- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po prudkém brzdění se váha těla znásobí na několik tun
Při prudkém zbrzdění z rychlosti 50 kilometrů v hodině se hmotnost jeho těla zvýší až šedesátkrát. Člověk o hmotnosti 90 kilogramů tak zvýší svoji hmotnost až na 5,4 tuny.
Zdroj: http://auto.idnes.cz/bezpecnostni-pas-0e5-/automoto.aspx?c=A150919_230457_automoto_taj
Tady se někdo zbláznil ale já to rozhodně nejsem
Při této příležitosti bych chtěl touto cestou pozdravit řidiče Porsche kabrioletu s českobudějovickou značkou, který v sobotu v Budějovicích projel nejméně jednu křižovatku na červenou s asi tak osmiletým klukem na sedadle spolujezdce a vzkázat mu, že je blbec.
Ještě v tom autě chyběli tři osmnáctky.... A tragedie mladíků s vozidly Porsche by byla úplná.
Proč se v okolních zemích obejdou bez hlubokých příkopů a tudíž smrtících betonových můstků přes ně? Rakousko, Německo, Švýcarsko - všimněte si, že tam příkopy téměř nejsou.
U nás, díky oněm příkopům, ubývá nebezpečných řidičů, kteří se nedokáží udržet na silnici.
Tomu autu na pohled skoro nic neni. To musela fakt byt nejaka velka shoda nestastnych nahod.
Rád bych poprosil všechny inteligenty, co zde sprostě urážejí zesnulého řidiče, ať si zametou před svým prahem a přestavou tady chytračit a urážet
Kdo z vás ho znal osobně? Kdo z vás ví, co se tam opravdu stalo a kde se to stalo? Nikdo!!!!!!!!
Já jsem ho znal osobně a v místě, kde boural bylo ten den v malém úseku mokro, což jinde nebylo. Navíc to bylo v lese, v zatáčce, takže se již nedozvíme, zda mu tam něco vběhlo přes cestu (je tam hodně zvěře), auto proti (samá zatáčka) a on reagoval, jak reagoval. Co následovalo bylo pro něj bohužel osudné.
Kdyby se jednalo o někoho z vašeho okolí, koho budete znát, nebude mlejt takové hovadiny. Fakt mě to uráží a nejenom mě. Vašich neznalostí a mentální nezralosti lituji. Zamyslete se nad sebou, než se tady budete vyjadřovat.
co jsem nalezli lidi z novinek, tak je to tu fakt hrozný
Poršák zase tak pochroumaný není a dnes ty auta maj kvalitní pasivní bezpečnost, že by pásy, ale to většina aut kvičí a některé odmítají jet. Pak jestli náhodou něco "nehledal" (třeba na zemi) a neměl ten správný a to mohlo způsobit i vyjetí ze silnice a smrtelná zranění, když byl skloněn
Nějak nerozumím tomu, proč se vyrábí tak silná a rychlá auta, když jejich maximální rychlost využijete tak akorát na nějakých okruzích... Na normální silnici se takhle rychle neprojedete nikde na světě...
Pominu-li nerespektování rychlostního omezení na našich silnicích, jet tady jak prase je fakt o hubu - takže dobře mu tak... Aspoň, že neublížil nikomu jinému
Je to bezpecnejsi pro predjizdeni, pripojovani na dalnici atd. Je dobry mit silny auto, ale davat si rezervu jako by mel clovek o neco slabsi.