Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Starší žena se těžce zranila, když bránila špice před útokem vlčáka

Osmašedesátiletou ženu v Borku u Českých Budějovic těžce zranil německý ovčák. Utekl z neoplocené zahrady a zaútočil na japonského špice, kterého majitelka vedla na vodítku. Když pak chtěla svého psa bránit, povalil ji ovčák na zem. Majitelé psa jsou podezřelí z těžkého ublížení na zdraví.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48i84ř39í 60L22h49o80t35á82k 1287957863802

Zajímalo by mě, kdo tento článek psal? Je tu spousta polovičatých informací a omylů, které dle diskuze k tomuto článku nahrává blbcům bez argumentů, kteří hazejí všechny do jednoho pytle. Tak zaprvé by si chtělo ověřit plemeno psa. Vlčák a ovčák jsou dvě rozdílná plemena, s rozdílným chováním a rozdílnou stavbou těla. Dále tu je informace o útoku, ale útočící pes kouše, a pokud by to byl opravdu agresivní útok, tak by k nějákému kousanci došlo. Což v článku není Nebo si chtěl jen hrát a psa si očichat? Pak zaleží na reakci paní, které je mi samozřejmě líto, a slušně vychovaný pes by nikdy neměl pána bez svolení opustit, ale pokud paní svého špice vzala do náruče není divu, že na ní pes skočil. Ale je pravda o nehodě kdy si pes chtěl hrát a srazil při tom starší paní, by dnes nikoho nezajímal. Stejně tak ji mohla srazit běhající mládež a do pani strčit

+1/0
12.12.2015 14:07

A70l40e98n43a 24D38o82s64t33á51l84o16v48á 9899141214

Dobrý den,

se psy se stane mnoho i nepříjemných věcí.Je proto dobré být předvídavý a připraven .. a proto tu jsme i my 

http://pojisteni-24-hodin-denne.blgz.cz/i

www.pojisteni-psu.cz

0/0
8.12.2015 12:42

J66a43r38d36a 55K68o15n82i75c47k17ý 9868653706963

Podle článku pes utekl. Co to tady blábolíte o vodítku?

0/0
6.12.2015 9:37

F77r11a14n91t69i35š79e61k 27E61l87i83á61š 6867743155106

Psa si pořizují především zamindrákovaní lidé, kteří potřebují, aby je měl rád aspoň někdo.

0/−7
5.12.2015 9:21

F90r30a71n60t61i58š53e25k 70E92l59i47á90š 6757763665796

Při průzkumu v Anglii se zjistilo, že chovatelé koček jsou v průměru výrazně inteligentnější, než chovatelé psů. U nás je tomu třeba jinak. Psa si pořizují především lidé trpící komplexem méněcennosti, kteří potřebují, aby je měl aspoň někdo rád.

+1/−4
5.12.2015 9:16

A87l38e47n84a 21Š51a40u62e75r19o93v79á 7313316881722

Komplexem méněcennosti trpí hlavně chlapi, kteří si pořizují velké psy a na nich si ty své komplexíčky léčí. Viděla jsem jich spoustu. Rozumný majitel psa cvičí a pes musí poslechnout byť jen na lusknutí i bez vodítka.

0/0
21.12.2015 19:17

Z11b86y74n50ě35k 27H48o55l48í53k 1637857115780

jj, běžci můžou vyprávět, co za agresivní hovada se bez vodítku potulují po českých parcích.

je to jako se vším, dokud za tyhle prasárny nebudou "páničkové" opravdu tvrdě trestáni, nezmění se nic.

+5/−1
4.12.2015 14:37
Foto

M22i16l93a16n 86V76a62n15h19a30r29a 1987828447302

Agresivní hovada jsou ale ti,kteří drží to vodítko!

+3/0
4.12.2015 14:49
Foto

F90i71l38i58p 27Š73v89e91h39l62a 1206973398727

nebo spis nedrzi :)

+2/0
4.12.2015 14:55

F96r75a76n73t39i32š67e24k 37E81l84i34á34š 6687413145966

Nikoli, to jsou lemplové, co ani neumí vychovávat.

+1/0
5.12.2015 9:13

H49e72l13e33n72a 23Č72í30ž52k47o25v11á 9751341652638

Já mám vážně podezření, že tohle podivné "pejskování" nějak vyrůstá z toho pseudomoudrého výroku, že "kdo nemá rád zvířata, nemá rád lidi".

Kauzalita té sentence je úplně uhozená. Zvířata ráda mám, ale lidi jsou pro mě důležitější. Prostě např. dítě (a jeho bezpečnost), byť cízí, pro mě vždy bude důležitější než můj vlastní pes. Konec, puntktum.

+2/−1
4.12.2015 14:57

J75a46r33o52s31l18a14v 97K32a57v10u75l41o49k 5659331975572

Dokažu si představit reakci majitele:"To by náš Alík v životě neudělal."

+2/0
4.12.2015 14:18

H23e58l66e68n73a 13Č62í11ž19k78o30v97á 9351151602688

Tohle mě přivádí k šílenství. Od narození jsem byla zvyklá mít doma psa, vlastně bez psů žiji až od svatby, neboť manžel má z těchto zvířat fobii.

Ale snad i proto, že jsme doma psa vždy měli, jsem naučená na to, že je musíme řádně zabezpečit, aby nikoho neohrozili, a v krizových situacích (např. kvůli silvestrovským petardám) jim preventivně podat veterinářem doporučené sedativum, aby se "nezbláznili" a nepřeskočili třeba i velmi vysoké oplocení.

A snad i proto mě vůbec nezajímá, když mi někdo říká "klid, náš Alík je hodnej". Ne, pes je prostě šelma a majitel je za něho zodpovědný, a to po všech stránkách, se všemi dopady. Na veřejnosti prostě pes bez vodítka a náhubku nemá do pohledávat, nejde-li o úplnou pustinu. Ostatně nikdo nikoho nenutí k tomu, aby psa vlastnil.

+7/−1
4.12.2015 14:54

P69a92v94e80l 53A27n63t98o34n 7498655718534

ruzumný názor. Jen k tomu objektivně dodat, že jelikož je pes šelma a vy jen chybující člověk, tak se může lecos špatného stát, ikdyž se budete sebevíce snažit.

+1/0
4.12.2015 17:14

V21i96l59é77m 77B75a51r15á19k 4766587499686

Zde je souhrn Psíčkaři, žijeme v lidské společnosti: http://vilembarak.blog.idnes.cz/c/464702/psickari-zijeme-v-lidske-spolecnosti.html

0/−2
4.12.2015 14:17

P94e29t12r58a 73Z69r79u80b94e39c13k75á 3690401120690

Kristova noho, už jste si udělal reklamu dost, ne? :-)

Kolikrát to sem ještě chcete dávat?

+1/0
4.12.2015 14:19

V48i62l95é38m 64B67a32r48á57k 4376837269646

Dokud se tento program nezačne plnit. Zatím psíčkaři terorizují nepsíčkaře.

0/−3
4.12.2015 14:23

P83e27t31r13a 58Z57r14u15b46e16c96k82á 3400261630470

Do té doby tu s tím budete tapetovat? :-)

0/0
4.12.2015 14:29

V73i10l81é73m 17B17a20r86á71k 4776397609796

Co to je tapetovat? Jednotlivým lidem a potom jako samostatný příspěvek nabízím k přečtení souhrn argumentů.

Máte něco podobného, co by obhajovalo, že se lidí musí nechávat očuchávat, šlapat do ho..., ohrožovat a zraňovat psy? Rád si to přečtu.

0/−2
4.12.2015 14:59

P20e26t41r 95S63c40h55ö84n 7533656812543

Nikoho tvůj blogíšek nezajímá Baráku, asi tak to je.

+1/0
4.12.2015 15:59

V65i43l25é88m 41B81a37r15á83k 4206627839436

Tvoje názorky nikoho nezajímají.

0/−1
7.12.2015 8:58

A90l76e20n21a 26Š85a78u73e53r66o95v80á 7503446611332

Je to jen v lidech, psi za to nemohou. Jak je vychováte, takoví jsou, stejně jako děti!

0/0
21.12.2015 19:21

J90i87ř55í 26L91h61o51t75á71k 1817467563332

no tak ten Váš blok jsem četl, a dle Vás bych se teda měl postavit před auto, když pod něj nevychované dítě vběhne? Pokud se dostanu k vašemu přirovnání, že by jste k nikomu přiběhl a očichal ho,máte pravdu u člověka by to bylo opravdu divné, ale bohužel pes nemá takové zrakové spektrum jako člově a nedokže vše vyhodnotit pouze pohledem, ale jeho nejsilnější smysl je čuch. To je, jako by jste slepci nadával za to, že si na vás potřebuje sáhnout aby Vás poznal. Po té bych Vám i jako majiteli psů doporučil přečíst si odbournou literaturu o behaviorální psychologii psů. A co se týče lidské společnosti tak lidská společnost je parizit na přírodě této zemi.

+1/0
12.12.2015 14:53

S74i36m16o78n21a 30S49k78y74b42s49k94á 6748903899581

Moje teorie je, že paní měla psa na vodítku, viděla velkého psa, tak toho svého vzala do náruče, jak to všichni dělají, a ovčák na ní skočil, protože si chtěl očuchat špice. Paní spadla na zem a bylo... Bohužel jsme ve státě, kde se z komára dělá velbloud :-)

+3/−8
4.12.2015 13:40

A92l59e40x92a52n59d28r 73C37h27y97t24i67l 2444532135421

No nevim, ja jsem zazil to, ze na nas vybehl asi 40kilovy pes, ktery bezne za plotem stekal tak, az mu litaly sliny od huby. Nemit ostreho psa s podobnou vahou s obranarskym pudem, ktery se nebal a donutil agresora k ustupu, asi bysme spatne skoncili.

+1/0
4.12.2015 14:00

S26i29m90o68n74a 71S32k41y83b22s23k23á 6758953869601

Já jsem tím jen chtěla říct to, že kdyby ten ovčák opravdu chtěl napadnout toho pinďu, tak by to udělal a nejspíš by to nepřežil.... Mě se zase jednou stalo, že jsem byla na procházce se svým tenkrát 6ti měsíčním štěnětem dobrmana a když viděl jezevčíka, tak se za ním rozběhl a paní ho vzala do náruče. Co myslíte, že nastalo? Samozřejmě štěně začalo skákat a paní na mě řvala, ať si tu bestii dám okamžitě na vodítko, že napadá jejího psa :-)

0/−7
4.12.2015 14:05
Foto

P85a23v88e85l 26J40o31s75e86f 14A83b13e50r64l17e 4967943916416

No kdyby na mne skočil dobrman, tak už ho nemáte

+2/−1
4.12.2015 14:16
Foto

P73a69v66e33l 84J67o69s21e74f 16A60b23e50r12l36e 4177573406246

po přečtení diskuze mne jako obvykle fascinuje, jak majitelé psů nejsou schopni si splnit nejzákladnější povinnosti, ale je debil každej, kterýmu vadí volně pobíhající nukleární hovada bez koše, přičemž základním argumentem je, že "on nic nedělá, je hodnej..."

Takže rovnou upozorňuji, že nebudu čekat, až mne nebo děti jakýkoliv pes pokouše!

Já vím že za to ten pes nemůže, ale to mým dětem zdraví nevrátí.

Se ztrátou ať se pak vyrovnává majitel psa...

+4/−1
4.12.2015 14:26

S56i10m87o69n92a 87S67k48y38b43s56k15á 6268803139551

nebaví mě, jak všichni házejí pejskaře do jednoho pytle, vůbec nevíte, jak mám vychovaného psa a upozorňuju, že jestli někdo bude mít řeči na to, že můj pes nemá košík, tak mu ho dám a věřte, že s tím košíkem by to bolelo daleko víc, kdyby do Vás narazil než bez něj.... a na volno je jen tam, kde chci aby byl a není to nebezpečné, takže asi tak...

+4/−6
4.12.2015 14:30
Foto

F86i25l55i64p 11Š58v70e20h10l79a 1526693618477

Ke kosiku vas nikdo nenuti, ale jak sama rikate - nemuzu vedet. A protoze nevim, citim se ohrozen uz jen tim ze ke me bezi a ja vidim ze ho nemuzete zarazit.

+3/0
4.12.2015 14:55

A37l98e48x63a77n84d72r 81C96h40y96t10i31l 2814412595551

Pokud myslite ty nezodpovedne majitele, kteri maji psy navolno a absolutne je neovladaji a spolehaji na to, ze jejich pejsek by prece nic nikomu neudelal, a neumi je ani privolat, souhlasim s Vami. 

Ja s voditkem ale nechodim a ani s kosikem. Jakmile ma kosik, do vseho s nim mlati a pomerne dost to boli. Psa odvolam bez problemu i od vysoke, ktera pred nim bezi 10 metru. Pokud se k nam blizi clovek, davam mu "k noze" a chytnu za obojek. Po minuti opet poustim. Privolani mi zatim nikdy neselhalo, ale vim, ze pustit ho k cizimu psovi proste nesmim. Nas je dominantnejsi povahy a sice by asi toho psa neroztrhal, ale klasicky se bojuje o vyssi postaveni. Porvali by se.

+3/0
4.12.2015 14:36
Foto

P96a69v97e80l 30J42o83s58e55f 51A27b58e91r17l25e 4777753946286

Pokud ho ovládáte, je vše v pořádku, snad každej pochopil,  o jakých psech (a majitelích) se tady mluví...

0/0
4.12.2015 15:00

A15l76e26x35a70n23d43r 58C33h13y57t48i37l 2684302965711

Ona ta hranice pochopeni/nepochopeni neni nekdy uplne jasna, proto jsem se ujistoval.

0/0
4.12.2015 18:28

S91i49m56o78n16a 78S28k39y31b63s47k48á 6888843529161

jo jo a ve zprávách by bylo, pán zabil štěně, protože ho napadlo ;-D

+1/0
4.12.2015 14:27

P45e40t49r 30N52o72v19o16t97n35y 1351510921

Teoretiků sebeobrany proti psovi je taky, dívám se, plnej internet. ;-D

+2/0
4.12.2015 14:31
Foto

M77i30l32a85n 27V16a83n55h70a36r69a 1467178417902

Český Rambo 1!;-D

+3/0
4.12.2015 14:54

P78e20t84r 24N72o94v31o32t89n57y 1501480761

No už vidím, jak na něm visí pes a on to okolo kropí z devítky. A ještě kolem má svoje děcka.

+3/0
4.12.2015 15:02
Foto

P47a71v17e53l 92J86o38s85e27f 25A12b66e46r32l89e 4687223596156

Stejně jako by psa neměl mít debil, kterej ho nezvládá, neměl by mít zbraň debil, kterej s ní neumí zacházet. Stejně jako na psa i na zbraň platí nějaké zákony a nařízení.

Ovšem u zbrojáku se musí splnit nějaké podmínky, takže ho nedostane každej, což u pořízení psa bohužel neplatí...

My  se zbraní zákon musíme dodržovat, jinak nám ji seberou, a opět, to u debilů kteří svého psa nezvládají a ani nejsou zákony ochotni dodržovat, neplatí...

0/0
4.12.2015 15:15

P64e77t25r 29N24o49v37o29t81n98y 1101950691

Prosím vás, pokud máte zbroják, tak určitě víte, jaké jsou podmínky jeho nabytí. A co se zkouší.  Střelba na (velice)pohyblivý cíl o výšce sotva 0.5 m to rozhodně není. To, že někdo jen má zbroják, není pro mě žádná záruka, že to se zbraní umí. Znám pár lidí, co zbrojáky mají a intenzivně se zbraním věnují, prošli různými kurzy a kategorické tvrzení, že "nebudou čekat, až je nebo jejich děti nějakej pes kousne" jsem od nich teda rozhodně neslyšel. Je to totiž dost ošemetné.

+2/0
4.12.2015 15:23

P64e44t77r 33S63c62h92ö23n 7533626922923

To Rambo neřeší. Napřed střílí a pak myslí ;-)

+1/0
4.12.2015 16:06
Foto

M69i21l16a58n 97V41a31n44h90a43r21a 1687568877382

Kolik jste jich skolil?

+3/0
4.12.2015 14:52

P52e59t18r 13S28c25h16ö95n 7803876212443

1568 .... na Xboxu ;-D

+1/0
4.12.2015 16:07

J58a96n 22S50v34o61b35o31d79a 3257224339103

To jsou samozřejmě jen kecy internetového střelce :D

Dle řečí, co tu Vy a pan Švehla máte, dávají zbroják asi fakt každému teleti.

0/0
8.12.2015 11:31

P67e74t35r72a 10Z66r64u17b73e63c70k92á 3530891740530

Máte pravdu, z popisu v článku vyplývá, že ten pes asi opravdu nebyl nijak agresivní, jen zvědavý. Prostě smůla, že paní byla starší a neustála to :-(  Ale to neomlouvá majitele, mají ho mít zajištěného.

Mimochodem můj vlčák, ještě coby malá chlupatá koule, se takhle jednou "vrhnul" na dítě. To samotné dítě bylo nadšené, protože prostě "jé, štěňátko", ale jeho máma se mohla zbláznit. Ne proto, že by měla o dítě strach, ale protože ho prý ušpiní ;-D

0/0
4.12.2015 14:21

A14l20e76x20a30n85d85r 93C31h69y44t93i62l 2174722435951

Tady mame jednu pani ktera stejnym zpusobem zachranila sveho maleho pindu tim, ze trhla voditkem tak, ze ji vyletel do naruce a zvedla ho az nad hlavu a agresivni pes okolo tech 40 kilo na ni skakal a opravdu chtel toho psa roztrhat. Psa, ktery chce ublizit, poznate pomerne snadno. I kdyz je pravda, ze nekteri jsou zakerni. Nejdriv se priblizi, nestekaji, ocuchaji a pak znicehonic kousnou. Nikdy neni zapotrebi to riskovat. Muj pes si pres plot taky hral s jednim malinkym pitbulem. Olizovali se, blbnuli. A pak se jednoho dne potkali, s majitelem jsme na sebe kyvli, ze je pustime vic k sobe a ten muj znicehonic toho maleho chytl za hlavu. Nastesti se nic nestalo, jenom ja byl od meho trochu kousnuty.

0/0
4.12.2015 14:27

A78l28e56x41a69n17d86r 54C78h50y33t57i79l 2404182455561

A tim chci rict, ze NIKDY nedokazete mit jistotu, jak se ktere zvire zachova. I kdyz vim, ze na cloveka ten muj nikdy nesel, u nas doma se se vsemi hned kamaradi a olizuje jim usi, vzdy ho privolam, kdyz se nekdo blizi. At je to znamy nebo cizi.

0/0
4.12.2015 14:30
Foto

F35i21l12i55p 88Š47v87e49h78l78a 1956303228207

Tak mate mit psa na voditku. Chapete ze jste udelala neco spatneho, ze jste ho na voditku nemela, ze jste se te pani mela omluvit? 

Nechci vas nejak strasit ale stat se to me tak mate na krku trestni oznameni ze jste me "napadla psem" a mozna mrtveho psa.

+2/0
4.12.2015 14:31

S56i97m58o57n20a 55S95k72y49b69s33k74á 6178443699721

bych Vás chtěla vidět, jak podáte trestné oznámení, že Vás napadlo štěně...

0/0
4.12.2015 14:36

A88l13e85x26a60n46d32r 92C33h38y19t52i30l 2374172575581

Otazka zni, jak stare stene? Treba rocni jeste pred prezubenim ma ty zuby pomerne hodne ostre a kolikrat jeste nezna tu spravnou miru odhadu. Takze i pri hre dokaze pekne potrhat kuzi. Ano, mam psa, takze vim a znam.

0/0
4.12.2015 18:32

O37t22a10k81a81r 59V35l10č38e47k 9619858655

když vám uteče štěně, je dobré křičet, že to je štěně...štěňata velkých plemen vypadají jako dospělý pes a lidé se mohou cítit ohroženi

0/0
7.12.2015 16:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.