- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Příčína je jasná, dlouhodobé přetěžování.
Situace je taková,že řada zemědělců nakoupila nové, silnější traktory, ale přípojná vozidla ponechala z dob, kdy je tahaly slabší zetory. Takže přívěsy jsou pravidelně přetěžovány (protože nový traktor to zvládne), navíc řada přívěsů je kontruována na max. 25 km/h a nové traktory umí 40 i více km/h
Pokud tam byla únavová trhlina, tak ta mohla klidně vzniknout i v průběhu cesty a řidič ji nemohl v době zapojování zaregistrovat.
Spíše s tím určitě nejel do 25km/h. To bude asi největší problém
JZD STS Chvojkovice - Brod , zřejmě slušný oddíl
proč ten traktorista je rozmazaný, tento tandemový přívěs je určen za zetory a néé aby jezdil 60km/hod a ještě přeložený.
Pravděpodobný výrobce přívěsu je STS Opava, max. dovolená rychlost 25 km/h, což podporuje vaše tvrzení.
Za prvé to není přívěs, ale návěs, za druhé za to asi řidič nemůže, ale majitel návěsu, to má jako traktorista obcházet přívěsné zařízení s lupou a hledat případné únavové trhliny?
tu točnu vidíte kde? Vy máte za autem taky návěs?