Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři sjezdy musí na obchvatu Budějovic stačit, stavět se může příští rok

Ministr dopravy Dan Ťok ukončil dohady kolem dálničního obchvatu Českých Budějovic. Postaví k němu tři přivaděče. Na další dva se možná dostane až v budoucnosti, pozemky pod nimi ale budou vykoupené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M28a98r35i20a25n 68T66i15š80e81r 1614631406

Klidně i jeden sjezd by stačil, ale už chci jezdit do Prahy a do Lince po dálnici. Tohle je taková ostuda..

+6/0
21.4.2015 11:57

I29v61a78n38a 75P39e91t28e71r38k35o46v45á 2727746206133

Tak s úsekem Pha - Mezno počítejte realisticky až po r. 2030 ;-€, Mezno - ČB budete mít tak za 2, 3 roky kompletní, do r. 2020 to vypadá, že se stihne i Třebonín - státní hranice. Poslední z jihočeské části bude dálnice kolem ČB

0/0
21.4.2015 12:15
Foto

M56a36r16i32a22n 29T32i34š67e54r 1304711866

Já to četl, katastrofální. Když vidíte, jak Rakušani postupují rychle od Lince a do toho část dálnice ješte stihnou zahrabat do země. Když pak se přejedou hranice od nich k nám, ostuda. To nemluvím o propojení na Plzeň a Brno.

+1/0
21.4.2015 12:25

I82v53a34n96a 20P30e38t83e46r28k90o60v88á 2727886736513

Jak jezdíte na Brno? Od zprovoznění VnL - TA je rozhodně vyplatí cesta ČB - TA - HU(D1)- Brno a s každým dalším kilometrem D3 mezi VnL a ČB to bude lepší. Samozřejmě opruz je I/19, ale tak i tam by se mohlo ještě do 2020 zablýskat na lepší časy - alespoň obchvatem Chýnova a Kamene.

0/0
21.4.2015 12:29
Foto

M56a12r34i54a54n 41T27i98š38e54r 1694311186

Také jezdím směr Tábor a pak Chýnov, okolo JH mne vadí. Teď konečně mají začít obchvat Borku, tak nám tam ubude aut. Jen nevím, kde bude sjezd..

0/0
21.4.2015 12:47

I30v40a87n84a 11P49e35t52e45r36k66o37v45á 2557426486403

Sjezd bude na křížení se silnicí I/34 (to je výpadovka na Třeboň).  Někdy si všimněte, že na úrovni cca Úsilného je tam most to je již několik let rozestavěná MÚK s D3 (vzhldem k tomu, že od té její restavění došlo ke změně projektu, tak její dostavba bude vypadat tak, že se to zbourá a postaví znova). Pokud jste z Borku tak se Vám možná vyplatí sjíždět už na křížení s II/146 u Lhotic a pak dojet na Borek po souběžné komunikaci II/603.

0/0
21.4.2015 13:00
Foto

M58a81r73i97a28n 46T42i38š21e17r 1964801756

To jste hodná, děkuji za info. Toho mostu jsem si ještě nevšimnul..

0/0
21.4.2015 13:13

M68i62r37o97s59l71a13v 71T48r47e98s57t30i45k 4968185973971

Pomohou peníze z únie, které tam předtím vláda poslala a část se jich při tom cestování ztratila a další část se ještě ztratí.

+1/−2
21.4.2015 10:25

I77v68a79n71a 94P32e89t83e97r59k73o92v51á 2547766766723

EIA kolem ČB je na tři sjezdy nebo na pět sjezdů? přeci jenom ty zátěže se změní :-( ŘSD si zadělává na budoucí problém.  ;-€

0/−2
21.4.2015 7:18
Foto

I38v38a84n 83K38o76p90t20a 5827262771817

Problém? Pulmilionova města v Německu mají tri sjezdy. Hradec Králové bude mít dva a nikdo nic nenamítá.

+2/−1
21.4.2015 9:35

I48v33a39n22a 38P37e10t13e72r39k46o24v61á 2217396776953

Problém máte asi Vy se čtením nebo chápáním textu. Mně nevadí, že by měly být jen tři sjezdy. Naopak celou dobu tuhle variantu podporuji. Jen upozorňuji na to, že ŘSD si zadělává na problém, když chce postupovat tak jak chce postupovat - tím, že teď zažádají o stavební povolení s jinými parametry než na co mají EIA (a ÚR, ale to by nevadilo) dávají do ruky zbraň odpůrcům. Až jim to správní soud nebo NSS za pár let shodí a vrátí na začátek a oni se dostanou do situace, že nestihnou stavět do 2021, bude po dálnici -  pak už totiž nebudou evropské peníze. Chápete? Příště než něco napíšete pečlivě čtěte, zhluboka dýchejte a pokud tomu nerozumíte tak se raději nevyjadřujte. Pěkný den! ;-D

+1/0
21.4.2015 10:53

J92a31n 79C56t16i67b32o24r 4695105766693

celá ta EIA je stejně jen šaškárna, vždyť to dostane kdeco, bez ohledu na vliv na přírodu (viz třeba zóna u Bavorovic)

0/0
21.4.2015 11:02

I87v77a54n17a 44P73e30t60e64r24k53o72v14á 2427906246333

No to je sice možné, ale to nic nemění na tom, že pokud ji bude ŘSD ignorovat, tak dospěje do stavu, kdy nebude žádná D3 kolem ČB. Pořád si myslím, že by bylo lepší celou věc řádně připravit, než se snažit vše klohnit narychlo a pak nestavět nic. Myslím, že z Běchovic, či z Jihomoravského kraje by už mohlo být nějaké poučení.

0/0
21.4.2015 11:04
Foto

I71v97a97n 93K26o60p46t31a 5757802101247

Můžete mi vysvětlit proč by to nějaký ochranář shodil když to nepostaví tak velké, tedy s tak velkým zásahem do přírody než měli původně schválené.

S prominutím, to postrádá elementární logiku.

protože pokud by to někdo shodil, tak to shodí všechno tedy všech pět sjezdů, mají jednu EIA. A jestli už mají SP a nikdo neprotestuje, tak tím spíš.

0/0
21.4.2015 22:52

I52v37a60n40a 25P93e84t39e79r86k90o78v23á 2817496586743

SP nemají. Změna počtu sjezdů samozřejmě změní rozložení zátěží - hlukových,prachových atd.,  (přečtěte si někdy jak vypadá EIA, evidentně nemáte ani elementární znalosti). A díky takto neodbornému hurá přístupu dává investor skvělou zbraň do ruky komukoliv, kdo to bude chtít v budoucnu sestřelit, a že těch subjektů nebude jistě málo (stačí si jen přečíst co se nyní ozývá z Roudného apod.) Pokud to stále nechápete nebo nevěříte, pak se omlouvám, ale mám pocit, že chyba není mojí straně....;-D

0/0
22.4.2015 6:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.