- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Řidiči by navíc podle jeho slov měli počítat s tím, že je v Jihočeském kraji mnoho komunikací s vyjetými kolejemi, kde se voda dlouhodobě drží a poté může při jízdě způsobit problémy. „Je to takzvaný aquaplaning, což má za následek velké nebezpečí smyku,“ dodal Bajcura
Co takhle hnát k zodpovědnosti správce komunikace? Vyjeté koleje mi nepřipadnou jako standartní povrch silnice pro motorová vozidla.
první, co mě napdlo - Demolition Man
20-leté střevo v Passatu, hm...
Ještě že jel sám a nebyl ten Passat plný dvacetiletých prasat.
JO, někdy je prostě lepší,přijet o půl hodiny později,než vůbec :-(
při jízdě za deště nepřizpůsobil rychlost jízdy, stavu a povaze vozovky, dostal smyk a vjel do protisměru,“
Bez komentáře
Tak proč to píšete?
Umíme číst a ta samá informace je v článku.
Áno, řidiči by měli počítat, že v jihočeském kraji jsou vyjeté koleje, v jihomoravském tankodromy, v severomoravském vlnité silnice od fy Eurovia a taky tam občas firmy shazují mosty na vlaky.
Z toho vyplývá rada řidičům: jeďte jezdit do Prahy. :)
Asi zase jeden, co jezdí rychle, ale bezpečně a pásy jsou zbytečnost.
...a ještě - kontroly na silnicích jsou buzerace.
Tak když jsem hrál Collin MC Rae stačilo zmáčknutí tlačítka R a člověk byl zpět na trati.
Asi mu při bouračce vylétla i klávesnice.