- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na jaře má začít , ale nikdo neřekl letos na jaře. Mělo se začít stavět již v roce 05/2014 a kde nic tu nic.
Krásný rozhled do zabetonované české krajiny! Na pěti kilometrech dálnice půl kilometru protihlukových stěn? A jak budou vysoké? Vyššší než nejvyšší projíždějící vozidla? To musí být vynikajicí kšeft, stavět ty zdi...
Takže největší dunění se stejně bude ozývat při přejezdu dilatačních spár na mostech a nadjezdech, občas přímo nad střechami domků chráněnými protihlukovou zdí...
Dubenec je dobrý špunt, pokud ho R4 obchvátí, tak to bude super a snad konec kolo díky lidem, co tam jezdí nakupovat trpaslíky a melouny.
5 km, není to moc. Jen aby se dodržel plán dokončení stavby v roce 3050, aby to nebylo ještě v 21. století
A mapička by se už do článku nevešla?
R4 volně navazuje na silnici číslo 4 vedoucí přes Strakonice až na hranice s Německem. Nebylo by vhodnější napsat, cesta z Prahy do Strakonic, nebo na Šumavu?
Nicméně u Dubence kvůli zatáčkám a terénu dochází k vytváření kolon, takže i těchto 5 km cestu do Prahy cestu poměrně dost zrychlí. V létě nejsou výjimkou několika kilometrové kolony.
Proto se jí také říká Strakonická a nikdo se tomu nediví, jenom občas někdo zkouší naroubovat ty Budějovice.
to bude slávy..... jdu se ožrat.... dalších pět kilometrů
Kontrolní otázka, jak dlouho trvá autu v rychlosti 130km/h projet 5 km úsek? To je zrychlení cesty jak stehno z ryby.
Tam jde hlavne o ten problematicky prujezd Dubencem a taky o ten kopec nad nim. Zrychleni to bude nicmene zcela zanedbatelne.
Melo se zacit stavet v roce 2013 a letos to melo byt uvedeno do provozu. Ale nejlepsi ministr dopravy z jedne privatni partaje to tehdy zastavil. Mel jine priority. Ted se to slavne zase zacalo slibovat.
On cely pristup statu k R4 je v kombinaci s jeste stupidnejsim pristupem k D3 proste na presdrzku.
Poslední věta platí i o všech ostatních dálnicích a Rkách!