Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Boj o pás na silnici pro nevidomé. Několika Boršovským vadí hluk

Vodicí lišta pro zrakově postižené na silnici u kolejí pod Včelnou u Českých Budějovic způsobuje pořádný rozruch. Několik obyvatel požaduje její odstranění. Na svém trvají už od loňského srpna a neustoupili ani po prosincovém jednání na Obecním úřadě v Boršově nad Vltavou, pod který přechod katastrálně spadá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M47i55l22a49n 24W96e96l39s68e63r 5832788288511

Fandím místním, slyšel jsem to a je to hlasité. Ale u nás na Máji jsou stejné přechody a mnohem tišší. Např. u kruhového objezdu v ul. Rošického, ale i jinde.

Takže to vypadá, že chyba je v provedení.

0/0
5.1.2015 17:18

J52a96n 37C17t38i96b92o86r 4705905876403

Pás na silnici pro nevidomé? Kterej pitomec psal ten titulek, ony existují nějaké silnice pro nevidomé? :D

0/−1
5.1.2015 14:30

R48o93m51a90n 90P63o73l24á94č58e48k 5756859235

Já bych jim namontoval STOP ;-D. Jednu mám u bytu na křižovatce kde jezdí pravidelně busy MHD. To by teprve mohli řvát...

+2/−1
5.1.2015 12:28

H39a74n35a 69T42o78m59k89o71v52á 1109975156369

No, je pravda, že když přes to jedete, tak to poměrně zachrastí, ovšem jak si stěžují, že je to ruší v noci, tak to se mi zdá poněkud přehnané. Od osmi hodin od večera (neřku-li od 22 hod.) do rána do 5 hodin tam projede minimum aut. Chápala bych to přes den, protože to je na tento směr opravdu provoz, ale vzhledem k tomu, že Budějce jsou od 20.00 hodin prakticky vylidněné, tak mi to opravdu připadá jako blbost. Je pravda, že je to tam opravdu trochu pitomě udělané, ale vzhledem k tomu, že se okolní louka celá zastaví a je to přechod k zastávce MHD, tak zase nějaký přechod tam být musí.

+4/0
5.1.2015 12:11

P63a54v67e50l 57Ř36a65p58e44k 7272726929255

Přechod je veden kolmo k chodníku, takže vodící pás na vozovce vůbec není potřeba. S obyvateli zcela soucítím a držím jim palce v boji proti úřednímu teroru a automobilovému socialismu, který i tímto způsobem přenáší náklady na převážení zadků na všechny okolo.

0/−8
5.1.2015 11:27

A53n37n57a 47V88e41s51e82l62á 3229450311550

Je to podobná ptákovina jako dlažební kostky 20x20 v centrech měst .  Jede-li na tom auto kolem 50 , v noci je to randál okolo 50 až 60 decibel.

+1/−1
5.1.2015 11:16

P60a87v14e78l 47Ř89a65p68e86k 7402146799345

Čím více tento stát vybere od lidí na daních, tím více bude těm samým lidem škodit. Každá koruna vybraná na daních se nakonec promění v nějaké zlo, tu v kravál, tu v pitomého úředníka.

0/−2
5.1.2015 11:32

T37o86m72á25š 89Z52e69m85a44n 3465438934615

50-60 dB je randál?!

0/0
5.1.2015 14:52

T18o73m84á79š 90Z55e15m36a80n 3155698394475

Měl by být přijat zákon na ochranu plynulosti dopravy, protože nás jinak NIMBYsté pošlou zkratkou do středověku a ani nebudeme muset čekat na šáriu..

Ten proužek prostě nemůže dělat takový hluk, aby to nedefektního člověka vzbudilo, fyzikálně to není možné ani na dálnici, natož na silničce v obci.

(zpomalovací prahy už jsou zcela jiná kapitola)

+3/−1
5.1.2015 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.