Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Táborsku havaroval autobus a začal hořet, dva lidé zemřeli

U Plané nad Lužnicí na Táborsku narazil před desátou hodinou autobus do sloupu trakčního vedení u železnice. Po havárii začal hořet. Na místě zemřel řidič a jedna z cestujících. V linkovém autobusu jelo celkem osm lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P74e65t70r 84T59o72m35a63n 9378860814130

Já si myslím, že mohlo jít o srdeční přihodu řidiče. Tento úsek dobře znám, jezdil jsem tudy 7 let a je tam absolutní rovina. A to že autobus chytnul mohlo klidně být od spadlého trakčního vedení. A nevěřím tomu, že to byl řidič amatér, pokud nešlo o nějakého čerstvého nováčka.

0/0
10.9.2014 16:33

J96a53n 26F25i64a13l63a 7274807685849

Jelikož byl zaměstnán jako řidič, tak je to jeho profese, čili je to řidič profesionál. Tedy opak amatéra. I čerstvý nováček za volantem je profesionál, pokud je řízení jeho profese.

0/0
10.9.2014 17:37

P18e91t68r 50B38á64č35a 8655966205215

Autobusaci, nejhorsi ridici na silnici co clovek muzete potkat a jeste si mysli, ze muzou vsechno.

+1/−14
10.9.2014 15:30

J52i88ř42í 11K65u77č36e98r16a 9955181888

No takhle mi připadají spíše osobáci, řídit tu malinkou plechovečku je naprosto snadný, kamkoliv se vlezou, kdykoliv mohou uhnout, po sešlápnutí brzdy okmžitě zastaví, po sešlápnutí plynu se okamžitě rozjedou, počítají u toho jen do 5, někteří do 6. Ale nikdy neuhnou, ohleduplnosti se od nich člověk málokdy dočká, jako by řídili kamion s nadměrným nákladem a uhnout nemohli. A těch bouraček co mají. Jen se o nich tolik nemluví, protože malý auto malý bourák.. ale největší hovada jsou řidiči amatéři. Přesto že jezdí jen každej den do práce a jednou za rok do chorvatska mají stejných 12 bodů jako my a srtejně se jim daří se vybodovávat (což fakt nechápu)

+13/−1
10.9.2014 16:48

V48l89a80d64i13m89í74r 64J86a15n80o61u92š89e31k 1952977114319

Měl byste se nechat vyšetřit na psychiatrii, protože co jste napsal je ta největší pitomost...

+4/0
10.9.2014 21:18

J83o92s85e10f 37B82a62l47o85u90n 4810626875101

Copak,nezvládl jste řidičák,psychotesty,eeg,nebo vám chybí 80 000,- aby jste mohl začít,nebo nezvládáte skutečnou odpovědnost?;-)

0/0
11.9.2014 9:27
Foto

D12a29v60i57d 10K32r74á31s54e33n46s17k79ý 7187740557

Co je to za hovadinu, že "nehoda železniční dopravu neovlivňuje"?! Při poškození trakčního vedení to jde dost blbě, neovlivnit. Samozřejmě že ano, do 15 hodin byl zastaven provoz, zavedena NAD, vysoké vlivy na zpoždění vlaků.

+3/−1
10.9.2014 14:55

P39e10t15r 74R33u95m62p88l52i80k 4499527889733

měli tam plánovanou výluku.

+4/0
10.9.2014 15:17

J15o52s91e61f 90K69o69z48e96l 1776556615475

něco o tom  je i v www.blesk.cz

0/−2
10.9.2014 14:36

I61g62o29r 12P54l71a39n60d81e56r 9237754156660

minuly tyzden na sk velmi podobna nehoda.. mrtvy vodic a jedna cestujuca...este aj ten autobus bol modry...zvlastne...

0/0
10.9.2014 13:54

J71a14n 29K81ř31í42ž 6795283935258

Velmi neobvyklé.

Jestli dojde ještě k nějaké další nehodě autobusu,možná tu bude nějaká souvislost.

+3/0
10.9.2014 14:21

M27a26r15t84i90n 12B36r28e71j58c10h35a 3334770942801

R.I.P.

0/0
10.9.2014 13:51

M59a22r32t95i78n 85K84r13e97j44č77í 5941330298665

Podle fotky autobus hořel zepředu. Zadek je úplně netknutý, takže to nešlo od motoru. Docela by mě zajímalo jak to mohlo takhle chytit, asi tam skutečně hrály nějakou roli ty dráty.

+2/−1
10.9.2014 12:24

R43o68m14a84n 37C66a53e69s78a29r 9933130560657

nějakou roli? Víte, co je to elektrický oblouk?

+3/0
10.9.2014 13:16

R45o80m50a86n 50C82a66e94s97a45r 9413410120867

popř. výboj přímo přes části busu.

+2/0
10.9.2014 13:42

I55g34o41r 93P51l90a66n65d28e92r 9677234156520

nemalo by sa pri vyboji nic stat..autobus tvori faradayovu klec..

+1/0
10.9.2014 13:58

Z53d75e84n81ě38k 46Z62a63b37a18v81a 1462984476704

při styku s VN chytnou první pneumatiky - z ráfků jde výboj přes ně do země. No a díky zkratovému proudu potom chytají i další díly a příčníky té "klece" - nic pěkného. Existují na netu videa, kdy autojeřáb vezme ramenem za 22kV a více...

+1/0
10.9.2014 14:24

I68g52o95r 64P66l23a53n87d98e60r 9647984786610

trakcne vedenie predsa

+1/0
10.9.2014 13:47

J56i28ř36í 76K24o50c32u60r58e12k 6645334915968

25 000 voltů. Silnoproud. Tohle ani kontakt nepotřebuje. Svářečka, co taví železo, bere až 4 kW. Lokomotiva i přes 4000 kW a trakční vedení to musí vydržet.

0/0
10.9.2014 13:51

I32g21o15r 91P29l94a59n50d71e58r 9477384986860

na fotke vedla autobusu lezi bud rameno vylozniku sloupu alebo sam sloup.

0/0
10.9.2014 13:56

M84i30l73o47s82l11a79v 88M55l68a83d95y 1483181934932

Můžete mi prosím říct o jakou linku se jedná odkud kam jel ten autobus? Z článku to není poznat. Zrovna dnes tamtudy měli jet nějací známí. Díky.

0/−1
10.9.2014 11:59
Foto

Z98b42y30n56ě65k 86M55e72l78i83c12h16a56r 9775397855519

dle jízdního řádu to vypadá na linku ČB-Praha s odjezdem v 9:00 (jen odhaduju)

0/0
10.9.2014 12:07

P44a74v37l37a 27H50r90a26d43i65l46o17v32a 3557511551774

v CB Praha nebude 8 lidi. Spis nejaka "mistni" linka.

+2/0
10.9.2014 12:14
Foto

Z59b14y17n51ě30k 97M74e11l67i98c98h73a42r 9775387975549

byl to dálkáč, to už je vidět na typu busu (a teď mou domněnku potvrdili na Radiožurnálu)... ale nakonec je to fuk

+1/0
10.9.2014 13:33

Z13d42e65n65ě80k 91H39r40u32b30ý 5185658551376

Autobus s reklamou na poctivé 90-ti denní ležení leží na boku v příkopě...

+16/−1
10.9.2014 11:59

J59i59ř78í 27E34r78b98e24n 1763624366597

Taky jsem si všiml...

+1/0
10.9.2014 12:01

M50a90r51t10i87n 17K19ř77í51ž 9183892210777

ač je to morbidní, taky to bylo první, čeho jsem si všiml - je to podobné, jako když pohřebáci jezdili Renaultama s nápisem: "Renault, auta s rytmem života"

+7/0
10.9.2014 12:02

M21i76c21h97a76l 66P45a21v70l48á23t 9623593134289

To ten renaulti "rytmus zivota" dost presne vystihovalo. :o)

0/0
10.9.2014 12:17

V55a88c65l12a39v 31M51e47d87e31k 5421102555775

a nebo tady:

http://cdn.i0.cz/public-data/2e/f9/b941856d3e1b94e703beaa27fcd3_r16:9_w480_h270_gi:photo:388376.jpg?hash=570e3ec5e120351e1d5107b98959a009

+1/0
10.9.2014 12:22

M84a51r68t66i48n 23B11r86e25j98c95h89a 3474780522371

R^R^

0/0
10.9.2014 13:50

B47l37a14ž89e32n62k51a 86Š81k56o69p38k32o76v44á 5659885434852

ach jo :-(

+4/0
10.9.2014 11:56

R96o54b95e20r89t 27H67o73m66o16l48k83a 2720942592831

To bych viděl na technickou závadu. Absolutně rovná silnice a i kdyby to řidič svojí chybou nebo zdravotní indispozicí položil do příkopu, tak snad nezačne autobus hořet...

+6/0
10.9.2014 11:50

M95i65r54o32s98l81a84v 91K53u71k64a48n 7639398116132

jj vidím to stejně...

0/0
10.9.2014 11:51

M92a54r82t50i27n 23P71r64o87c84h80á42z71k96a 1421719927407

Autobus by mohl začít hořet, kdyby na něj spadlo trakční vedení, ale nebyl jsem na místě tak těžko říct. Každopádně to vedení je minimálně prověšené dle fotek (sloup to asi nepřežil).

+3/0
10.9.2014 12:16

J87a62n 97N72o21v28á46k 9545138354125

Máte asi pravdu, na fotce 2 a 4 jsou za autobusem na zemi nějaké zbytky sloupu a od troleje tam plandá zbytek.

0/0
10.9.2014 13:28

J69a78n 24N39o56v20á39k 9975768274615

A teď už je to jasně vidět i z nového videa.

0/0
10.9.2014 13:31

R62o82b14e94r91t 27H92o94m59o53l86k38a 2970282832711

Jj, teď už se to tam píše. Na mobilu to na těch fotkách nebylo vidět, měl jsem dojem, že to vedení je o něco dál od silnice.

0/0
11.9.2014 21:38

J68a97n 89N25o21v79á78k 9155678644485

Tohle do příkopu nepoložil - přední sloupky střechy na řidičově straně jsou ohnuté - jak když se překulil přes budku.

0/0
10.9.2014 13:22

J91a65n 12N87o15v75á38k 9805408954555

Aha, tak nové video to objasňuje, zlikvidoval sloup z betonovým podstavcem.

0/0
10.9.2014 13:30

M37i38r45o95s94l78a82v 50K26u21k72a48n 7709988866112

8 let starý stroj... to není na to co po silnicích jezdí moc...

+3/−1
10.9.2014 11:49

V50a82c14l97a36v 36M77e10d39e57k 5651812615695

nesrovnávejte to s osobáky. Tohle bude mít úplně jiný nájezd kilometrů.

0/−2
10.9.2014 12:14

J47i53ř74í 22K70o60c78u24r84e98k 6325274485378

Tohle je taky na jiný nájezd kilometrů stavěné. Asi těžko někdo postaví linkový autobus s životností 150.000 km aby ho za 3-4 měsíce provozovatel dával do šrotu.

+4/0
10.9.2014 13:47

D29a26g41m87a27r 74K87r97a35t97o29c10h60v45í65l46o23v11á 2883561724

Ach jo, jako by těch špatných zpráv nebylo už dneska dost... :-(

+1/0
10.9.2014 11:42

P29a72v57e38l 36Ř32a35p96e15k 7752186869495

Trénujte se, bude hůř.

+1/0
10.9.2014 11:43

M79i22c25h76a63e86l 80F49l27e76n92d69r 2100424579472

Pan Bureš ale řikal, že "ANO, bude líp!".

+4/−4
10.9.2014 11:47

A84n31d38r91e63j 10K53r82á59l 7905516625105

Nejak se  mu to vymklo z ruky..

0/0
10.9.2014 11:52

J30i31ř20í 23F20i65š53e31r 3464461117

Nechápu proč někdo musí do všeho hned tahat politiku, asociace některých jedinců mi připadají na hranici psychiatrické diagnózy Rv. Má to bohužel obecnou platnost; je v podstatě jedno co se vlastně stalo....

+9/0
10.9.2014 11:59

L74a33d11i95s64l67a36v 88H76r59ů29z53a 8781946840786

Máte pravdu, také pana Řápka nechápu.

0/0
10.9.2014 12:10

J68i41ř26í 72E44r28b48e96n 1543814566887

Počítáte i tu německou chemičku?

0/0
10.9.2014 12:01

D76a14g26m48a83r 36K27r40a98t56o28c91h64v61í84l50o11v76á 2403271344

Ano a především zmizelou holčičku...

0/0
10.9.2014 12:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.