- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ještě, že řidiči bylo 32 let, tedy nejlepší možný věk. Být v penzijním věku, to by bylo hned znalců, co by tvrdili, že je to věkem... A on i mladý řidič může podlehnout mikrospánku, bohužel, ale jiná možnost je sotva pravděpodobná. I když obdobnou nehodu nelze nikdy vyloučit, nemohu se zbavit pocitu, že řidiči dálkových busů byla dřív elita, s praxí bez nehod, obvykle vychovaná již na vojně na V3S a Tatrách 111 a 138. Dnes se k busu dostane kdekdo, u MHD již jezdí i dívky, zřejmé, že to již elitní profese není.
S první částí souhlasím, ovšem s tou zmínkou o dívkách za volantem už ne. Kolikrát nám to ženská nandá při couvání do oblouku v blátě a ve stoupání, kam se chlapi, co jezdí celý život, nemohli trefit. A ta "jen ženská zavolantem" to dá opakovaně (jezdí se celý den --> asi dvě jízdy za hodinu) na první pokus - traktorem i LIAZkou s vlekem.
Pokud je ženská vyježděná a má k řízení vlohy, tak je stejně dobrá řidička jako chlap.