Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hýčkejme cyklisty. Člověk na kole zkrátí kolonu aut, říká Lukáš Bajt

Na bicyklu projíždí 26letý Lukáš Bajt České Budějovice skoro každý den. Všímá si nedostatků a pak usiluje o jejich odstranění. Se sdružením CykloBudějovice připravil mapu krádeží kol a podchod pod Nádražní vidí jako cykloparkoviště.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T85o15m20a75s 73Z16d44v10i41h17a38l 4444739277744

Pokud ve společnosti nebude fungovat obyčejná slušnost a ohleduplnost, je bohužel jakákoliv podpora alternativních způsobů dopravy trochu marná snaha. Je to škoda. Když člověk jezdí na kole například po Paříži, kde je doprava asi milionkrát horší, než v té naší vesnici, cítí se člověk bezpečně, protože cyklistu řidiči berou jako běžnou součást provozu. Nám to bude ještě pár let trvat. Tahle diskuze je opět totálně mimo mísu. Řidičů, kteří porušují předpisy je samozřejmě mnohem víc, než cyklistů a samozřejmě auto je mnohem větší zbraň, než kolo...

+2/−4
27.7.2014 22:47

D92a72n 66H60o27l15i52c15k49ý 5134220816351

z jaké statistiky čerpáte?

0/−1
28.7.2014 8:52

K10a65r53e45l 20S59e45v21e84r58a 7920282156879

S tím porušováním předpisů, bych nebyl tak hrr.....

0/0
31.7.2014 21:44

K58a21r57e27l 46S31e31v78e72r25a 7150452946239

Jezdím jak autem, tak na kole(netvrdím, že vždy na 100%dle předpisů) ale v životě by mne nenapadlo vjet na kole na přechod! Bohužel je to velmi častý jev. Jenže to auto, na pětníku nezastavíš..

0/0
31.7.2014 21:52

M48i59l58a68n 62W38e59l38s93e56r 5182738608311

Jak hodnotíte Dlouhý most? Buď se cyklisté nechají zabít od aut na silnici nebo od chodců mohutně podporovaných městskou policií, pokud jedou po chodníku.

+2/0
27.7.2014 12:21

D57a61n 16H24o15l29i93c22k31ý 5964330336241

co takhle z kola slézt a podle předpisů přes most přejít;-)

+3/0
27.7.2014 18:59

M52i47l16a23n 87W80e71l95s78e22r 5972148668371

A co vrátit cyklistům vyhrazené pruhy, které tam zpočátku byly?

+1/0
27.7.2014 19:10

V98i51k94t87o85r 92Š37e31d64i51v54ý 8236471600416

Proč by zrovna pro cyklisty měl být vyhrazený pruh?

+3/−2
27.7.2014 19:22

M44i52l49a67n 26W38e40l69s32e92r 5312238248431

Zřejmě jste na kole nikdy přes Dlouhý most nejel.  Ale zdá se, že jste nepřítel cyklistů, tak si jen tak rýpete....

+1/−2
27.7.2014 19:25

V73i35k52t19o49r 80Š24e26d40i94v34ý 8716561580306

Ne, jen nerozumím tomu, proč ausgerechnet zrovna pro cyklisty by měl být vyhrazený pruh.

+2/−1
27.7.2014 20:33

M30i60l58a16n 53W34e98l59s52e34r 5922558128361

Na Dlouhém mostě je z pravé strany vozovky železná konstrukce mostu. Takže pokud tam jede cyklista, tak zleva ho těsně míjí auta a zprava je železná stěna. Provoz aut je na tomto mostě velmi silný. A jezdí přes něj do města většina kolařů ze Šumavy a Máje. Cyklisté se tohoto místa bojí. Není to stejné, jako když máte vedle silnice chodník nebo třeba příkop.

+1/0
27.7.2014 21:00

D71a56n 61H66o98l70i30c40k98ý 5144860166911

nejsem proti, ale pokud tam nejsou nemaj tam co dělat!!

+1/−1
27.7.2014 19:52

D43a10v85i11d 21K98r73a97t30o73c63h93v22í22l 1750459647249

Takovýhle aktivisty bych házel do Vltavy, at jim to vychladne v kokosu.. Drtiva vetsina cyklistu o kterych mluvi jsou cyklisti, ktery rano kouknou z okna a pokud je vic pod mrakem a smrdi to vodou, radsi sednou do auta.. A pak ty jejich cyklopruhy teprve zacnou fungovat.. Takze k cyklounovi jako ke kazdymu jinymu ucastnikovi silnicniho provozu.. Zajimavy je, ze takova starost o motorkare neni.. A dostat cyklouny i do mist, kde by podle mnohych nic delat nemeli, je fakt perla.. Takze udelat ty mista jeste rizikovejsi.. Zhovadilost.. Bajte, snad z toho vyrostes..

+3/−5
27.7.2014 9:18

Z81u63z72a16n12a 77K69u30b86á72t67o93v59á 1456333936984

Na cyklisty mám pifku. Vždycky mám největší chuť otevřít dveře od auta a srazit to do příkopu. Mrcasí se to v upnutým a propoceným trikotečku po prostředku, sluchátka v uších (asi hipsta), nebo rovnou telefon na uchu, mnohdy bez helmy a na káry. Jen je mi líto toho laku autě...

+5/−6
26.7.2014 23:06

J55a65n 27C10t22i11b49o70r 4455615916103

A budete si skutečně stát za tvrzením, že takto vypadá a chová se KAŽDÝ cyklista v ČB?

+1/−2
26.7.2014 23:56

T56o76m15a90s 73F40i55l77i84p 4130469472928

Bohuzel velka vetsina. Mluvim o nerespektovani zakazu cyklistu, o nedodrzovani dopravnich predpisu. Urcite to nejsou vsichni, ale vetsina z nejakeho duvodu pojala podezreni, ze na kole jsou pany situace.

+8/−2
27.7.2014 3:13

J71o30s59e52f 75P30r54o28c25h10á40z30k81a 9189174872115

Je fakt, že takových řidičů, jako jste vy dámo, je spousty a podle toho to na silnicích vypadá. Bohužel.

+2/−3
27.7.2014 9:04

D64a67n 79H26o37l15i12c58k94ý 5764260936641

Kdyby většina cyklisků věděla co je to jednosměrka, přechod pro chodce, peší zóna ..., pak by se i dáma mohla na silnici chovat jako dáma

+6/0
27.7.2014 9:30

J90o86s54e44f 25P45r33o96c68h29á79z89k13a 9109834452555

Ano přesně tak. Stejně jako řidiči, kteří předjíždějí cyklisty i chodce v nepřehledných zatáčkách a vyloženě se je snaží zabít kvůli pár minutám. A podobných příkladů ky se chodci, cyklisté a řidiči chovají hrůzostrašně je hodně. Ale je i spousty opačných příkladů. Proto jsem reagoval na paušalizování té dámy. Chovejme se k sobě všichni s respektem a bude vše lepší.

+4/0
27.7.2014 10:58

V24i55k46t64o30r 38Š40e14d69i64v90ý 8716591920486

Pokud jsou kvůli cykloaktivistům zřízeny speciální pruhy a omezení prezentovaná jako "zklidnění", způsobí cyklisté naopak zpomalení provozu ...

+6/−1
26.7.2014 19:11

T25o66m15á63š 13S87y52s 2264109560303

Jako chodec mohu s klidem napsat, že polovina cyklistů v ČB chodce ohrožuje bezohlednou jízdou po chodníku.

+11/−2
26.7.2014 17:52

P51e43t91r 39T46o81u78š15e73k 7250204288446

no nevim, teď jsem si dal trasu Havlbrod-Tábor-Budějovice a nejvíc to brzdily kolony aut ověšenejch kolama

+1/−3
26.7.2014 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.