Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Motorkář narazil do plotu, řidič audi do stromu, oba zemřeli

Na jihočeských silnicích letos při nehodách zemřelo už 39 lidí. Další dva zahynuli v úterý vpodvečer a ve středu ráno v rozmezí devíti hodin. V obou případech může být pravděpodobnou příčinou vysoká rychlost. Policisté případy vyšetřují.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

E79v74a 70B12e33r26k21o89v56á 3483780635690

Jiříku, to je pro Tebe.

KDYŽ SE ZTRÁCÍ DUŠE,

ZŮSTÁVÁ VĚDOMÍ,  ZŮSTÁVAJÍ VZPOMÍNKY......

KDYŽ NENÍ VIDĚT TĚLO,

ZŮSTÁVÁ, CO BYLO,  ZŮSTÁVAJÍ ZÁŽITKY.....

KDYŽ UMŘE ČLOVĚK, ODCHÁZÍ JEN BUDOUCNOST,  MINULOST ZŮSTÁVÁ V ŽIVÝCH..... ZŮSTANEŠ VE MĚ, ZŮSTANEŠ V NÁS. JSI A ZŮSTANEŠ PŘÍTEL,......

0/0
5.7.2014 6:55

K89a88r98e66l 91D19v95o32ř26á93k 7369714457628

Někdy mě až zaráží, jak při "normální" jízdě, v obci 50, mimo obec 90 až 100 ( samozřejmě podle sjízdnosti komunikace a přehlednosti ), jsem pořád brzdou provozu. Nalepí se za mě, dost často v černém audi, bmw nebo jiné dravé značky, a dává najevo, jak ho svou "pomalou jízdou" zdržuji. Stovkou jezdím hlavně v sousedním Rakousku, je tam povolená, ale i tam jsem brzdou provozu. Kam všichni tak chvátají?

+5/0
2.7.2014 11:50

P86a42v13e35l 78Ř73a64p76e47k 7402126619765

Je to asi neschopnost mnoha lidí uspořádat si život. Dostanou se do automobilové pasti, systému s kladnou zpětnou vazbou, převáží se z místa na místo, to generuje další náklady a potřeby, kvůli kterým se musí převážet ještě více a ještě rychleji. Nakonec je jejich život o tom, že jsou buď zavření v autě nebo vydělávají na jeho splacení a provoz. A samozřejmě nic nestíhají.

+3/−2
2.7.2014 12:04

K75a25r14e74l 87D81v67o81ř50á62k 7829334277268

Tak to je vyjádřený opravdu hezky. S tím naprosto souhlasím. Já osobně auto používám pouze pro rekreační účely. V Rakousku hlavně protože se potřebuji dostat do Alp na vysokohorský treky. Jinak je auto v garáži a do práce jezdím MHD. A hlavně mám klid od toho, že auto vlastně nemá nutnost žádný údržby.

+1/0
2.7.2014 12:19

M92i52r12o34s49l45a83v 17B64u77d74a 9242862327582

To je dost "hardcore" dedukce. Pro mnoho lidí je auto naprosto nezbytné například na dojíždění do práce, na nákupy, pro děti do školy atd. Absence hromadné dopravy tomu napomáhá. A kdo by se tlačil s bandou smradlavých vágusů v autobusu, že?

+3/−1
2.7.2014 12:24

K85a46r88e26l 93P90o56d38h22o67r89s94k98y 3145183852195

Je to o vyspelosti spolecnosti. Treba ve skandinavii se toto temer nestava a to ani na usecich omezenych na 40, 30 apod.

+1/−1
2.7.2014 13:18

P84e30t61r 51R97e93m28e54š 5221965502

Tak to někdy dopadne, když si mnozí motorkáři pletou silnice se závodní dráhou. Když už se potřebuji vyřádit, nevím, proč si nenajedou na uzavřený závodní okruh, který je určený a stavěný na vysoké rychlosti. Holt za blbost se platí.

+2/0
2.7.2014 11:43

P89a87v65e32l 81Ř44a60p45e88k 7422706879805

Podlehli důsledkům vlastního rozhodnutí o způsobu jízdy, nikoho nevzali s sebou, takže je možné hovořit o štěstí.

+10/0
2.7.2014 10:56

J84a21k39u49b 41K74o30r54e91c 6544610441333

Vysoká rychlost je zatím jen pravděpodobnou příčinou. Jinak ale máte pravdu.

+2/0
2.7.2014 11:15

P64e67t91r 75N29i52v11n67i72c88k85ý 3552434625257

Ono je nekonec jedno, jaká byla příčina. Důsledky jsou však jasné. V nízké rychlosti by rozhodně nenamotal auto na strom a dost pravděpodobně ani nevypustil duši.

0/0
2.7.2014 14:45

K75a24r30e13l 45H50a22v57l62í52č33e66k 4143950372530

Jirko, myslím na tebe. Tak ať je to tam nahoře lepší než tady.

+4/0
2.7.2014 10:38

B41l67a23ž52e84j 26M45o40t13y25č91k97a 8657947855260

stejně je divné že se pokutuje za pásy, dětské autosedačky a na druhé straně umožníme jednostopým vozidlům pohybovat se po silnicích. Zde je vidět to co je zvyk je normální i když je to nesmysl.

+2/−5
2.7.2014 10:23

M98i16r33o88s19l21a32v 74B12u24d67a 9182242567722

Správně, zakážeme jízdu na kolech a na stojáka v autobusech;-D;-D

+2/0
2.7.2014 10:36

P24e40t30r 71N12i58v46n78i44c21k15ý 3202464835277

V dálkovém autobusu tě stát nenechají ani dnes.

0/0
2.7.2014 11:38

M71i45r53o27s43l25a85v 26B30u65d65a 9982832757112

No a? V ostatních ovšem ano!

+1/0
2.7.2014 12:25

P87e67t87r 83N70i36v62n45i49c46k63ý 3932284775717

Tys přišel s tím, že zakážeš stát v autobusech. V některých to platí už dnes. ;-D

0/0
2.7.2014 14:46

M37i15l13o65s69l50a74v 98K69a55n92t74o64r72e28k 1829447891759

Osobně si myslím, že pokutovat za pásy, sedačka a helmy je nesmyl. Toto by mělo být "zpoplatněno"  především při "likvidaci" nehod. "Jel´s nepřipoutanej měl si nehodu a seš vážně zraněnej, no kdybys byl připoutanej, tak se ti skoro nic nestalo (nebo podstatně méně), tak na plnění nemáš nárok"

+6/0
2.7.2014 10:38

T33o31m48a20s 30B80a32l98w89a32r 7256469242886

Kamaráda při bouračce "zachránilo", že připoutanej nebyl. Náraz do stromu škodovku 120 sešrotoval na velikost polskýho fiata, ale on vylítl čelním oknem. Kdyby byl vevnitř na pásech, tak už tu teď není. Ale jinak souhlasím. V 99% případů pásy určitě pomůžou. On je to jedno procento, co mělo kliku ;-)

+2/0
2.7.2014 11:10

M25i62l98o38s42l10a12v 28K21a93n19t16o62r44e61k 1149557861709

Jó souhlasím, akorát to není 1% , ale 0,001%. Mě nejvíce vytočí, když si má stará ve 130 km/h na dálnici začne svlékat svetr, když se před tím odpoutá s  tím, že za tak krátkou dobu se nemůže nic stát (a to prosím má najeto asi o trochu více jak já)

+3/0
2.7.2014 12:21

K96a38r61e16l 33P80o66d79h28o59r61s55k66y 3775223642435

To ja jsem prosim takove hovado, ze si nekdy sundavam svetr pri rizeni. Ale jsem porad pripoutanej a svou mladou prosim at dava pozor behem toho momentu co si to pretahuju pres hlavu :-)

0/−1
2.7.2014 13:21

M84i81l42o71s64l38a21v 42K56a85n28t27o52r12e60k 1279177611819

;-D;-D;-D;-DR^R^R^ a pak BUM

0/0
2.7.2014 13:25

K90a80r42e57l 24P50o49d71h53o26r96s50k29y 3585793712835

Ale delam to jen kdyz sikoro daleko neni jiny auto a usek dalnice je zrovna rovnej...

0/0
2.7.2014 13:40

T32o42m84a95s 15B30a14l62w23a77r 7666419532936

2:0 pro zbytek účastníků silničního provozu, co si váží svého života a nedělá jim problém dodržovat rychlost a na cestách si nehrají na závodníky. Lituju pozůstalé. Smrt nepřeju nikomu, ale v tomhle případě měli osud jen ve svých rukou :-/

+7/−1
2.7.2014 10:12

M83i86r40o31s85l70a40v 91B98u20d22a 9242902377362

"a nedělá jim problém dodržovat rychlost a na cestách"

Ono to není jen o rychlosti. Někdo může jet 50 km/h a přesto nebezpečně, jinde je například 160 km/h bezpečná rychlost. Nechcete nám snad tvrdit, že pokud pojedeme 50 - 90 - 130, tak se nám nemůže nic stát ?8-o

+3/−1
2.7.2014 10:38

T48o55m68a79s 28B42a21l56w61a85r 7276299792566

Jen o rychlosti to určitě není. Ale vyšší rychlost většinou také přináší horší následky. Fyzika je při kolizi neúprosná. Stejně tak smůla ;-) Ale jinak souhlasím. Jsou lidi, co jsou za volantem nebezpeční i při rychlost 20 km/h.

+3/0
2.7.2014 11:01

T19o94m77a69s 38B66a29l42w86a48r 7786839212306

Na druhou stranu. Borec v Audině, kdyby jel 90, tak je možná naživu. Při té brzdné dráze co tam je, by neměl auto do banánu. Ale jeho volba.

+3/0
2.7.2014 11:05

J70a14k77u92b 65K17o54r97e48c 6974420471323

Pokud jedete 50, neznamená to , že nemůžete jet nebezpečne, ale následky jsou mírnější.

+2/0
2.7.2014 11:18

M10i22r12o15s23l31a96v 31B50u82d56a 9712932487982

Fakt, neříkejte? Takže lepší je jezdit 20 km/h nebo raději nevycházet z domu?

0/0
2.7.2014 12:44

K76a83r67e97l 71P17o78d68h30o20r73s80k18y 3205623402465

Pane Buda, nelze Vas prehlednout snad v kazde diskuzi pod clankem o tom, jak se nekdo rozsekal nejspis vinou vysoke rychlosti. Vzdy musite pripomenout, ze to neni o jen o rychlosti. A ja porad premyslim co Vas k tomu vede? Co tim chcete rict/dokazat? Ze by se melo rychlostni omezeni zrusit? Budu rad, kdyz mi to osvetlite.

K tomu "argumentu" o 20km/h. Cestovani ma jaksi ucel dostat ze z bodu A do bodu B, pokud mozno rychle. A taky s rozumnou sanci, ze to prezijem. Tohle jsou zjevne protichudne pozadavky. Cele to vede k tomu, ze se zvysujici se rychlosti roste riziko nehody a nasledky jsou umerne energii (coz je rychlost na druhou). Se snizujici se rychlosti klesa smysl celeho toho snazeni. Takze je jasny, ze ideal bude nekde uprostred a ze prave rychlost se hodi jako vyborny regulacni faktor, protoze ma nejvetsi vliv na dojezdovy cas a dokonce jeste vyrazne vetsi na tu energii.

A samozrejme to bude fungovat pouze tehdy, pokud se toho budou drzet vsichni. Bohuzel to nezvladaji sami od sebe, tak holt musime mit pravidla.

0/0
2.7.2014 13:38

M38i53r26o37s73l26a80v 61B70u46d23a 9412822537652

Lidé jsou naučeni...zblbnuti slyšet jen a pouze na vysokou rychlost nebo nedodržení povolené rychlosti (nezaměňovat s nepřiměřenou rychlostí). Proto já vždy poukazuji na to, že povolená rychlost neznamená bezpečná rychlost a že jednou tu samou zatáčku projedu například 80-tkou a jindy je i 40-tka hodně!!

0/0
2.7.2014 13:59

K39a69r40e50l 36P34o67d62h79o12r37s33k14y 3215443902135

Aha, takze apelujete na to, aby se ridici bezmyslenkovite nedrzeli limitu, ale radsi zvazovali zda nejet pomaleji vzhledem k okolnostem... To je chalyhodne.

0/0
2.7.2014 14:12

J54a13k55u66b 74K82o94r32e95c 6604570741943

Lepší je jet 50 tam, kde je 50. Proste.

0/0
2.7.2014 15:08

J25a63n 79R14a50d67e82c37k71ý 5836574507876

Přirozený úhyn.

+4/−2
2.7.2014 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.