zjevné, že vymýšlení třetích cest je cesta do nikam. Měli jsme mnohé od našich sousedů převzít. Ale ono už to začalo odrakoušťováním za první republiky, kdy se vylévalo z vaničky i dítě a napomohlo to k nástupu komunismu. Smutné. :-(

+13/0
12.5.2014 15:42

Z29d32e95n58ě43k 46O49r22š71u75l15í77k 1675720807922

K té vídni.Tuhle jsem slyšel na čr1 nějakého strejdu z brna hovořit o tom že ta cesta není vůbec důležitá neboť to zrychlí cestu do vídně jen o 5 minut.mít toho trotla po ruce tak mu tu kebuli roztluču.a tak je to se vším.z ovy do polska se to neřeší ač je to jak housenková dráha, místy je tam 60km, z budějic na jih ticho, kde nic tu nic, z brna na vídeň tajky nic.to je neskutečný jak karaje nebo pražáci na to totálně kálí.absolutní nezájem.hlavně že budou dávat státním podnikům stovky mega.je mi z těch co jsou vesel tak 10 let na zvracení.nikoho nic nezajímá, nikdo nic neřeší.tuhle zemi rozdělit mezi němce a rakušáky a poláky.tenhle stát si snad ani nezaslouží samostatnou existenci.hrůza a děs...

+12/0
12.5.2014 15:55

M64a32r58t21i72n 91K35o41z24á21k 4804870579407

Sice vás chápu, ale s pražáky to nesouvisí. Nemluvě o tom, že polovina pražáků (přeháním, ale ne tolik) jsou lidé z Moravy v první nebo druhé generaci.

+4/0
12.5.2014 15:58

Z17d45e92n73ě81k 86O65r57š95u65l53í89k 1165480477972

ale to víš že  máš recht.....já jen že mě sejří plácat se od brna 70 či 80 a v rakousích od drasehofenu 30 km na dálnici po okreskách, kde předjet se nedá a táhneš se tam skrz dědiny 50 či 70, kamionů že je nespočítáš..kristepane vždyt na vídenským okruhu se jezdí rychleji než u nás.no prostě je to hnus velebnosti.

+6/0
12.5.2014 16:00

T46o36m18á41š 55V35e93l24e80m37a96n 4635435317643

souhlas...jezdíval jsem rok týden co týden do W ... a pátky kolem oběda z W do B byly lahůdkou .... tehdy se dálnice teprve stavěla.

+1/0
12.5.2014 16:04

Z60d63e40n67ě68k 83O93r90š92u37l17í35k 1925670817852

;-Dtak to věřím...tuhle se tam zasekl kamion u tý policejní stanice na semaforech ze směru od vídně v tý zatáčce/nevím jak se to městečko jmenuje/a kolona měla tak 10 kiláků..no mazec..ještě že jsem jel opačně..

0/0
12.5.2014 16:07

O85l93d26ř74i54c79h 26J84a80n51e77č92e53k 8889116233741

...a ještě k tomu při Winzerfestu, že :-P to je pak fakt radost.

Poysdorf se to jmenuje...

0/0
12.5.2014 16:13

O10l92d35ř74i79c77h 23J52a45n24e14č48e98k 8119566973511

nesouvisí? a odkud jde legislativa a peníze?

0/0
12.5.2014 16:04

Z20d69e27n56ě20k 80O47r55š85u27l16í10k 1465130357922

kristepane měli na to 20 let....rakušáci to měli jedna dvě....to mbudu mít fousy až po kolena až pojedu za dcerkou po dálnici.na vídeň.hrůza děs, binec,,,,

+1/0
12.5.2014 16:09

R60a91d73e56k 20N15o26v13a32k 9194643229450

konkrétně dva ze tří ministrů dopravy byli od Ostravy

0/0
12.5.2014 17:20

P81a50v30e94l 12K78o41l95á28č89e21k 9864294922591

To není o Pražácích ve smyslu lidí ale o systému a nivelizačním narativu "u nás v Čechách", ve kterém jsou Morava a Slezsko prpstě rozpuštěny. Ne není to o nějakém moravském etniku ale o faktu, že Čechy a Morava byly konstantou na mapě střední Evropy a díky tomu institucionálně český prostor přežil.  Proto považuji současný zánik zemí jako abnormální stav, který měl být hned po listopadu 1989 napraven. Přirozeným stavem věcí je  jejich obnova. I když dnes neexistuje Rakousko- Uhersko, rakouské země přežily. Co přežilo z českých zemí? Češi jsou poněkud schizofrenní národ, který se na jedné straně dost často odvolává na své státoprávní tradice, které třebas Slováci neměli, na straně druhé země, jako hmatatelný odkaz této tradice, zlikvidovali. Přičemž to po nás Moskva nikdy nevyžadovala. Přijde mi tenhle odezdikezdismus poněkud děsivý.

+1/0
12.5.2014 22:04

A16n51t97o20n77i55n 48K18a81d50l40c14e52k 9232339101256

Divim se, ze za podobne nazory jste neschytal hromadu minusu.  Mozna se blizka na casy.  jeden predni etnolog a historik (myslim, ze to byl Kralicek) tvrdi, ze prirodni proces znovuobrozeni starych a zapomenutych narodu nelze zastavit a tudiz Evropa uvidi mnohe prepisovani hranic, ktere byly v historii posunuty totalitnimi rezimy.  Proto doufam, ze Praha tyto veci sleduje a ze bude dobrovolne jednat o naprave nez bude pozde.  Neda se ocekavat, ze se sami lide budou domahat nejakych naprav chyb, ktere sami nezapricinili a ani jim vsichni poradne nerozumi.  Prazaska totalitni vlada zrusila zeme, ted je na nich udelat napravu.

+1/0
13.5.2014 5:02

O34l19d14ř75i84c14h 43J34a92n96e42č11e61k 8699906223651

o 5 minut jde možná na úseku z Pohořelic na hranici. mnohem horší je to na rakouské straně. naštěstí - protože tam se vesele staví. takže za pár let se pojede od Vídně po dálnici (byť třeba jen v polovičním profilu) aspoň do Drasenhofenu - což je v tomto případě klíčové.

vlastně mě překvapuje, že rychlostnice od Lince na Dvořiště je "už skoro hotová" - asi před 2 lety jsem v lese kolem ní u Freistadtu běžel orienťák a vypadalo to zhruba jako by se vykácel les, udělalo těleso silnice (náspy, zářezy) - a pak došly peníze a tak se nic neděje a hned tak ani dít nebude. nicméně na rozdíl od trasy od Vídně ta od Lince nemá bez významného pokroku na české straně pro tranzit velký význam...

0/0
12.5.2014 16:02

Z96d79e20n53ě43k 89O43r42š47u54l70í73k 1875820937882

tak to je mi novina.a kde se tam staví?z auta není nic vidět....když sjedu z dálnice na mikulov marně jsem koukal kudy by to mělo navazovat...:-)

0/0
12.5.2014 16:05

O95l62d19ř88i83c30h 47J64a85n83e58č15e16k 8299806493911

už jsem tam delší dobu nejel, tak nevím přesně, jestli už začali nebo ještě ne. každopádně nejpozději v létě by začít měli - a hlavně slibují, že Schrick - Poysbrunn (čili ta kritická část kolem Poysdorfu) bude do konce roku 2016 hotová. až na hranici (i když asi jen v polovičním profilu) o rok později. podrobnosti zde: http://www.asfinag.at/unterwegs/bauprojekte/niederoesterreich/-/asset_publisher/1_47138/content/a-5-nord-autobahn-schrick-staatsgrenze-bei-drasenhofen?p_o_p_id=56_INSTANCE_RHZ7Okynsmjy&redirect=http%3A%2F%2Fwww.asfinag.at%2Funterwegs%2Fbauprojekte%2Fniederoesterreich%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_1_47138%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_o_p_id%3D56_INSTANCE_RHZ7Okynsmjy

pokud vím, mělo se stavět už loni, ale zdrželo se to na archeologických průzkumech...

0/0
12.5.2014 16:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.