Diskuse k článku

Internet a více pohodlí. Na Šumavu se chystají vyjet soukromé vlaky

Antimonopolní úřad zamítl námitky Českých drah, které napadly výsledky miliardového tendru na provoz pošumavských lokálek. Pokud se dráhy znovu neodvolají, Jihočeský kraj může v únoru uzavřít smlouvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V75l14a45d96i44m61í84r 16Š50t95ě80r50b71a 2962941662327

Vzpomeňte čím slíbil jezdit GWT(včetně předchůdce) mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi a čím skutečně jezdil. A nechalo se to být.;-)

+3/0
28.1.2016 10:22

L96u97k15á71š 96Š63m58a90h49e44l 2117484442604

Dělá si Študlar legraci?

1) Zrychlení je naprosto nezávislé na zvoleném dopravci, protože i po zrychlení trati jsou rychlosti nižší než je maximální rychlost všech smysluplných vozidel v motorové trakci u nás provozovaných.

2) Součástí výběrového řízení byl návrhový jízdní řád, který obsahoval mj. další škrty u ranních a večerních spojů a čtyřhodinové díry o víkendech. Tento jízdní řád nebyl nijak projednán s obcemi (se kterými se jinak standardně projednávají běžné roční úpravy jízdních řádů). Takže tenhle návrhový jízdní řád platit nebude (pak ale na jaký rozsah spojů a obraty dopravci počítali svoji nabídku?) nebo bude, čímž ale dojde k razantnímu omezení dopravy, a to i na trase ČB - ČK, kde s ohledem na intenzitu dopravy už by dávno měl být aspoň ve špičkách hodinový takt?

3) Pochybuji, že Jikord bude řešit tarifní integraci, když jí nebyl schopen vyřešit dosud a integrovaný dopravní systém je považován za příliš drahý a nepotřebný. Následkem toho dojde k masivnímu zdražení na přestupech (typicky např. Praha - ČK, ČB - Vodňany), ale pokud vítěz výběrového řízení nezavede nějaké věrnostní slevy, tak i u jednorázových a měsíčních jízdenek (např. v mém případě mne stojí měsíční 294 Kč, ekvivalentní vzdálenost dle ceníku GWTR je 530 Kč, to je nárůst skoro o 100 % - je sice pravda, že mám In Kartu, ale ta se mi jaksi na tomto rozdílu vrátí za 4 měsíce a platí přitom 3 roky).

4) Nevím, jak bude řešeno nárazové posilování o letních prázdninách, víkendech v květnu, červnu a září, v době kájovské pouti, 17.11., školní výlety apod. Tohle mají ČD prostě zmáklé.

+6/0
27.1.2016 19:58

P84e17t67r 54B33ü63r68g55e21r 4517616237260

Tak já už se moc těším, hlavně na to zrychlení, co přijde v prosinci 2017 - tedy ani ne za dva roky po zmíněné modernizaci tratě! Pamatuji ještě páru, a cestu z Českých Budějovic do Českého Krumlova (to je na trati ČB - Černý Kříž) Tenkrát se těch 25 km jezdilo za krásný čas 1hod 10 minut. Už teď je to výrazně lepší: inu - pokrok nezastavíš! :-)

+4/0
27.1.2016 14:57

F48r71a23n79t50i77s89e17k 94M77i70k77e50s 8853157930272

Take jsem se na teto trati neco najezdil a ta para to bylo super, prohrabnul po kotlem a z komina vyrazil sloup husteho dymu a jisker. Ono to tam v tech zatackach z Trisova do Zlate Koruny moc rychle nejde. To je a byval vlak na vylet kdyz nejde o cas, do dnesni doby se snad ani nehodi. V letech 1959 az 1965 mi vsak dobre poslouzil.:-)

0/0
27.1.2016 23:20

P82e67t16r 44N95e42c14h52a71n12i63c51k86ý 7633206838460

Dle jízdního řádu takto dlouho ten vlak jel i v roce 1988 ani ta nabídka nebyla úchvatná. 3 hodiny cesta z Budějic do Volar taky musela být něco

http://www.zelpage.cz/gvd/1988/194_01.jpg

0/0
3.2.2016 16:17

J20i28ř35í 63K60o70c54u52r89e39k 6965764825768

"Koordinátor" dopravy v JČ kraji je znám tím, že je neschopný. A pokud si kraj objedná odjezd osobáku z Budějovic na jih pět minut před příjezdem pražského rychlíku, tak nepomůže ani svěcená voda.

+6/0
27.1.2016 12:35

J62i60ř92í 68J93o17z80a 3528393190371

Ano přesně tak... nejneschopnější koordinátor v ČR! Na JIKORDu (koordinátor veřejné dopravy v Jihočeském kraji) pracují samí neschopní lidé.

+2/0
27.1.2016 16:02



Najdete na iDNES.cz