- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že instalovaná "akustická brzda" obtěžuje i ty, kteří sedí doma v obýváku a nikam nejedou, je špatné a nedomyšlené. Je dobře, že bude odstraněna.
Instalována byla kvůli bezpečnějšímu vjezdu vozidel z vedlejších komunikací na hlavní silnici obchvatu Písku. Obchvat Písku byl stavěn po roce 1990 stejně jako obchvat Vodňan. Vývoj intenzity dopravy nebylo těžké předvídat. Kolik křižovatek těchto dopravních staveb však bylo nutné okamžitě nebo později rekonstruovat? V Písku tři, ve Vodňanech jedna a snad přibydou další. Proč se to tak stalo? Kdo tato řešení tehdy požadoval? A z jakých peněz se dražší rekonstrukce platí?
Nutno dodat, ze ze Semic i ze Smrkovic se da do Pisku jezdit v pohode jinudy, kdyz uz clovek neni schopen (technika) nebo ochoten (debilita) dat korektne prednost projizdejicim vozum. Neni to problem. Jenze to by nesmela existovat tahle atraktivni jednoducha buzeracni "reseni", ktera nic neresi, jen vsechny obtezuji.
Jezdim tam velmi casto a nikde jinde jsem se s necim takovym nesetkal. Jsou opravdu hlucne a ani se jejich sousedum nedivim.
Opět se ukazuje, že současné pojetí masového automobilismu je ve slepé uličce, je zde bezpočet problémů, pro které v rámci tohoto stupidního levicového systému neexistuje účinné řešení. Akorát se problémy přehazují na někoho jiného. Masový automobilismus je zastaralý amorální bezkoncepční systém, zcela nedůstojný člověka jakožto inteligentní bytosti.
Vždycky říkám, že by každého mělo dostihnout jeho vlastní rozhodnutí.
V tomto případě bych "úředníka" nastěhoval do jednoho z bytů.
Tak je to s vetsinou retarderu a podobnych hovadin. Mistni o ne nejdriv vzdycky moc stoji a az teprve po instalaci jim dojde, jaka je to kravina. Takovych mist je..