Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Internet a více pohodlí. Na Šumavu se chystají vyjet soukromé vlaky

Antimonopolní úřad zamítl námitky Českých drah, které napadly výsledky miliardového tendru na provoz pošumavských lokálek. Pokud se dráhy znovu neodvolají, Jihočeský kraj může v únoru uzavřít smlouvu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V30l25a53d52i80m62í21r 64Š61t30ě79r40b86a 2942821962197

Vzpomeňte čím slíbil jezdit GWT(včetně předchůdce) mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi a čím skutečně jezdil. A nechalo se to být.;-)

+3/0
28.1.2016 10:22

L17u27k33á22š 29Š74m52a70h33e46l 2567834632714

Dělá si Študlar legraci?

1) Zrychlení je naprosto nezávislé na zvoleném dopravci, protože i po zrychlení trati jsou rychlosti nižší než je maximální rychlost všech smysluplných vozidel v motorové trakci u nás provozovaných.

2) Součástí výběrového řízení byl návrhový jízdní řád, který obsahoval mj. další škrty u ranních a večerních spojů a čtyřhodinové díry o víkendech. Tento jízdní řád nebyl nijak projednán s obcemi (se kterými se jinak standardně projednávají běžné roční úpravy jízdních řádů). Takže tenhle návrhový jízdní řád platit nebude (pak ale na jaký rozsah spojů a obraty dopravci počítali svoji nabídku?) nebo bude, čímž ale dojde k razantnímu omezení dopravy, a to i na trase ČB - ČK, kde s ohledem na intenzitu dopravy už by dávno měl být aspoň ve špičkách hodinový takt?

3) Pochybuji, že Jikord bude řešit tarifní integraci, když jí nebyl schopen vyřešit dosud a integrovaný dopravní systém je považován za příliš drahý a nepotřebný. Následkem toho dojde k masivnímu zdražení na přestupech (typicky např. Praha - ČK, ČB - Vodňany), ale pokud vítěz výběrového řízení nezavede nějaké věrnostní slevy, tak i u jednorázových a měsíčních jízdenek (např. v mém případě mne stojí měsíční 294 Kč, ekvivalentní vzdálenost dle ceníku GWTR je 530 Kč, to je nárůst skoro o 100 % - je sice pravda, že mám In Kartu, ale ta se mi jaksi na tomto rozdílu vrátí za 4 měsíce a platí přitom 3 roky).

4) Nevím, jak bude řešeno nárazové posilování o letních prázdninách, víkendech v květnu, červnu a září, v době kájovské pouti, 17.11., školní výlety apod. Tohle mají ČD prostě zmáklé.

+6/0
27.1.2016 19:58

P69e15t52r 65B63ü66r23g87e71r 4567476737380

Tak já už se moc těším, hlavně na to zrychlení, co přijde v prosinci 2017 - tedy ani ne za dva roky po zmíněné modernizaci tratě! Pamatuji ještě páru, a cestu z Českých Budějovic do Českého Krumlova (to je na trati ČB - Černý Kříž) Tenkrát se těch 25 km jezdilo za krásný čas 1hod 10 minut. Už teď je to výrazně lepší: inu - pokrok nezastavíš! :-)

+4/0
27.1.2016 14:57

F72r59a75n97t27i59s58e89k 51M22i81k17e95s 8783987190392

Take jsem se na teto trati neco najezdil a ta para to bylo super, prohrabnul po kotlem a z komina vyrazil sloup husteho dymu a jisker. Ono to tam v tech zatackach z Trisova do Zlate Koruny moc rychle nejde. To je a byval vlak na vylet kdyz nejde o cas, do dnesni doby se snad ani nehodi. V letech 1959 az 1965 mi vsak dobre poslouzil.:-)

0/0
27.1.2016 23:20

P73e18t77r 66N17e70c81h51a26n43i51c92k38ý 7613656808100

Dle jízdního řádu takto dlouho ten vlak jel i v roce 1988 ani ta nabídka nebyla úchvatná. 3 hodiny cesta z Budějic do Volar taky musela být něco

http://www.zelpage.cz/gvd/1988/194_01.jpg

0/0
3.2.2016 16:17

J24i97ř72í 70K57o66c14u22r79e62k 6395834555708

"Koordinátor" dopravy v JČ kraji je znám tím, že je neschopný. A pokud si kraj objedná odjezd osobáku z Budějovic na jih pět minut před příjezdem pražského rychlíku, tak nepomůže ani svěcená voda.

+6/0
27.1.2016 12:35

J44i87ř62í 27J72o64z59a 3168523150251

Ano přesně tak... nejneschopnější koordinátor v ČR! Na JIKORDu (koordinátor veřejné dopravy v Jihočeském kraji) pracují samí neschopní lidé.

+2/0
27.1.2016 16:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.