- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ti diskutéři pode mnou mi přijdou jako mírně mimo. Melou tu o tunelech a politicích a ono jde zatím o stavbu a provozování hausbótů. Pro české vodní toky. Znám to z Baťova kanálu a je to bezva. Myslím, že otec Šíma má už nějaké dřívější zkušenosti s lodní dopravou na Vltavě. Držím jim palce, asi si časem také nějaký hausbót půjčím
Víte co, jejich podnikání je fajn a osobně jim držím palce. Tady jde ale podle mého o něco jinačího. Najdou se peníze na splavnění Vltavy, což ale není pro JČ kraj nijak zásadní dopravní stavba. Na druhé straně jsou tady pro JČ kraj dle mého mnohem důležitější stavby, zejména D3 a R4, které rostou tempem pomalým. Když si vezmu, kolik už bylo různých plánů a že podle těch původních se z Prahy na hranice mělo jezdit po dálnici už nyní a porovnám to se současným stavem, kdy o celistvosti dálnice nemůže být ani řeč, horko těžko se vykupují pozemky, mezi ČB a Dolním Dvořištěm v podstatě není kopnuto (na místě tragické nehody u Nažidel se od té nehody nezměnilo prakticky nic = to místo je nebezpečné stále stejně), ve středních Čechách se vedou diskuze o variantách tras, tak je mi smutno. O to víc, když si třeba přečtu, že na nějakém úseku, kde už podle původních plánů měla dálnice dávno stát, dojde k tragické dopravní nehodě při předjíždění.
Nedávám to za vinu pánům stavitelům hausbótů a fakt jim úspěch přeju, ale tak trochu nechápu, jak jsou nastaveny v našem státě/v našem kraji priority v oblasti dopravních staveb.
Teď si představte tu krásu na kanálu Dunaj, Odra, Labe. http://www.d-o-l.cz/
Hezký den
U nas by tu byl tunel Odra-Dunaj-Labe.