Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Tři sjezdy musí na obchvatu Budějovic stačit, stavět se může příští rok

Ministr dopravy Dan Ťok ukončil dohady kolem dálničního obchvatu Českých Budějovic. Postaví k němu tři přivaděče. Na další dva se možná dostane až v budoucnosti, pozemky pod nimi ale budou vykoupené.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M44a75r11i22a10n 91T98i39š54e47r 1464101826

Klidně i jeden sjezd by stačil, ale už chci jezdit do Prahy a do Lince po dálnici. Tohle je taková ostuda..

+6/0
21.4.2015 11:57

I61v96a87n63a 32P51e22t27e32r74k45o72v10á 2477876936843

Tak s úsekem Pha - Mezno počítejte realisticky až po r. 2030 ;-€, Mezno - ČB budete mít tak za 2, 3 roky kompletní, do r. 2020 to vypadá, že se stihne i Třebonín - státní hranice. Poslední z jihočeské části bude dálnice kolem ČB

0/0
21.4.2015 12:15
Foto

M24a14r42i18a68n 36T57i45š47e81r 1384981846

Já to četl, katastrofální. Když vidíte, jak Rakušani postupují rychle od Lince a do toho část dálnice ješte stihnou zahrabat do země. Když pak se přejedou hranice od nich k nám, ostuda. To nemluvím o propojení na Plzeň a Brno.

+1/0
21.4.2015 12:25

I72v31a55n34a 66P91e79t45e69r50k71o35v21á 2107646496983

Jak jezdíte na Brno? Od zprovoznění VnL - TA je rozhodně vyplatí cesta ČB - TA - HU(D1)- Brno a s každým dalším kilometrem D3 mezi VnL a ČB to bude lepší. Samozřejmě opruz je I/19, ale tak i tam by se mohlo ještě do 2020 zablýskat na lepší časy - alespoň obchvatem Chýnova a Kamene.

0/0
21.4.2015 12:29
Foto

M53a21r45i68a33n 41T66i74š91e70r 1394281846

Také jezdím směr Tábor a pak Chýnov, okolo JH mne vadí. Teď konečně mají začít obchvat Borku, tak nám tam ubude aut. Jen nevím, kde bude sjezd..

0/0
21.4.2015 12:47

I68v82a28n47a 11P23e27t75e79r94k24o49v54á 2627706826573

Sjezd bude na křížení se silnicí I/34 (to je výpadovka na Třeboň).  Někdy si všimněte, že na úrovni cca Úsilného je tam most to je již několik let rozestavěná MÚK s D3 (vzhldem k tomu, že od té její restavění došlo ke změně projektu, tak její dostavba bude vypadat tak, že se to zbourá a postaví znova). Pokud jste z Borku tak se Vám možná vyplatí sjíždět už na křížení s II/146 u Lhotic a pak dojet na Borek po souběžné komunikaci II/603.

0/0
21.4.2015 13:00
Foto

M35a92r95i47a37n 27T63i26š48e89r 1874591746

To jste hodná, děkuji za info. Toho mostu jsem si ještě nevšimnul..

0/0
21.4.2015 13:13

M31i49r26o83s81l88a16v 73T98r50e31s33t73i26k 4318295783781

Pomohou peníze z únie, které tam předtím vláda poslala a část se jich při tom cestování ztratila a další část se ještě ztratí.

+1/−2
21.4.2015 10:25

I95v90a43n45a 46P32e47t40e64r64k31o62v33á 2387256156733

EIA kolem ČB je na tři sjezdy nebo na pět sjezdů? přeci jenom ty zátěže se změní :-( ŘSD si zadělává na budoucí problém.  ;-€

0/−2
21.4.2015 7:18
Foto

I73v32a69n 80K80o75p83t36a 5517732241637

Problém? Pulmilionova města v Německu mají tri sjezdy. Hradec Králové bude mít dva a nikdo nic nenamítá.

+2/−1
21.4.2015 9:35

I11v41a95n69a 21P91e67t40e84r13k93o46v50á 2347516516453

Problém máte asi Vy se čtením nebo chápáním textu. Mně nevadí, že by měly být jen tři sjezdy. Naopak celou dobu tuhle variantu podporuji. Jen upozorňuji na to, že ŘSD si zadělává na problém, když chce postupovat tak jak chce postupovat - tím, že teď zažádají o stavební povolení s jinými parametry než na co mají EIA (a ÚR, ale to by nevadilo) dávají do ruky zbraň odpůrcům. Až jim to správní soud nebo NSS za pár let shodí a vrátí na začátek a oni se dostanou do situace, že nestihnou stavět do 2021, bude po dálnici -  pak už totiž nebudou evropské peníze. Chápete? Příště než něco napíšete pečlivě čtěte, zhluboka dýchejte a pokud tomu nerozumíte tak se raději nevyjadřujte. Pěkný den! ;-D

+1/0
21.4.2015 10:53

J27a92n 17C68t52i56b96o18r 4965255246583

celá ta EIA je stejně jen šaškárna, vždyť to dostane kdeco, bez ohledu na vliv na přírodu (viz třeba zóna u Bavorovic)

0/0
21.4.2015 11:02

I19v93a58n33a 76P63e32t34e91r22k45o56v73á 2877706376323

No to je sice možné, ale to nic nemění na tom, že pokud ji bude ŘSD ignorovat, tak dospěje do stavu, kdy nebude žádná D3 kolem ČB. Pořád si myslím, že by bylo lepší celou věc řádně připravit, než se snažit vše klohnit narychlo a pak nestavět nic. Myslím, že z Běchovic, či z Jihomoravského kraje by už mohlo být nějaké poučení.

0/0
21.4.2015 11:04
Foto

I40v56a33n 41K89o34p80t16a 5947582831987

Můžete mi vysvětlit proč by to nějaký ochranář shodil když to nepostaví tak velké, tedy s tak velkým zásahem do přírody než měli původně schválené.

S prominutím, to postrádá elementární logiku.

protože pokud by to někdo shodil, tak to shodí všechno tedy všech pět sjezdů, mají jednu EIA. A jestli už mají SP a nikdo neprotestuje, tak tím spíš.

0/0
21.4.2015 22:52

I60v23a76n53a 80P75e19t45e23r72k69o29v27á 2537146566593

SP nemají. Změna počtu sjezdů samozřejmě změní rozložení zátěží - hlukových,prachových atd.,  (přečtěte si někdy jak vypadá EIA, evidentně nemáte ani elementární znalosti). A díky takto neodbornému hurá přístupu dává investor skvělou zbraň do ruky komukoliv, kdo to bude chtít v budoucnu sestřelit, a že těch subjektů nebude jistě málo (stačí si jen přečíst co se nyní ozývá z Roudného apod.) Pokud to stále nechápete nebo nevěříte, pak se omlouvám, ale mám pocit, že chyba není mojí straně....;-D

0/0
22.4.2015 6:31







Najdete na iDNES.cz