Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Budějovice hledají šéfa DP. Je předem rozhodnuto, zlobí se opozice

České Budějovice čeká výběr ředitele dopravního podniku, který už rok a půl chybí. Podle opozice už je vše rozhodnuté a šéfem bude Slavoj Dolejš, který je pověřený řízením firmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50i57ř46í 44J41o56z55a 3108403450521

Diky Dolejsovi se celkove zvedla kvalita MHD a to od vozoveho parku pres zastavkove odjezdove tabule az po novy system MHD, ktery je konecne logicky a nemeni se kazdy rok jako v dekade let 1992 - 2011. Dolejs je clovek na svem miste, diky nemu take v blizke dobe bude trvale zavedena i MHD na nam. Premysla Otakara II.

+1/0
6.3.2015 19:38

J58a17n 47Z53i15e76g87l29e36r 1531896191828

Jestliže českobudějovický Dopravní podnik vykázal za loňský rok zisk 5,5 milionů korun, znamená to, že je dobře řízenou firmou. To dokonce potvrzují i jeho srovnání s jinými dopravními podniky v České republice. Také v dalších ukazatelích, jako jsou například stáří a kvalita autobusů a trolejbusů si českobudějovický Dopravní podnik vede dobře. Věřím proto, že o novém řediteli bude rozhodnuto odpovědně bez jakýchkoliv nátlaků.

Jestliže v čele menšiny pracovníků nespokojených s vedením stojí řidiči trolejbusů, na které jsou stížnosti na hrubé chování vůči cestujícím, pak je toto hnutí nevěrohodné. Vypadá to tak, že tito lidé jsou špatnými pracovníky, kteří by měli na svých postech skončit, a takto se snaží odvést pozornost jinam. 

Majitel jisté známé autobusové společnosti Radim Jančura řekl, že řidiči, kteří se neumí slušně chovat k lidem, by u něj skončili na hodinu.

+1/0
6.3.2015 10:27

J31i15ř92í 23J54o19z31a 3108653750641

Jo jo, ridici trolejbusu se chovat neumi. Jsou vulgarni a drzi! Mam jednu takovou s ridicem na lince c. 2 - jenze to narazil na me. Serval jsem ho na cely trolejbus az cucel, ze jsem si to nenechal libit.

+1/0
6.3.2015 19:47

P31a90v57e28l 92J22o25s70e49f 40M78ö10r69t62l 9779281122637

Tak to jste přímo hrdinný kapitán Korkorán. Já jezdím MHD  tak 2-3x týdně, ale nikdy jsem se s nějakými vulgaritami řidičů nesetkal. Ono to bude možná jen několik jednotlivců. Na druhé straně, nedivme se řidiči, který jezdí městem plným dovedů, kteří se cpou kam mohou včetně pruhu pro MHD. Ve špičce, která je skoro pořád je to velmi stresující profese.[>-]

0/0
7.3.2015 6:40

J39i22ř59í 48J62o23z36a 3628423550311

Vazeny pane, pokud me ridic nazve debilem jen proto, ze dobiham trolejbus, tak to si libit fakt nenechat. V Plzni musi ridic vzdy pockat pokud vidi dobihajiciho cestujiciho. Za situaci v doprave muze mesto. Neschopnost rozhodnout o absolutni preferenci MHD je vina zastupitelstva mesta. Cely projekt "koridor MHD" mel uz byt totiz davno hotov.

0/0
7.3.2015 14:06

D23a52n91i41e81l 31D24r28n69e35c 6241389296682

Lepší než absolutní preference je synchronizace. Je dobře, že "Koridor MHD" se plně nerealizoval. Není špatný z principu, ale provedením. Mohl by být proveden tak, aby neomezoval motoristy, ale bylo by to o trochu dražší.

Že řidič počká na dobíhajícího cetujícího se celkem běžně stává i tady, třeba u nádraží to vidím denně. Kdyby měl čekat vždy na každého dobíhajícího, to by se ty intervaly celkem prodloužily, to by se cestujícím asi nelíbilo.

0/0
8.3.2015 21:44

P52a51v15e33l 59J75o89s29e45f 35M62ö15r81t37l 9449911392787

Souhlas. Až na poslední větu - přečtěte se zákoník práce. On má občas pan Jančura rád velká slova.[>-]

0/0
7.3.2015 6:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.