Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

V Táboře plánují z města vytlačit stará auta. Cílem je lepší vzduch

Druhé největší město v Jihočeském kraji zvažuje zavedení nízkoemisních zón. Znamenalo by to zákaz vjezdu vozidel, která nesplňují ekologické limity. V Českých Budějovicích se zatím drží zpátky, nevědí, zda by omezení pomohlo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I27r54e50n94a 42P48l64a56c19h79e30t75k41o66v81á 1846404116340

pekny kecy, taborska radnice v cele s tunel betonovym starostou fiserem totalne pojeEUli rekonstrukci klicovy krizovatky v centru tabora, takze prujezd timhle osklivym mestem se rovna pulhodinovy eskapade. certuzel tudy jezdim 2x denne ;-€ted ty vokurky hledaj vsemozny zpusoby jak ulevit doprave. ale jediny co se jim dari je totalne prudit lidi. jestli v nejakym meste dojde k defenestraci, tak tohle mesto bude prvni

0/0
12.2.2016 21:56

M69i45r74o30s29l44a58v 90T87r41e89s65t49i31k 4578105803841

V Táboře pěkně kecaj. Jde jen o další omezování lidí bez výsledku. Kdyby chtěli táborští opravdu čistší vzduch, pak povolí ve města vyšší rychlost než 50, případně na některých místech 30.

+1/0
11.2.2016 21:08

A95u89g78u92s94t 19F59o19r51m26á97n25e84k 6595399170976

Když mi dají dotace na nové auto, jako to teď dávají některým domkářům, pak si koupím. Jinak mi můžou políbit pr . . .

0/0
11.2.2016 15:33

D56a19n75i74e22l 13D15r64n30e48c 6391209906452

Je to k ničemu, ekologická pozitiva to nemá, akorát to bude lidem otravovat život a omezovat výhled z vozidla. Je zajímavé, jak se v rámci šetření na dopravním značení a jeho omezování za účelem "zpřehlednění" situace nahrazují značky hlavní a vedlejší silnice předností zprava, ale značky typu těch, co vymezují NEZ, se přidávají další a další, přitom jsou pro provoz, na rozdíl od těch upravujících přednost, nepodstatné ;-€

+1/0
11.2.2016 14:15

F34r83a59n26t47i73š55e94k 36K34l35í98m81a 2463258904504

Máte jednu ulici a to je Budějcká a s tou neuděláte stejně nic, vždyť jste nezvládli ani ten Křižíkáč...:-P

+1/0
11.2.2016 10:56

P64e71t28r 91N81i38v76n29i24c66k88ý 3882534385707

Tak nejdříve je chtějí vytlačit stará auta a hned chtějí vydávat výjimky (pro místní obyvatele)? Kocourkov.

+1/0
11.2.2016 10:53

J21i15n16d78ř59i74c78h 90Š59k82o63p80e47k 4875761160815

jaksi nejde zakázat lidem co v Táboře bydlí, aby jezdili domů autem :-)

+1/0
11.2.2016 17:26
Foto

Z83b32y48n69ě36k 73M16e90l76i86c69h53a40r 9385467445809

přeložka Tesco – Slapy je co? o tom čtu poprvé, existují o tom nějaké informace? dokumenty? (ím, že tady mi nikdo neodpoví)

0/0
11.2.2016 10:47
Foto

Z69b21y34n19ě84k 70M14e95l48i11c32h54a23r 9485767775229

už jsem to našel (https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=5&ved=0ahUKEwiEgs6zt-_KAhVG7BQKHeWEA5oQFggzMAQ&url=http%3A%2F%2Fportal.cenia.cz%2Feiasea%2Fdownload%2FRUlBX0pIQzE4OV9vem5hbWVuaURPQ18xLmRvYw%2FJHC189_oznameni.doc&usg=AFQjCNE2N_ZO7azKQsNAj6HSaXE8lMaMFQ&cad=rja)

opravdu zajímavé:

Předpokládaný termínzahájení realizace záměru a jeho dokončení

Zahájení: 2008

Dokončení 2010

Uvedenído provozu 2011

0/0
11.2.2016 10:54

P81a70v54e47l 72Ř45a79p15e53k 7822126139885

Je potřeba vytlačit VŠECHNA auta! Tak jako byl masový automobilismus násilím zaveden, musí být zase zredukován na racionální a morálně přijatelnou úroveň.

+1/−1
11.2.2016 9:04

K39a33r51e10l 53P94e46t70ř58í23k 3625989328767

Relativně by se dalo souhlasit s tím že některá auta asi jezdí zbytečně. Ale co je "morální" úproveň? Co obslužnost míst míst kam nejezdí (anebo dost omezeně) hromadná doprava? Jak se má dostat k zákazníkovi třeba takový malíř pokojů který potřebuje štafle, barvy atd....Blbost je jet přes celou Prahu (resp. tedy přes město obecně) z domova do práce, tam auto odstavit a odpoledne jet domů.

0/0
11.2.2016 9:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.