Diskuze

Obchvat Českých Budějovic bude mít tři, možná čtyři sjezdy, říká šéf ŘSD

Hned několik apelů a výzev si při úterním zahájení stavby dvou úseků dálnice D3 vyslechl šéf Ředitelství silnic a dálnic Jan Kroupa. Kdyby měl všem vyhovět, bude dálnice a rychlostní silnice k rakouským hranicím hotová hodně brzo. Zatím má ale v plánu co nejdříve začít s dalšími dvěma částmi, které D3 dotáhnou do Českých Budějovic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dostávají mě dohady o počtu sjezdů. Snad je počet sjezdů uveden ve stavebním povolení, takže jaké polemiky, jestli se jeden přidá či ubere

0 0
možnosti

Ještě za minuléjho režimu na dálnici naplánovali za tehdejší hustoty provozu pět sjezdů, my dnes při současné dopravě uděláme tři, protože jsme ŘSD a kdo je víc? To teda potěš koště lidi bydlící u těch třech (čtyřech) sjezdů.

Jinak podle všeho by bylo nejlepší (ale bohužel dnes nereálné) vést dálnici po Lišovském prahu. Velká škoda, dálnice je jako jizva v krajině a když už bude stát, nikdo ji jinam dalších sto let neposune. Kolem Vidova bude nad úrovní, jinde v tunelu, všude je třeba dělat protihluková a další opatření, to vše by u varianty LP nebylo. Bohužel.

0 0
možnosti

P85e15t13r 24M94i11k10e31š

9. 4. 2015 7:49

tři možná čtyři sjezdy. Čili česky řečeno nezačnem stavět dřív jak za 5-8 let páč od toho počtu sjezdů se snad odvíjí i projekt a výkup pozemků. Mě je dneska skoro třicet a jsem hodně zvědav jestli se tý kompletní dálnice vůbec dožiju. Opravdu doufam že ti rakušáci až dotáhnou tu dálnici na hranice ( jako že už to maj jen kousek ) tu žalobu podaj a že ČR pak bude hrozit opravdu hodně mastná pokuta páč to je asi ta jediná páka, která by to snad mohla nějak popohnat.

1 0
možnosti

Z článku vyplývá, že počítají se 3 sjezdy  a že se už vykupuje. Nenechte se zmást nadpisem.

0 0
možnosti

Je dobré taky vědět, že tu dálnici nakreslili komunisti, takže je řešena obdobně, jako magistrála v Praze - rozetne město na dvě poloviny.

Jihočeši prostě si nemohli vzít příklad z Plzně a dálnici posunout ven z města za město, aby se město mohlo rozvíjet.

Proč?

1) Protože ti správní lidi mají nakoupené pozemky na území trasy budoucí dálnice.

2) Protože město chce ušetřit peníze a za státní si nechá postavit v podstatě místní komunikaci - proto taky ty dohady o počtu sjezdů z dálnice - město jich chce samozřejmě co nejvíce, aby z dálnice udělalo svoji místní magistrálu ....

0 11
možnosti

Za tři je správně. Protože ta dálnice je dávno potřeba a někudy vést musí. Nejlépe u těch druhých, nebo prvních ?

4 0
možnosti

Tunel Pohůrka - v původním zadání nebyl, není ani součástí EIA - ale prodražení stavby o nějakou tu miliardu se vždy hodí, že ....

1 10
možnosti