Diskuze

Budějovice se vylidňují, v okolních obcích vznikají stovky nových parcel

MF DNES oslovila kolem dvaceti vesnic a měst v blízkosti Českých Budějovic. Zjistila, kde budou v nejbližší době nabízet větší počet parcel. Lidé mají zájem o Hlubokou, Boršov, Včelnou nebo Lišov.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všechna pole zastavíme, k čemu je potřebujeme, že? Chytří lidé (např. Mayové) věděli, že o co se má člověk nejvíce starat, je půda. Betonové krabice člověka neuživí. A upřímně (jen můj vlastní názor), kdo si za miliony dokáže koupit ty krabicové garáže v Šindláku (nic jiného to totiž  není - s domem to opravdu nemá nic společného, jen o trochu větší garáž), které zničily celé pole, tak je tupec :-/.

0 0
možnosti

29. 8. 2014 8:05

Jen dál a hustěji s tím vylidňováním města. A všichni budou do Č.B. jezdit auty a pak naříkat, že se tu musí za parkování platit. Proč také ne? Jde přece o "zábor veřejného místa".

Mimo jiné, ty krabicoidní rodinné domky na Srubci - to je úchvatná architektura, že?[>-]

3 0
možnosti

T57o36m37a33s 22M60a23r32e80k

28. 8. 2014 12:35

Všechno si zabetonujeme,  zaasvaltujeme,zastřešíme...a pak čumíme,že nás spláchne i malý deštík.Rv

6 0
možnosti

přesně tak, ale zkoušel jste to někomu vysvětlit? lidi jsou neuvěřitelně hloupí, řeknou vám, že ty supermarkety přece mají okapy a ty vodu svádí, takže je to lepší, než když tam byla louka ležící ladem ... omg

1 0
možnosti

J63i25ř13í 44J13o25z19a

28. 8. 2014 11:36

MHD do Lišova by nebyl problém, stačí prodloužit linku 21 z Rudolfova. Problém však bude s jejím financováním, kraj to určitě nebude chtít dotovat a Lišov nevím zda bude mít na to, aby dejme tomu, zaplatil spoj jedoucí každou hodinu po celý den celotýdenně... za to Nové Roudné je součást Budějc a tedy starost magistrátu posílit linku 10 do Nového Roudného. Staré Roudné (oficiálně Roudné) je jiná kapitola, vzhledem k tomu, že je samostatnou obcí a dopravu mezi obcemi zajišťuje kraj popř. na základě dohody mezi obcemi a dopravcem je tady starostí obce nebo kraj zajistit si dopravu do krajsého či sousedního města. Kraj to platit nechce, neboť šetří na veřejné regionální dopravě jak sviňa, podle toho to pak vypadá!. Stav veřejné regionální autobusové dopravy je katastrofální a na stejné úrovni jako před 10ti lety. Např. v chudším Ústeckém kraji budou nastaveny standarty ve veřejné autobusové regionální dopravě od .1.1.2015 takto: 

Všechny autobusy budou muset být nízkopodlažní s minimální kapacitou stanovenou dle konkrétní oblasti.

Usnadnění nástupu a výstupu zajišťuje najížděcí plošina pro invalidní vozík nebo kočárek a funkce naklápění

Snadnou orientaci cestujících zajistí 3 vnější elektronické informační panely zobrazující číslo linky, cílovou stanici a průběžný směr jízdy. Uvnitř vozidla poté LCD panel informující o následujících zastávkách a akustický hlásič.

Vozidla budou také vybavena sledováním GPS, které umožní kontrolu vozidla a dohled nad dodržováním jízdních řádů.

Důraz je kladen také na výšku sedadel a polstrování např. z důvodu zabránění použití nevhodných sedadel do linkové dopravy, která má trasy obvykle ve větších vzdálenostech.

Optimální teplotní podmínky prostoru pro cestující musí zajišťovat klimatizace. Dopravce bude mít povinnost po celý rok udržovat na spoji teplotu 18 – 26 °C (rozmezí dle ročního období, nevztahuje se na záložní vozidlo, kde jsou nároky nižší).

A tomhle si můžeme na Jihu Čech jen nechat zdát! Protože u nás sedí ve funkcích idioti

1 0
možnosti

J67i12ř75í 86J43o53z14a

28. 8. 2014 11:37

Pro rejpálky... mluvím o regionální dopravě, ne o MHD v ČB.

0 0
možnosti