- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Se zas povedlo někomu dát úplně blbé video
Pokud ještě nejsou ani vykoupené na obchvatu budějovi pozamky a není tedy stavební povolení, tak to bude trvat tak nejméně pět let, než se začne stavět. A stavět se bude tak tři roky. Takže něco malovat na růžovo je zbytečné. D1 u přerova má stavební povolení od roku 2010 a dosud se nekoplo. Soutěží se od roku 2012 !!!! Dosud bez výsledku.
Videovizualizace za 14 minut neukázala nic, co by se týkalo obsahu tohoto článku.
Mám jižní Čechy rád, mám k ním vztah a vždy rád zajedu. Ale pokud jsou někteří tamní obyvatele a podnikatele blbci, ať si tam klidně shnijí, jejich problém. Můžou si klidně dál jezdit na oslech. Zbytek republiky se bez tý dálnice obejde snáze než již tak dost zaostalá periferní lokalita, jakou jih Čech je.
No, to možná ano, ale především je to trasa transevrospkého dálničního koridoru, takže se to dostavět stejně musí.
Když už ten dálniční nesmysl (toto slovo prosím nekomentovat, není to meritum tohoto příspěvku, proč si myslím, že je to nesmysl, je na delší a jiné vysvětlování) má stát x miliard, to by proboha nemohli dát pár milionů korun na to postavit jim vyhovující napojení na silnici? Nebo je pro stát důležitější zlikvidovat prosperující firmu?
"Věřím, že na jaře se to dá do pohybu, řekl Eybert." To se tedy až do jara budou jen tak válet?
Tohle sdružení nikým nevolených plkařů za dostavbu XYZ samozřejmě o ničem nerozhoduje, jenom rádo dává proklamativní vyjádření do médií.
Kudy povede budoucí dálnice se ví řadu let dopředu. Proto bych trestal ty úředníky, kteří spekulantům umožní stavbu. Tresty by byly i zpětně a takové, aby si to každý dopředu rozmyslel. Spekulantům majetek samozřejmě zabavit a nedělat žádné ústupky, jako to bylo třeba u Tábora, kde se postavil servis v ochranném pásmu. Stavba dálnice tam musela udělat napojení na dálnici, kolik milionů to asi stálo a za nějaký čas se z malého servisu vybuduje výnosný motorest. Dokud se nezruší hranice pokuty ve výši "až" tříměsíčního platu za pochybení pro státní zaměstnance, tak se nic nezmění.
Tak tyhle dva případy nejsou o spekulantech s pozemky.
Ti podnikatelé nechtějí na stavbě dálnice vytřískat prachy, ale jenom dal podnikat.
To že státní úředník udělal chybu a povolil před lety provozovnu v problematickém místě , kde bude v výstavbou dálnice problém s připojením není problém podnikatele.On má platnou kolaudaci a teď chce pouze předešlý pokojný stav- připojení ke státní silniční siti.
Už aby se to pohnulo a jezdilo se z Prahy do Budějovic po dálnici a pak dále do Lince. Tohle cestování je příšerné a stavba dálnice má mít prioritu číslo 1 a vyvvlastnění je na místě, pokud nechce dotyčný prodat..
Automoto socialismem vpřed, zpátky ni krok :-(.
K některým diskutujícím: Proboha lidi, slova typu "na černo", "neplatič daní", "pašerák" atd. jsou slova státní propagandy! Jejich cílem je veřejně očernit lidi, kteří se buď zcela nebo částečně nenechali ždímat mafiánským uskupením zvaným stát. Mnohdy je to klíčové pro to, aby vůbec nějakou službu či zboží, o které je zájem, mohli vůbec nabízet!
takže když někdo staví bez povolení, staví vlastně dle zákona a pravidel a načerno je označen neprávem ?
Podnikateľ postavil sklady okolo ktorých mala ísť diaľnica (čo je super investícia), ale sekol sa o pár metrov a tak nebude nič...