Diskuze

Moderní koleje do Prahy. Letos přibude 11 kilometrů u Veselí a Ševětína

S půlročním předstihem skončí modernizace železničního koridoru do Prahy mezi Ševětínem a Horusicemi, následovat bude část z Veselí do Soběslavi. Padnout má i rozhodnutí o miliardovém tunelu u Chotýčan.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZM

plány hezký a na dlouho... a co úsek kolem Hluboké? ten celej oblouk by to chtělo vynechat... i když mě zajímá hlavně úsek Tábor-Praha, tedy 2 koleje na celém úseku a trať kolem Benešova, která taky kličkuje až moc...

0 0
možnosti
VK

Pokud vím, ten úsek kolem Hluboké skutečně povede v nové stopě a Hluboká na trati nebude. Nejvíce kličkuje trať z Prahy do Benešova. Sledovat výstavbu se dá na http://www.koridory.cz. Pokud možno nějak můj příspěvek upřesněte nebo opravte.

0 0
možnosti
TZ

Nechci radit, ale v roce 1843 dokázali za rok postavit i 15 km a skoro jen krumpáčem a lopatou. Například trať Brno - Česká Třebová, tam jsou i tunely. S moderní technikou udělat 11 km za rok mi jako výkon moc nepřijde. Další moderní výkon 7 km zdvoukolejnění Pardubice - HK za skoro rok je taky velmi tristní výkon.

0 1
možnosti

Ona by ta stavba byla rychlejsi, kdyby neprobihala za plneho provozu.

1 0
možnosti
Foto

Až to bude hotové tak by i k nám do ČB mohli jezdit Pendolína.

Ale v tu dobu už to budou 20let staré rachotiny.

Milí pražští úředníci, kašlete na nás. Dálnici nemáme, novou železnici taky ne.

A všechno se zdržuje a zdržuje.

2 4
možnosti
JK

J60o36s14e39f 80K94u47b12e69š

23. 1. 2015 10:48

20 let staré rachotiny? :-) Životnost kolejových vozidel je podstatně delší... Stačí modernizovat interiér a bude... Taky by se mi Pendolino líbilo. Zastávka jen Praha - Tábor - Budějovice...

0 0
možnosti