Diskuze

Radnice tlačí na Jižní spojku a silnici na Máj. Lidé je stále odmítají

Veřejné jednání o změnách územního plánu ukázalo, že v Českých Budějovicích vedení města neustupuje od kontroverzních staveb. Západní polookruh ze sídlišť na Litvínovickou má využít 25 tisíc aut denně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím co si už tady o těch lidech mám myslet... já bych celý jižní polokruh jen uvítal, Budějce jsou snad nejhorší město na dopravu v republice. Momentálně žiji střídavě v ČB (O. Nedbala) a Praze (Evropská - dopravní zatížení 37 300 aut denně) tedy v obou případech na kraji města a než přejedu na druhý konec města, trvá to v obou případech stejnou dobu... takže WTF? Na hluk si nestěžuju a to mi pod oknama jezdí tramvaje, vlak, autobusy... navíc M. Horáková tak byla naplánovaná (a ty lidi o tom věděli, když se tam před 25 lety stěhovali), proto jsou taky paneláky 30m od silnice. Dopravní situace se tu musí řešit a to, že hold se někomu zvýší doprava před domem, znamená, že se zase někomu sníží.

0 0
možnosti

Tak jsem myslel, že to město opravdu už zavrhlo, že přes 30-ti tisícové sídliště povede tranzitní komunikaci, ale někdo opět dostal finanční nabídku, aby na Dlouhé louce vyrostl další obchodní dům, proto se doprava musí odtud odklonit. Jestli si někteří v Budějcích myslí, že vybudováním spojky mezi Plzní a Č.Krumlovem přes Máj odstraní kolony na Dlouhé louce a okolí, šeredně se mýlí. Radnice město zaseká ještě víc nesmyslnými projekty a stavby,, a navíc bude mít obhajobu v tom, že doprava má vést přes Máj.

No máme se na co těšit, dokud budou na radnici ziskuchtivý podvodníci a nenažranci, a osud dopravy ve městě jim bude šuma fuk. Hlavně že dostanou buclatou obálku. Už aby ti převlékači kabátu z radnice odtáhli. Stejní lidé, stejné problémy, stejné průsery s územním plánováním.

0 1
možnosti

V Budějcích se neustále protestuje a tím pár blbečků blokuje důležité dopravní stavby. A my řidiči nadále musíme stát v kolonách...

2 1
možnosti

Kritizovat navrhované silniční stavby je snadné. Každý řidič, který musí používat stávající dopravní spojení z těchto sídlišť při ranním opouštění a odpoledním návratu ví své. Jeden návrh na propojení Strakonické od Nového mostu přes vojenské cvičiště na sídl. Máj a pokračování přes Branišovskou, byl jako hotový zamítnut. Já věřím, že by jeho dokončení opravdu přineslo značné zvýšení dopravy po ul. M. Horákové, ale jiné řešení se těžko nalezne. Jedině vyloučit tranzit kamiónů.

1 1
možnosti

Spojka Máj-Vltava je snad logická a nevím,kdo by měl protestovat.Trochu jiné je to směrem na Litvínovice-tady to vidím jako účelové propojení k transitu Plzeň-Rakousko

4 0
možnosti