Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z Budějovic do Lince: Rakušané se silnicí chvátají, v Česku je ticho

To srovnání praští do očí. Je jako den a noc. Zatímco v Rakousku se pilně pracuje na rychlostní silnici S10 vedoucí od Lince k české hranici, na naší straně je až k Českým Budějovicím ticho po pěšině. A patrně dlouho bude. Kvůli tomu zastaví další výstavbu i Rakušané.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M75a59r76e82k 83H78r43u64b34y 6757362581468

Na tyhle akce by meli myslet poslanci, az budou projednavat zakonnou odpovednost uredniku. Jeji absence vede presne k takovymhle malerum :-/

+1/0
13.5.2014 13:19

J34a79n 23D35l51o92u34h89ý 8426470983430

a nešlo by to zadat Rakušákům? ;-)

+3/0
13.5.2014 9:51

J19a83n 32M74o77l72n86a14r 7570735951270

fakt ze tunel je za cca 4mld korun je zajimavy. Nejak to ti rakusaci stavi levne....

+2/0
13.5.2014 2:07

M15a78r73e41k 80H83r55u88b85y 6297492651818

To je jako 4 km dalnice na rovine v CR ;-)

0/0
13.5.2014 13:10

P33a11v18e83l 70M43o22r77a48v73e94c 3202889552128

Asi holt staví jen tunel do kopce a ne do rozpočtu..

+1/0
13.5.2014 13:23

R48a54d87e60k 83N95o30v71a29k 9924183579900

Ale ono to jde, jako na Hradecku, tam kraj a obce vykupují pozemky od soukromníků za vyšší ceny a na ceně se následně s ŘSD dohodnou až se začne stavět. 

Tady mají pozemky skoupené radní a starostové a tak je v jejich zájmu, aby byla zákonem zvýšena cena. Jinak by vyšlo najevo kolik pozemků pod budoucí dálnicí mají.

+5/0
12.5.2014 17:15

A19l56e88š 44P65r92o54k71o77p 7302867397832

...a tak bych rád, aby auta, která jedou pod nejvyšší povolenou rychlostí měl v případě, že se za nimi začne tvořit kolona na nejbližším vhodném místě zastavit a nechat je předjet...

+2/0
12.5.2014 17:09

T65o14m78á30š 90Z38e52m50a41n 3415878814845

Není něco podobného uzákoněno v Německu?

Tedy ne kolona, ale rychlejší vozidlo.

0/0
12.5.2014 19:11

A13l38e88š 89P62r84o30k67o90p 7832597547952

Já bych raději rychlejší silnici kolem Benešova (z D1 na Tábor a zpět)

0/0
12.5.2014 17:05

J10a40n 69S33v11e30t98l56i63k 8677499719279

Můj praděda říkával: zlaté Rakousko-Uhersko. Že by na tom něco bylo?

+6/0
12.5.2014 16:49

P29e47t68r 25V57i55n82t17r51l43í87k 3396334541

ale to říkával za komanče ne?

0/−1
12.5.2014 22:41

P63e80t73r 30B28a75u94e37r 9220795177399

24/7??? Když to platí taková Škodovka nebo Volkswagen, nebo jiná fabrika, kde nemá pracky nikdo ze státních koko**, tak to tam hulí 24/7 například tři týdny tahem (celozávodní dovolená, klíčová zařízení pro výrobu nových modelů, která se integrují do stávajících), protože je to potřeba a váže se na to další zisk. Cena je dohodnutá, prostor pro korupci nic moc a když to neklape, tak manažeři zodpovědní za projekt chodí kanálama a nevysmívají se nám ve zprávách na TV Hovn@ nebo jinde. A když to klape? Mají finanční motivaci, prémie atd. U nás mají co, hov**, nic, tabulky. Tak raději kradou a korumpují..

+4/0
12.5.2014 16:48
Foto

J67i82ř38í 49K69w49o27l45e65k 5813987758359

Vcelku výstižné - státní správa je pouze o hlídání si vlastního písečku a zad. Práce a vytváření hodnot má daleko nižší prioritu.

+1/0
13.5.2014 10:22

M14a70r87e57k 96H80r93u76b75y 6447752881478

Urednik ma stejne penize at pracuje, nebo ne. Tak proc by neco delal :-/

0/0
13.5.2014 13:12

M35i87c17h27a87l 98Š78t12ě72p48á21n87e87k 9801808970934

Jak já by jsem chtěl alespoň jednou projet v neděli kolem Benešova bez nekonečného státní v koloně.

+2/0
12.5.2014 16:33

J24a15r16o78s25l98a23v 62H90r48o61b59a32ř 2275311237733

Zatímco v Rakousku pracují ,v Česku mafie s politiky pracují ještě usilovněji,ale jak si nahrabat miliony a miliardy pro sebe.Občané ať se drkotají po tankodromech.

+3/0
12.5.2014 16:26

M56i21c68h18a25l 70K19o55n34e41č81n88ý 8869632932901

První, co je potřeba udělat je změnit zákony. 1. Vyřadit z jednání Hnutí duha a jiné ekoteroristy. 2. Nabídnout za pozemky slušné peníze (minimálně trojnásobek obvyklé ceny) a po dvou neúspěšných pokusech vyvlastnit. 3. Nepřipustit, aby obyvatelé středočeské  vesničky rozhodovali o tom co, potřebuje Jihočeský kraj, celé Česko a Evropa. 4. Úředníka, který způsobí zdržení, vyhodit z práce, úředníka přistiženého při korupci zavřít na deset let. 5. Když se bude pracovat 24 hodin denně, vyjde to stát na přímých nákladech i na úsporách v následném provozu levněji než příplatky za práci v noci a o víkendu.

+7/0
12.5.2014 16:25

Z53d17e89n25ě21k 20O87r92š64u96l60í26k 1515490317882

Fantasto....;-D

0/0
12.5.2014 16:30

P73e24t33r 69B38a85u97e43r 9950335897669

Ano, vypadá jako fantasta, protože to je moc funkčních opatření naráz. A než by si na to naši úředníci zvykli, tak by umřeli, ale například tvrzení o vesničce se mi líbí. Víc se mi toho líbí. A ekoteroristům patří fakt na****. A btw, kdyby nebyla korupce, bylo na příplatky za noční služby.

+2/0
12.5.2014 16:43

V40a72c13l83a66v 68K78u20b40i96s 5611461329747

U r3 ekoteroristi delaj problem jen na malym useku ale problem je to v cene jednotek milionu(nejakej zelenej val) to se da poresit zbytej je vicemene rozsireni stavajici komunikace na 4 pruhy. Nevim v cem je tak prioritni D3 kdyz R4 postavena a pokud by se postavila krizovatka v letech a protahlo se to od skalky k milinu tak cela d3 nema smysl a jet po 4ce bude rychlejsi jak primo z budejic tak po soucasne d3 pres tabor pak nalty a dal po r4

0/0
12.5.2014 17:32

T52o28m19á92š 13Z84e20m91a24n 3715398344615

D3 je potřeba pro Benešovsko a Táborsko.

R4 nemá dostatečně kapacitní spojení s R1.

U D3 je hlavním problémem NIMBYsmus v Posázaví.

0/0
12.5.2014 17:47

J66o18s56e28f 87T29r31ö62g90l 8929752586816

Ad 1) - V demokracii nelze vyřadit veřejnost z připomínkování. Co ale lze, je nařídit soudům prioritu v takovýchto rozhodování, zde bývají největší zdržení (a není to jen u sporů s ekology, ale třeba při odvolání neúspěšných stavebních firem - zrovna na D3 to přineslo rok navíc). Kromě toho ekologické organizace mají často pravdu a spory vyhrávají. Že se u nás v řadě případů dělá EIA jen na oko popř. podhodnoceně kritizovala i EU a na některé stavby tak nebylo možné čerpat dotace (D8, Pražský okruh...).

Ukázkový případ je právě Pražský okruh mezi R7 a D8. Posudek EIA hodnotil asi 6 variant, z nichž zůstaly jen dvě použitelné - tzv. varianta Ss (Řežská) a varianta J (Suchdolská), ovšem pouze podmíněně v případě, že nebude možné realizovat variantu Ss. O realizaci Ss nebo o důkazu nerealizovatelnosti se ŘSD spolu s Prahou ani nepokusilo a začali protlačovat variantu J, proti které brojí MČ Suchdol a další. Navíc do územního plánu se varianta J dostala výrazně blíž k městu než jak byla hodnocena v posudku EIA. NSS pak samozřejmě neměl těžké rozhodování a trasu z ÚP vymazal...Výsledkem je, že jedna z nejprioritnější staveb je v přípravě v podstatě na začátku... Ale úředníci se nepoučí, žádná příprava trasy Ss neběží, čeká se na nové schválení ÚP se starou trasou.

Podobně na úseku D1-D11. Trasa byla projednána, připomínky obcí do projektu zapracovány (včetně částečného zahrabání silnice a výstavby zemních valů). Výjikou ale byla MÚK Dubeč, která překračovala hlukové limity, což se investor snažil řešit vyhlášením Ochranného hlukového pásma a později dokonce snahou posunout limity hlukové vyhlášky(!). Pod tlakem nechalo nakonec ŘSD překreslit křižovatku tak, aby současné limity nepřekračovala (řešení se našlo), ale NSS po žalobě vymazal trasu z ÚP a zrušil nakonec i ZÚR Prahy. Kdyby přitom ŘSD nakreslilo křižovatku rovnou odhlučněně, už jsme mohli dnes po tomto úseku jezdit...

0/0
30.5.2014 23:43

K69a20r58e76l 62S86t46r62ž42a78n34o13v29s15k55ý 1478585405

Na rakouských hlavních tazích se mi ještě líbí, že jsou na ukazatelích značky států, kam silnice vede. U nás jsou tyhle značky jen v blízkosti hranic. V Praze znám jednu značku s Norimberkem, dvě s Drážďany, dvě s Vídní, jednu s Bratislavou a dvě s Vratislaví. Ve Vídni pak když nevidíte ceduli Praha, stačí sledovat ceduli CZ.

0/0
12.5.2014 16:22

Z54d42e17n21ě11k 83O77r73š27u11l22í60k 1355420437302

no ve vídni může zabloudit fakt jen analfabet...R^

0/0
12.5.2014 16:31

O24l10d43ř47i19c52h 86J97a34n39e31č25e67k 8239746243421

no na Prahu možná, ale jinak to myslím zas až tak náročné není.

na Prahu sice nezabloudíte, ale když se cestou do jihu budete sveřepě držet značení, pojedete přes Znojmo...

0/0
12.5.2014 17:07

K61a31r26e74l 57S18t73r97ž88a68n45o49v81s53k90ý 1688975905

Taky si všimněte, že z Lince jedete pořád po cedulích Praha. V Praze najdete ceduli Linz při výjezdu z Prahy na D1, pak při odbočce na Benešov a tím to končí.

+1/0
12.5.2014 16:19

J55i13ř21í 31H11r54a18d86e71c 9618627150134

V Žamberku na křižovatce u kostela je taky ukazatel Praha, a v Praze ukazatele na Žamberk nikde nejsou...8-o

+4/0
12.5.2014 16:37

Z97d27e73n21ě27k 55O65r90š69u48l30í82k 1505570517842

Žamberk VAmberk?

0/0
12.5.2014 16:40

V40a55c69l32a28v 20M31e40d29e70k 5661702455215

A ono to snad někoho překvapuje? D11 už měla touto dobou být až k hranici s Polskem, ale stále končí kdesi v polích. O D8 snad ani netřeba mluvit, dostavba R7 taktéž v nedohlednu (a těch křížků v nedostavěných úsecích taky není málo). R35 v úseku Hradec Králové - Olomouc už taky mnoho let stagnuje. a o úseku Turnov - Hradec se teď politici vyjadřují, že snad ani není potřeba (samozřejmě počítají se současným stavem dopravy, a ne s tím, který nastane až bude v provozu úsek na Moravu)

Takže předpokládat, že zrovna u D3 by se stát choval rozumněji bych považoval za naivitu.

+7/0
12.5.2014 16:11

J44o82s65e19f 51T63r79ö78g51l 8529342636436

Ovšem ve všech jmenovaných případech je na vině stát popř. ŘSD.

D11 - Kauza Havránková je myslím profláklá dost, sama Havránková pozemky státu nabízela ale výměnou za jiné (bavíme se o nejůrodnější půdě v ČR). Stát se s ní nebavil, pozemky se mezitím zašmelili převážně místním politikům a na výkup za směšnou cenu pod pohrůžkou vyvlastnění slyšet samozřejmě nechtěla. Nestaví se dodnes.

D8 - Tady je na počátku všech sporů opět nedostatečné porovnání variant. Kdyby se vyhodnotily další tunelové varianty a udělala se na ně srovnávací EIA (jako v budoucnu např. na Středočeskou D3), kdyby byla EIA zpracována dobře (nepřehlížela v CHKO chráněné druhy apod.) a kdyby se dalo na negativní posudky odborníků (ČGS varovala před sesuvy u Dobkoviček, ale ŘSD si raději nechalo udělat druhý souhlasný posudek...), mohlo se dnes jezdit. TRasa mimochodem není z hlediska dopadu na ŽP nijak hrozná, možná by vyšla i lépe než dlouhý tunel, ale oficiální posouzení nevzniklo a to jen rozdmýchávalo spory...

R7 je vzhledem k rozsahu dopravy a obchvatům mírně zbytečná. Nicméně i tady se ŘSD vyznamenalo u obchvatu Postoloprt, když naplánovalo trasu v rozporu s ÚP (šlo o fotbalové hřiště).

R35 jde zase na vrub Pardubického kraje, který léta prosazoval horší severní variantu hlavně proto, aby zlepšil dopravní oblužnost obcí okolo této trasy, místo sledování primárně dálkových zájmů. A samozřejmě loňská vyhláška upravující výkupní ceny pozemků, která výkupy prakticky zastavila, se také povedla... Přehodnocení se týká úseku Turnov-Jičín (vzhledem k plánovaným intenzitám dopravy se nyní navrhuje jen třípruh), od Jičína do HK se stále počítá s plnohodnotným čtyřpruhem.

0/0
30.5.2014 23:59

M71a10r28e13k 59P44r85c30h16a45l 3806160879959

No pan Hřebíček už bydlí, tak snad by nějaká ta pětka mohla zbýt ne? Prostě korupce, korupce a korupce.  A D1:))))))))) Už jste někde například v Německu viděli na uzavřeném jízdním pruhu dělat 5 lidí, 1 náklaďní vůz a bobcat? :)))))))))))

+5/0
12.5.2014 16:09

M43i90l56o87š 94Ř54e58z14n46í27č41e16k 7871155616147

Stačí jen oživit úzkokolejku z Č. Budějovic do Lince a bude vymalováno.

+3/0
12.5.2014 15:56

J26a96n 64M76o58h39y11l66a 6162359589891

To opravdu všem cestujícím mezi Prahou a Vídní pomůže.;-D

0/0
12.5.2014 16:46

J38o47s83e12f 63T66r46ö86g93l 8639392186836

Po Gerstnerově koňce se dodnes jezdí, dokonce už je elektrifikovaná. Gerstner pojal stavbu velice velkoryse, s velkými oblouky o pozvolným stoupáním, což ale stálo dost peněz, takže ho ze stavby nakonec odvolali cca v polovině okolo současných hranic. Když se později trat předělávala na parní provoz, Gerstnerova "česká" část vyhovovala téměř plně (a jezdí se po ní dodnes, i když ideál železnice 21. století už to není), zatímco "rakouská" část se stavěla z části znovu. I proto dnes za koňkou musíte do Rakouska, u nás je památek jen málo.

0/0
31.5.2014 0:08

D67a62l10i71b52o56r 80K68o12l28o82š 7519209479131

Nic nového - setrvalý stav.;-(

+1/0
12.5.2014 15:44

P88a88v80e69l 95K68o74l98á42č38e52k 9304684732191

Dálniční napojení z Brna do Vídně je také v nedohlednu. Rakušané čekají i zde. Už jenom u těchto dvou konkrétních případů je vidět, jak  je ta česká polistopadová  "cesta" spíše necesta. Kraje jsou ekonomicky slabé a odkázané na centrální libovůli Prahy. Kdejaký prd se musí řešit v matičce stověžaté. Nefunkční územně správní uspořádání státu vyjevuje celý ten náš Kocourkov. Kraje nerespektují přirozenou spádovost, socioekonomické vazby, odlišný vývoj v Čechách a na Moravě. Jsou absolutně proti přirozenému uspořádání Českého státu, kterým byly po staletí země. Nepředstavují silné regiony a z podstaty jimi ani nemohou být. Byly vytvořeny na politickou objednávku aby nedej bůh nebylo obnoveno zemské uspořádání. Vyšlo se vstříc jen ambicím stávajících krajských měst aniž by se přemýšlelo nad skutečnou funkčností takového uspořádání. U Pardubic, Hradce či Jihlavy je to obzvláště vidět. Co tímhle chceme dokázat světu? Leda tak naše hloupé furianství, neúctu k historickému odkazu instituce zemí Koruny české na níž se tak naše preambule ústavy ráda odvolává. Neschopnost problémy opravdu řešit. Karikatura funkčního státu. Ukazuje se, že polistopadové změny byla vlastně jen kosmetika. Jak jsme si mohli myslet, že budeme po roce 1989 budovat lepší stát, když jsme tu jeho funkční podstatu, tu komunistickou architekturu vlastně ponechali? Sdíleli jsme s Rakouskem po staletí společné dějiny a je naprosto zjevné, že vymýšlení třetích cest je cesta do nikam. Měli jsme mnohé od našich sousedů převzít. Ale ono už to začalo odrakoušťováním za první republiky, kdy se vylévalo z vaničky i dítě a napomohlo to k nástupu komunismu. Smutné. :-(

+13/0
12.5.2014 15:42

Z61d67e55n91ě90k 75O11r94š62u77l77í30k 1355280107602

K té vídni.Tuhle jsem slyšel na čr1 nějakého strejdu z brna hovořit o tom že ta cesta není vůbec důležitá neboť to zrychlí cestu do vídně jen o 5 minut.mít toho trotla po ruce tak mu tu kebuli roztluču.a tak je to se vším.z ovy do polska se to neřeší ač je to jak housenková dráha, místy je tam 60km, z budějic na jih ticho, kde nic tu nic, z brna na vídeň tajky nic.to je neskutečný jak karaje nebo pražáci na to totálně kálí.absolutní nezájem.hlavně že budou dávat státním podnikům stovky mega.je mi z těch co jsou vesel tak 10 let na zvracení.nikoho nic nezajímá, nikdo nic neřeší.tuhle zemi rozdělit mezi němce a rakušáky a poláky.tenhle stát si snad ani nezaslouží samostatnou existenci.hrůza a děs...

+12/0
12.5.2014 15:55

M52a29r42t96i15n 81K69o22z25á91k 4634660439107

Sice vás chápu, ale s pražáky to nesouvisí. Nemluvě o tom, že polovina pražáků (přeháním, ale ne tolik) jsou lidé z Moravy v první nebo druhé generaci.

+4/0
12.5.2014 15:58

Z35d21e94n91ě65k 25O95r28š56u37l87í93k 1285900277472

ale to víš že  máš recht.....já jen že mě sejří plácat se od brna 70 či 80 a v rakousích od drasehofenu 30 km na dálnici po okreskách, kde předjet se nedá a táhneš se tam skrz dědiny 50 či 70, kamionů že je nespočítáš..kristepane vždyt na vídenským okruhu se jezdí rychleji než u nás.no prostě je to hnus velebnosti.

+6/0
12.5.2014 16:00

T49o79m42á76š 10V11e36l75e14m78a97n 4435755977213

souhlas...jezdíval jsem rok týden co týden do W ... a pátky kolem oběda z W do B byly lahůdkou .... tehdy se dálnice teprve stavěla.

+1/0
12.5.2014 16:04

Z43d60e62n51ě65k 35O43r61š84u64l33í72k 1145190217632

;-Dtak to věřím...tuhle se tam zasekl kamion u tý policejní stanice na semaforech ze směru od vídně v tý zatáčce/nevím jak se to městečko jmenuje/a kolona měla tak 10 kiláků..no mazec..ještě že jsem jel opačně..

0/0
12.5.2014 16:07

O77l94d77ř52i83c34h 65J10a34n84e28č87e86k 8279616513571

...a ještě k tomu při Winzerfestu, že :-P to je pak fakt radost.

Poysdorf se to jmenuje...

0/0
12.5.2014 16:13

O25l53d42ř64i48c60h 22J15a27n56e22č75e38k 8319666923241

nesouvisí? a odkud jde legislativa a peníze?

0/0
12.5.2014 16:04

Z29d47e97n55ě37k 19O94r61š27u80l16í55k 1745670127802

kristepane měli na to 20 let....rakušáci to měli jedna dvě....to mbudu mít fousy až po kolena až pojedu za dcerkou po dálnici.na vídeň.hrůza děs, binec,,,,

+1/0
12.5.2014 16:09

R24a88d64e77k 98N39o43v65a46k 9654773539330

konkrétně dva ze tří ministrů dopravy byli od Ostravy

0/0
12.5.2014 17:20

P95a63v61e94l 71K96o24l53á12č86e44k 9474134312791

To není o Pražácích ve smyslu lidí ale o systému a nivelizačním narativu "u nás v Čechách", ve kterém jsou Morava a Slezsko prpstě rozpuštěny. Ne není to o nějakém moravském etniku ale o faktu, že Čechy a Morava byly konstantou na mapě střední Evropy a díky tomu institucionálně český prostor přežil.  Proto považuji současný zánik zemí jako abnormální stav, který měl být hned po listopadu 1989 napraven. Přirozeným stavem věcí je  jejich obnova. I když dnes neexistuje Rakousko- Uhersko, rakouské země přežily. Co přežilo z českých zemí? Češi jsou poněkud schizofrenní národ, který se na jedné straně dost často odvolává na své státoprávní tradice, které třebas Slováci neměli, na straně druhé země, jako hmatatelný odkaz této tradice, zlikvidovali. Přičemž to po nás Moskva nikdy nevyžadovala. Přijde mi tenhle odezdikezdismus poněkud děsivý.

+1/0
12.5.2014 22:04

A15n59t52o88n20i93n 23K42a11d24l25c88e14k 9422189711416

Divim se, ze za podobne nazory jste neschytal hromadu minusu.  Mozna se blizka na casy.  jeden predni etnolog a historik (myslim, ze to byl Kralicek) tvrdi, ze prirodni proces znovuobrozeni starych a zapomenutych narodu nelze zastavit a tudiz Evropa uvidi mnohe prepisovani hranic, ktere byly v historii posunuty totalitnimi rezimy.  Proto doufam, ze Praha tyto veci sleduje a ze bude dobrovolne jednat o naprave nez bude pozde.  Neda se ocekavat, ze se sami lide budou domahat nejakych naprav chyb, ktere sami nezapricinili a ani jim vsichni poradne nerozumi.  Prazaska totalitni vlada zrusila zeme, ted je na nich udelat napravu.

+1/0
13.5.2014 5:02

O50l37d30ř26i53c59h 13J69a87n37e22č11e29k 8409946173631

o 5 minut jde možná na úseku z Pohořelic na hranici. mnohem horší je to na rakouské straně. naštěstí - protože tam se vesele staví. takže za pár let se pojede od Vídně po dálnici (byť třeba jen v polovičním profilu) aspoň do Drasenhofenu - což je v tomto případě klíčové.

vlastně mě překvapuje, že rychlostnice od Lince na Dvořiště je "už skoro hotová" - asi před 2 lety jsem v lese kolem ní u Freistadtu běžel orienťák a vypadalo to zhruba jako by se vykácel les, udělalo těleso silnice (náspy, zářezy) - a pak došly peníze a tak se nic neděje a hned tak ani dít nebude. nicméně na rozdíl od trasy od Vídně ta od Lince nemá bez významného pokroku na české straně pro tranzit velký význam...

0/0
12.5.2014 16:02

Z59d85e23n87ě43k 39O82r31š60u79l55í18k 1195210927252

tak to je mi novina.a kde se tam staví?z auta není nic vidět....když sjedu z dálnice na mikulov marně jsem koukal kudy by to mělo navazovat...:-)

0/0
12.5.2014 16:05

O13l95d74ř10i62c61h 98J48a28n31e66č11e40k 8819836303801

už jsem tam delší dobu nejel, tak nevím přesně, jestli už začali nebo ještě ne. každopádně nejpozději v létě by začít měli - a hlavně slibují, že Schrick - Poysbrunn (čili ta kritická část kolem Poysdorfu) bude do konce roku 2016 hotová. až na hranici (i když asi jen v polovičním profilu) o rok později. podrobnosti zde: http://www.asfinag.at/unterwegs/bauprojekte/niederoesterreich/-/asset_publisher/1_47138/content/a-5-nord-autobahn-schrick-staatsgrenze-bei-drasenhofen?p_o_p_id=56_INSTANCE_RHZ7Okynsmjy&redirect=http%3A%2F%2Fwww.asfinag.at%2Funterwegs%2Fbauprojekte%2Fniederoesterreich%3Fp_p_id%3D101_INSTANCE_1_47138%26p_p_lifecycle%3D0%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_mode%3Dview%26p_o_p_id%3D56_INSTANCE_RHZ7Okynsmjy

pokud vím, mělo se stavět už loni, ale zdrželo se to na archeologických průzkumech...

0/0
12.5.2014 16:12







Najdete na iDNES.cz