Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čelní střet u Tábora nepřežila řidička, která vjela do protisměru

V neděli odpoledne se na obchvatu Tábora stala tragická nehoda. Řidička přejela do protisměru, kde se čelně střetla s protijedoucím autem. Svým zraněním podlehla na místě, dva lidé z druhého vozu skončili v nemocnici. Na jihočeských silnicích tak za víkend zemřeli tři lidé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O86n64d90r47a 34Z61d54r51a20h25a83l 4715380465931

Nedávno tu někdo psal, že se nediví, když při střetu dvou Hyundai někdo umře. Ale že u kvalitních aut, třeba Škodovek, by se to nestalo. Yeah...

0/0
14.9.2015 15:11

D68u62š27a83n 10M41a70t71o92u81š28e14k 7403750970275

To byl asi nějaký škoda fan 

Nevím proč by značka škoda měla být automaticky zárukou nesmrtelnosti nebo kvality.

U některých modelů by se to spíš dalo považovat za dobrý vtip...

0/0
14.9.2015 15:29

D51u60š21a25n 70M51a21t32o28u26š26e14k 7663410530375

Popravdě mi ta oktávka nepřipadá až tak fatálně zdemolovaná,by to řidič nepřežil,kabina vypadá víceméně v pořádku-možná pasy

0/0
14.9.2015 14:24

J71a34r40o56s92l67a95v 57K26a92d97l64e16c 5561239752211

Vypadá to, že to dopadlo po zásluze.

0/0
14.9.2015 11:51

Z97d41e21n27ě31k 33M26o50r94á64v83e25k 5657148608373

Těžko říct, co si kdo zasloužil, ale taky tak nějak beru jako lepší výsledek, když jsou horší následky u viníka než u postiženého, i když to někdy může být kruté (mladí lidé/děti proti důchodcům). Nicméně podle stavu vozidel to mohli přežít všichni, patrně ta mrtvá nebyla připoutaná.

+1/0
14.9.2015 13:18

J89a41n 16N44o50v33á83k 9647622977777

Takže modrý oktávky jsou bezpečnější než stříbrný. To je dobrý vědět... ;-)

+2/0
14.9.2015 11:44

Z53d55e26n71ě12k 50M91o68r98á42v20e50k 5107238168973

Patrně šlo o vtip, ale tady jde o souboj generací. Podle stavu vozidel to ale vychází víceméně nerozhodně.

0/0
14.9.2015 13:24

J12a21k41u59b 87B46r36i25n25e17r 6407702732571

Jel jsem kolem..stribrna ochcavka jela asi moc rychle na sjezdu z dalnice=vyneslo ji to do protismeru.Kazdopadne neprijemny

0/0
14.9.2015 9:38
Foto

P56a63v32e55l 72P93o77k92o80r74n73ý 2456604940792

Na fotkách vidím pouze airbacky u té modré, kde utrpěli menší zranění. Jak je to s airbacky u  Octavie, když řidič není připoutaný, nafouknou se v případě srážky? Ale bez pásů při nárazu pak airbacky spíše zabíjejí...

0/0
14.9.2015 9:30

J90a15n 30M44i35n80a52ř31í48k 1884175286103

AirbaG ;-)

+3/0
14.9.2015 9:35

M56i94l19o31s93l51a84v 56K28a54n50t22o29r19e39k 1669847521849

;-D;-D;-DR^R^R^R^

+1/−1
14.9.2015 11:17

J41a45n 33M11i20n35a48ř75í14k 1424825656653

A jinak řidičův airbag se nafukuje v případě srážky vždy, nehledě na připoutání nebo nepřipoutání řidiče. Airbag spolujezdce se dá v některých autech deaktivovat.

+3/0
14.9.2015 9:37

A74d77a45m 85V64a51r50m19u20ž33a 8715597786319

Zajímavý "souboj" generací aut ..

+1/0
14.9.2015 9:02

J15i70ř22í 63F62i46š31e86r 3644321927

Vzhledem k následkům to zní dost cynicky, ale přiznám se, že mě ten rozdíl v následcích nehody viditelný na první pohled také překvapil....

+1/0
14.9.2015 9:09

V98á94c55l75a80v 24S44v87o84b46o51d73a 3531119430110

třeba nebyla připoutaná, kdo ví

0/0
14.9.2015 9:20

M75a31r22e61k 51V40o13k42á14l 1906774305299

asi. Vzpomněl jsem si na letitý vtip kreslíře Lachmana ... kdy nad po čelní srážce zcela rozdílně zdemolovaným staršími škodovkami říká řidič jednoho, vpředu zcela zdemolovaného .. "máme stejná auta, stejný rok výroby, jeli jsme prakticky stejnou rychlostí ... já mám doktorát z fyziky, publikoval jsem řadu článků z oblasti setrvačnosti těles .. ale tohle asi nepochopím" ... a druhý řídič, jehož auto je skoro netknuté odpověděl ..  " no ono jestli to nebude tím, že na chalupu vezu plnej kufr cihel ... "" ;-D;-D

+3/0
14.9.2015 9:31

J43i86ř22í 23M92r65á56z 6938424387199

to byly ještě kufry vpředu, že jo?

+2/0
14.9.2015 11:10

M37a70r92e84k 63V96o68k61á29l 1446554655529

jj, proto jsem napsal starší škodovka, možná to Lochman nakreslil jako nějaký západní auto, nicméně samozřejmě i ty měly vpředu kufr ... :-)

0/0
14.9.2015 11:17

M70i51l67o90s23l70a89v 45K24a68n51t58o38r59e60k 1459857171429

Zdá se, že vás ten "fyzikální doktorand" fyziky ji asi  učil. I průměrně vzdělaný organgután by věděl, že ty cihly, co v kufru či kombíku vezl, by ho asi pěkně počochnily, neb ty přepážky, co má osobáky mezi kufrem, nejsou na "cihly" projektovány

0/−2
14.9.2015 11:23

M91a12r33e79k 46V28o78k16á31l 1256104835879

od člověka Vašeho jména bych neočekával, že budete tímto způsobem pitvat třicet let starý kreslený vtip z Dikobrazu ... no ale koukám, že jsem se zmýlil.

+1/0
14.9.2015 12:09

M31i69l52o50s97l64a80v 71K48a72n22t12o51r35e34k 1479187261429

Ač "Dikobraz" včetně jeho magazínů patřili mezi mé oblíbené čtivo, tak tento vtip si nepamatují. Ale mezi námi, tenkrát měli škodovky kufr ve předu, takže cihly by posádku moc, tedy vlastně vůbec, nepočochnily:-)

0/0
14.9.2015 13:56

M37i22r72o49s46l70a30v 72B43u64d67a 9292242837622

Musí se brát v potaz řada faktorů, například i kondice řidiče a schopnost čelit zraněním. Někdo ta "géčka" přečká bez úhony a jiného zabijí. Jinak v deformaci aut různých generací stejného výrobce nevidím zásadní rozdíl, deformační zóny jsou zcela správně zdeformované a kabiny v pořádku včetně "A" sloupku a střechy!

+2/0
14.9.2015 9:39

Z37d68e17n19ě46k 31M35o70r53á39v20e77k 5947918548683

Přesně tak - deformační zóny první generace zafungovaly naprosto správně a daly posádce šanci. V ochraně posádky tak první generace za druhou nijak nezaostala. Škoda, že se nedozvíme ten rozhodující faktor, ale vidím praskliny v čelním skle na straně řidiče, tak to asi byly ty nezapnuté pásy. Škoda, s nimi mohla žít.

+1/0
14.9.2015 11:00

J23i98ř66í 56Z74ý57k29a 9169793771910

je otázkou jestli byla připoutána. Nezdá se mi, že by kabina té starší generace byla nějak výrazně poškozená.

+1/0
14.9.2015 9:19

D46u16š80a53n 97M27a87t97o64u40š98e78k 7213110510295

aha stejný komentář,víceméně

0/0
14.9.2015 14:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.