- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dostávají mě dohady o počtu sjezdů. Snad je počet sjezdů uveden ve stavebním povolení, takže jaké polemiky, jestli se jeden přidá či ubere
Ještě za minuléjho režimu na dálnici naplánovali za tehdejší hustoty provozu pět sjezdů, my dnes při současné dopravě uděláme tři, protože jsme ŘSD a kdo je víc? To teda potěš koště lidi bydlící u těch třech (čtyřech) sjezdů.
Jinak podle všeho by bylo nejlepší (ale bohužel dnes nereálné) vést dálnici po Lišovském prahu. Velká škoda, dálnice je jako jizva v krajině a když už bude stát, nikdo ji jinam dalších sto let neposune. Kolem Vidova bude nad úrovní, jinde v tunelu, všude je třeba dělat protihluková a další opatření, to vše by u varianty LP nebylo. Bohužel.
tři možná čtyři sjezdy. Čili česky řečeno nezačnem stavět dřív jak za 5-8 let páč od toho počtu sjezdů se snad odvíjí i projekt a výkup pozemků. Mě je dneska skoro třicet a jsem hodně zvědav jestli se tý kompletní dálnice vůbec dožiju. Opravdu doufam že ti rakušáci až dotáhnou tu dálnici na hranice ( jako že už to maj jen kousek ) tu žalobu podaj a že ČR pak bude hrozit opravdu hodně mastná pokuta páč to je asi ta jediná páka, která by to snad mohla nějak popohnat.
Z článku vyplývá, že počítají se 3 sjezdy a že se už vykupuje. Nenechte se zmást nadpisem.
Je dobré taky vědět, že tu dálnici nakreslili komunisti, takže je řešena obdobně, jako magistrála v Praze - rozetne město na dvě poloviny.
Jihočeši prostě si nemohli vzít příklad z Plzně a dálnici posunout ven z města za město, aby se město mohlo rozvíjet.
Proč?
1) Protože ti správní lidi mají nakoupené pozemky na území trasy budoucí dálnice.
2) Protože město chce ušetřit peníze a za státní si nechá postavit v podstatě místní komunikaci - proto taky ty dohady o počtu sjezdů z dálnice - město jich chce samozřejmě co nejvíce, aby z dálnice udělalo svoji místní magistrálu ....
Za tři je správně. Protože ta dálnice je dávno potřeba a někudy vést musí. Nejlépe u těch druhých, nebo prvních ?
Tunel Pohůrka - v původním zadání nebyl, není ani součástí EIA - ale prodražení stavby o nějakou tu miliardu se vždy hodí, že ....