- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hloupý titulek. Ano, přilba nevyřeší všechno a nezachrání všechny. Ale bylo by zajímavé zveřejnit statistiku, v kolika případech přilba život a zdraví zachránila.
Brzdit přední brzdou se nedoporučovalo nikdy, ani když byla brzda na přední kolo na starých kolech, a když to někdo přesto udělal, vždy to mělo neblahé následky, že se skončilo v lepším případě v kotrmelcích s pořádnými odřeninami nebo i s nějakou zlomeninou končetin, tento cyklista dokonce po zabrzdění přední brzdou se zranil smrtelně.
Kdo by to řekl, že vše spasící přilba je k ničemu.
prilba a štítok na nej ochránia pred škrabancami (štítok veľkú časť tváre po ústa a bradu), ale ak sa "padne na hlavu", tak si "zlomí krk".
Ten řidič toho auta ale musel být profík. to se jen tak nepovede.
formulovou terminologií - STOP and GO v praxi
jestli to nebude spis tim vekem nez prilbou ...
taky se mi podobný pád zadařil, naštěstí byla následkem jen zlomená ruka, holt za blbost se platí, ale někdy je ta platba až nepřiměřeně drahá....
To je ale smůla, já sebou tři týdny zpět taky flákl přes řídítka a taky jsem brzdil přední brzdou, protože v pravé jsem držel oběd. Sjezd do firmy, uvolněná vidlice, přední kolo vodorovně a bez helmy = 0:1 pro asfalt, brýle zadřené v obličeji, sedřené rameno, ruka, ale naštěstí žádný šití, jinak cajk
A to lidem stokrát říkáte: Zkus si to, na kole pořádně zabrzdit, nebo s autem na prázdným zasněženým parkovišti pár smyků. Ať víš jak to vypadá a jak na to reagovat.
A odpověď je skoro vždycky: Nee, já to nemám rád(a), nebo se bojí a bůhvíco ještě.
A pak jsou překvapený když ta situace nastane a ještě mají štěstí, když skončí jenom v nemocnici.
No zrovna predni brzdou bych cvicne brzdit ani nezkousel, cvicne se zabit je k nicemu. Zejmena pokud mel hydrauliku.