- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Již dnes se máme líp než zítra......pozítří......včera!!!! Včera si to přece řikal předsedo To je běžný dneska už po celym světě!!!!!..................
Po celym světě možná, ale ne tady v JČ !!!!
Jejda, už se těším na ty přeplněné airbusy a tisíce ruských turistů, kteří sem ve velkém (z Jekatěrinburku) měli přilétat už letos. A těch oligarchů a jiných byznysmenů, kteří podpoří svou přítomností rozvoj kraje a města našeho královského. Přistanou v Č.B. a třeba do Písku se budou protlačovat skrze přehoustlou, neodkloněnou nákladní silniční dopravou. To bude rozkoše!
PITOMOST. V cele Evrope jsou regionalni letiste chronicky deficitni, protoze nepochyti dostatecny pocet pasazeru. Luebeck, Hahn, Schwarzwaldflughafe namatkou. Bude jich vic, EU komise zakazala subvence letist.(http://www.tagesschau.de/ausland/eu-flughafen100.html) Takze kdyz je to k nicemu, zbyva obvykle vysvetleni: jde zase o to namastit si kapsu.
Po dokončení bych prosil informaci o nárůstu intenzity provozu a ekonomickém přínosu ...
Kdejaký kraj sype šílené peníze do svých regionálních letišť. Zajímalo by mě, jak moc ekonomicky zdůvodnitelné a návratné tyto investice jsou.
Celé vedení kraje, ať táhne! Tady jsou podstatnější věci než vyhazování tolika peněz za letiště kam za den přilétne sotva jedno letadlo... nejsou prachy na veřejnou dopravu, resp. na vybudování IDS (Integrovaného dopravního systému), silnice, např. Budějce - Týn nad Vlt. je v katastrofálním stavu.. ať raději dají napřed dohromady krajské silnice, podporují kulturu, zdravotnictví apod... letiště je v Praze, v Linci, ve Vídni.. po výstavbě D3 se navíc význam letiště ještě více utlumý...ať se podívají jaké problémy má letiště v Ostravě a to Moravsko-slezský kraj má 1 224 044a Jihočeský kraj jen 637 400 což je o polovinu méně