- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jen aby tam po skrtech v jizdnich radech jeste vubec pak neco jezdilo, kdyz kraj radsi objedna misto vlaku autobusy, jen aby usetril.
peníze je třeba nasypat do dálnice a ne do takových druhořadých projektů....
další inteligent.
Nemůžeš dotace na železnici použít na stavbu dálnice
Vyčistíme Vltavu, opravíme železnici na Šumavu, ale je třeba pohnout s dálnicí z Prahy do Dvořiště. Rakušáci jedou, nebo snad nám jí oni dostaví???
A co s tim ma delat jihocesky kraj?
Jestlipak těch 25 ušetřených minut stojí za takové peníze ?
To lze snadno odhadnout. 2 miliardy, no řekněme, že chci návratnost 20 let. Kolik lidí tam průměrně projede za den? 500? To je 3.650.000 lidí za 20 let. Ušetřená půlhodina má tedy za výše stanovených podmínek pro jednoho člověka cenu něco přes 5 stovek, což je hodně. Takže ta návratnost bude asi o dost delší, aby to mělo smysl, no je to dost na hraně. Ale je tam další přidaná hodnota, třeba méně aut v oblasti národního parku atd. Vyloženě vyhozené peníze to nejsou, na rozdíl od jiných projektů.
SŽDC není "Správa železniční a dopravní cesty"...