- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na mapách.cz jsou namalované obchvaty na D4. Čimelice, to je zase zrůdnost. Přímá dálnice by logicky šla kolem zámečku Schwarzenberga. Tak se zvolil řádný oblouček dostatečně daleko. Všichni řidiči si budou zajíždět. Uvítal bych, aby dálnice v Česku kličkováním nepřipomínaly silnice 3. třídy.
ono jestli to nebude tím, že kolem zámečku by vedla taky těsně mezi dvěma obcema = hluk
Koukám na intenzity dopravy. Ztraceným místem v republice se stal kdysi luxusní a klidný Spořilov. Středem jde spojka s 52 tis. auty denně. Kolem provoz z D1 se 100 tis. auty denně. A z druhé strany Jižní spojka se 120 tis. auty denně. Velká doprava se motá i přes sousední Jižní Město.
Jinak dálniční síť vcelku odpovídá poptávce. D4 od Příbrami vykazuje tak 25 tis. aut denně. Zatímco D4 u Písku má trapných 10 tis. aut denně a zeje prázdnotou. Vyhozené peníze s ohledem na to v jaké krizi jsou ostatní dálnice v Česku.
D3 u Tábora stejná katastrofa. 10 tis. aut denně. Vyhozené peníze. Hlavní problém tady generuje místní doprava, kterou obchvaty po D3 odkloní jen částečně.
To samé Budějovice. Ty zahlcuje vlastní doprava. Směry do okolí jsou dopravně "nevýznamné". Směr Písek 14 tis. aut denně, směr Krumlov 12 tis., směr Kaplice 10 tis., směr Třeboň 14 tis., směr Tábor 12 tis. Budějovicím pomůže D3 jako městský okruh. Ale jako dálnice nemá téměř opodstatnění.
(Těch 20 tis. aut v Dasném je kapku nadhodnoceno.)
Až se postaví obchvaty, bude se stavěl kolem obchvatů a za chvíli bude třeba nových obchvatů
Až se postaví obchvat Češnovic, můžou jejich oblíbenou hospodu zavřít. Teď jí za hodně peněz rekonstruují. A pak bude prázdná. Stejně jako v jiných obcích s obchvatem.
A jestli to vydrží krámek ve Strážkovicích je otázka.
"Na odbočce ze Strážkovic směrem na Trocnov vyroste kruhová křižovatka," PROČ? Vždyť to stojí tolik peněz. Obyčejná křižovatka by stačila.
Vyčůránkové v akci? Do Budějovic povede D4 a D3. D4 ukončená v Písku je polovičaté řešení. Takže se pomocí "obchvatů" přivede jednou do Budějovic a nebudeme jí říkat D4. A k tomu jede D3, co zničí Posázaví. Poslední slušnou zeleň na okraji Prahy. To aby se Jihočechům jezdilo co nejlépe.
A školka v Dasném? Vždy si říkám, kdo si tady bere malá děcka za rukojmí a nacpe jim hřiště "doprostřed" výpadovky? Nebylo by nejjednodušší, než plkat o obchvatu, školku přemístit do nějakého objektu dál od silnice? Nebylo by to rychlejší, pro děti lepší a mnohem levnější řešení?
vy máte zajímavé názory pane Drda. V Praze vám všude vadí tramvaje a tady vám vadí že u silnice v obci jsou lidé :D ... takže v Praze dle vás tramvaje hlukem ničí bydlení, ale v této obci je v pohodě takový vysoký počet vozidel, to bydlení nekazí? Není to jen o té školce, ale také o tom vedle toho tahu bydlet, jít přes tento tah naproti někoho navštívit, či do obchodu ...
Tady by se mělo vybírat mýtné, a ne někde na dálnici, které jsou na rozdíl od průjezdu skrz obce na takový provoz dimenzované. A z vybraného mýtného by následně mohl vzniknout obchvat.
problémem je, že kdyby se zde platilo mýtné, tak ty auta budou jezdit jinudy :/ Najdou si cestu po silnicích II. a III. třídy, to by se muselo řešit komplexně nějakým zákazem na okolní komunikace a myslím, že to nebude zas tak jednoduché... jinak by to dle mě efekt nemělo