- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kraj by ušetřené peníze použil na zlepšení dopravní obslužnosti??? Opravdu? A proč návrhový jízdní řád pro tyto tratě (který byl přílohou výběrového řízení) obsahuje nové čtyřhodinové díry, rušení prvních a posledních vlaků (doprava na ranní směny a z odpoledních směn) a stále neobsahuje hodinový takt do Krumlova, který už by v dopravně pokročilejším kraji byl dávno? Ti krajští úředníci si fakt nevidí do úst.
Taková prasárna jižních Čech. Je úplně jedno, který dopravce tam bude jezdit, ale díky velmi spatnému jízdnímu řádu tam stejně nikdo jezdit nebude... :/
Oni potrebuji na pripravu noveho dopravce 18mesicu az dva roky? Na co?
V článu je to jinak - PŘEPRAVCE potřebuje 18 měsíců na přípravu. Je to celkem logické. Copak nějaké firma má někde ve skadu připravených tolik vlaků (+ personálu), aby mohla vyjet hned zítra?