- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
plány hezký a na dlouho... a co úsek kolem Hluboké? ten celej oblouk by to chtělo vynechat... i když mě zajímá hlavně úsek Tábor-Praha, tedy 2 koleje na celém úseku a trať kolem Benešova, která taky kličkuje až moc...
Pokud vím, ten úsek kolem Hluboké skutečně povede v nové stopě a Hluboká na trati nebude. Nejvíce kličkuje trať z Prahy do Benešova. Sledovat výstavbu se dá na http://www.koridory.cz. Pokud možno nějak můj příspěvek upřesněte nebo opravte.
Nechci radit, ale v roce 1843 dokázali za rok postavit i 15 km a skoro jen krumpáčem a lopatou. Například trať Brno - Česká Třebová, tam jsou i tunely. S moderní technikou udělat 11 km za rok mi jako výkon moc nepřijde. Další moderní výkon 7 km zdvoukolejnění Pardubice - HK za skoro rok je taky velmi tristní výkon.
Ona by ta stavba byla rychlejsi, kdyby neprobihala za plneho provozu.
Až to bude hotové tak by i k nám do ČB mohli jezdit Pendolína.
Ale v tu dobu už to budou 20let staré rachotiny.
Milí pražští úředníci, kašlete na nás. Dálnici nemáme, novou železnici taky ne.
A všechno se zdržuje a zdržuje.
20 let staré rachotiny? Životnost kolejových vozidel je podstatně delší... Stačí modernizovat interiér a bude... Taky by se mi Pendolino líbilo. Zastávka jen Praha - Tábor - Budějovice...