Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky pojedou z Českých Budějovic na Šumavu rychleji až o půl hodiny

Skoro dvě miliardy korun investuje v tomto a příštím roce Správa železniční dopravní cesty do trati mezi Českými Budějovicemi, Českým Krumlovem a Volary. Jedna cesta se urychlí o 25 minut. Cestující se však nyní musí připravit na řadu výluk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J63i67ř90í 57J13o88z82a 3368793100611

Jen aby tam po skrtech v jizdnich radech jeste vubec pak neco jezdilo, kdyz kraj radsi objedna misto vlaku autobusy, jen aby usetril.

0/0
12.9.2014 20:48

A95l21e36š 75P90e81c73h76á30č86e93k 1672882807837

peníze je třeba nasypat do dálnice a ne do takových druhořadých projektů....

0/−6
12.9.2014 14:59

J15i10n20d72ř10i25c58h 15Š95k74o96p83e44k 4655651860245

další inteligent.

Nemůžeš dotace na železnici použít na stavbu dálnice !

+1/0
14.9.2014 18:43

M79i83l85o29š 51Ř76e93z56n33í72č83e84k 7421795956887

Vyčistíme Vltavu, opravíme železnici na Šumavu, ale je třeba pohnout s dálnicí z Prahy do Dvořiště. Rakušáci jedou, nebo snad nám jí oni dostaví???

+2/0
12.9.2014 14:44

L23a18d98i30s78l88a88v 94H94r77ů69z93a 8161766910856

A co s tim ma delat jihocesky kraj?

0/0
12.9.2014 18:11

P31a37v80e74l 11Ř98e29ž80á68b95e15k 5682348412

Blbost s dálnicí do ČB, tam je silnice relativně, dobrá, spíš by se dálnice měla udělat směrem od Tábora do Benešova a dál...Tam je to katastrofální!

0/0
13.9.2014 9:46

A21u88g63u14s47t 76F52o78r25m58á15n96e39k 6555809260866

Jestlipak těch 25 ušetřených minut stojí za takové peníze ?

0/0
12.9.2014 12:43

P39a66v17e92l 56Ř57a67p18e48k 7162986119965

To lze snadno odhadnout. 2 miliardy, no řekněme, že chci návratnost 20 let. Kolik lidí tam průměrně projede za den? 500? To je 3.650.000 lidí za 20 let. Ušetřená půlhodina má tedy za výše stanovených podmínek pro jednoho člověka cenu něco přes 5 stovek, což je hodně. Takže ta návratnost bude asi o dost delší, aby to mělo smysl, no je to dost na hraně. Ale je tam další přidaná hodnota, třeba méně aut v oblasti národního parku atd. Vyloženě vyhozené peníze to nejsou, na rozdíl od jiných projektů.

+3/0
12.9.2014 13:09

L29a91d89i36s52l37a82v 27H23r86ů47z54a 8841116580516

SŽDC není "Správa železniční a dopravní cesty"...

+2/0
12.9.2014 12:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.