- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pravda je že takovéto veliké traktory často řídí mladí,nezkušení řidiči kteří s tím jezdí opravdu hodně rychle a nepočítají s tím,že je to opravdu monstrum,které nezastaví na metru.Mluvím z vlastní zkušenosti.Potkávám se s nima denně.A raději autobus odstavím hodně do příkopu
Dost často jsou za volantem monster řidiči, kteří by měli problémy i s kočírováním jednoho páru koní, natož pak když je pod kapotou koní celé stádo.
Jezdí s tím kde jaký pekař, nic proti pekařům, to má potom vypadat, úzká silnice a "Honza Jelen" není žádný pomalý drobek...
to kamioňáka neomlouvá. Pokud šířka silnice neumožňuje bezpečné předjetí, předjíždět nesmí
Traktor s nápravou úplně běžné velikosti. Průměrná rychlost 45-50km/h. Jasná chyba řidiče kamionu.
Vymlouvat se na české silnice, šířky zemědělské techniky nebo snad na čas zdržení je zbytečné.
"nebo snad na čas zdržení"
U řidičů kamiónů dost podstatná věc, řekněme jedna z nejdůležitějších.
Ridiče traktoru je mi líto, ale když jedu 5 km za traktorem a ten nikde neumožní předjet koloně za sebou, třeba na autobusové zastávce, kterou míjíme, tak mívám různé myšlenky...
Největším problémem je, že na silnicích postavených za Marie Terezie pro dostavníky se prohání kamiony a jezdí takové krávy jako je John Deere. V některých vesnicích musí tomu traktoru i osobák uhnout na chodník nebo vjezd do baráku, protože zabere celou šířku cesty.