- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Město by mu nemělo zaplatit NIC. Ať si své video nechá a dál promítá na webu. Stejně je cena přemrštěná.
nejvtipnější na celé aférce mi přijde argumentace autora o jakési předpremiéře ke zjištění reakcí diváků, i kdyby se na tutu argumentaci přistoupilo, tak nějakou "předpremiéru" by si mělo město udělat samo, nebo o ní alespoň vědět, navíc toto je naprosto opačný postup,vypuštění díla na internet označit za nějaké testovací promítání...?
na fotbalové Dynamo se ve spotu jaksi zapomnělo.. jinak je video povedené..
V Budějcích by chtěl přece žít každý........
sám přišel s nápadem, sám vytvořil, sám zveřejnil, sám měl zaplatit a "výdělkem" mu měla být reklama, že město bude spot používat. Spot za 190 tisíc to je fakt výsměch všem Budějovičákům.
Nerozumím poslední větě. Zdá se vám to moc peněz?
Video je pěkné. Akorát, tam "chybí" mnoho budov a ulic, které nechala radnice za obrovské peníze postavit. Např. Lannova ul. s nesmyslnými skleněnými tabulemi a potůčkem. Cyklostezka na Zavadilce, kde je víc dopravních značek než cyklistů. Komunitní centrum na Máji, koneckonců celý Máj. Ať si turisté prohlédnou i něco jiného než náměstí. A budova vlakového nádraží je také nádhera. Zejména uvnitř. (ale to nepatří městu).
Ačkoliv by se to bez vědomí objednatele zveřejňovat nemělo, tak chápu autorovu motivaci. Těžko lze totiž předjímat veřejnou reakci. Pamatujete komedii s policejní hymnou, kdy byli objednatelé ještě nakonec rádi, že to mohli zavčasu vrátit k přepracování?
hymna Motoru ČB je taky dobrá.......