- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A nedají si říct a nedají. Pořád si v té hlavě neuvědomují, že rozjetý vlak na fleku nezastavíš a že je přežehlí a nic nepocítí. Snad se mu po té ráně v hlavě rozsvítí a bude si vážit svého života po nehodě víc než před nehodou.
To není o tom si něco uvědomit. Proč vznikají nehody? Vzniku jakýchkoli nehod předchází tolik okolností s tolika proměnnými, které mohou potkat každého. Stačí se zamyslet, otočit dozadu, kýchnout atp. a ni nemusíte překročit rychlost či jet agresivně. Mám pocit, že z každé nehody na přejezdu se dělá víc, než z jiných. Statistika říká, že za socialismu (80.léta) bylo nehod na přejezdech více i přes menší provoz a menší počet provozovaných vozidel. Často byli viníci i profíci z ČSAD.
Radní Prahy 4 nám slibují přinesení podobných soubojů mezi autem a kolejovým vozidlem přímo až před Vrchni soud
Možná by bylo třeba ty souboje mezi autem a vlakem přenést rovnou před Ústavní soud. Můžete Rimbauer sdělit co se tím vyřeší? Pro soud je to jedna z nejlépe řešitelných případů, které se k soudu dostanou, neboť v 99% je to vždy vina nepozornosti řidiče vozidla a soudy jen přijmou verzi vyšetřování a rozhodnou.
Kdysi každý strojvedoucí měl povinnost podle předpisu D1 dát před nechráněným přejezdem zvukový signál tlakovou houkačkou dlouhý nejméně 1 sec. To vzbudilo i mrtvého. Dnes strojvedoucí, když už se rozhodne dát signál (často ne), tak jen krátce pískne na píšťalu pro posun těsně před přejezdem. Takové písknutí není v autě slyšet. Je mnoho nechráněných přejezdů, kde pro různé překážky je na trať vidět až z kolejí. Ovšem vždy je vinen řidič auta. V nepořádku je hodně chráněných přejezdů se signalizací. Na mnoha přejezdech nesvítí bílé blikající světlo.
na tomto přejezdu je zřejmě rozhled dobrý, takže pokud nebyla hustá mlha, není moc důvod, neustálým troubením obtěžovat okolí.
'písknutí není v autě slyšet' - ha ha, to je slyšet na kilometry, pokud tedy nesedíte v tanku.
'na mnoha přejezdech nesvítí bílé blikající světlo' - není žádná závada, bílé světlo je v případě své funkčnosti dodatečná informace, která Vám povoluje přejezd projet bez zastavení a rychleji. když tam je a nesvítí, musíte se prostě chovat, jako kdyby tam vůbec nebylo.
Každý takovýto řidič by měl přežít, ale za podmínek ochrnutí od pasu dolů a pokud možno splácet škody a dostat max. živ.minimum.
to by mu určitě splácení škod ulehčilo, to upoutání na invalidní vozík...
člověk jen kroutí hlavou co se některým diskutérům honí hlavou, kdy se dočtou, že rychlík se střetl na přejezdu s osobním autem. Někoho zajímá, proč bylo ve vlaku pouze 50 cestujících, druhý nemůže zase vyluštit co se uvádí pod pojmem nechráněný přejezd, třetímu zase vadí, že bylo v textu, že vlak auto táhl a ne tlačil jak mělo správně být atp., ale nikdo se nepozastaví nad tím, že je to tragédie. Jen tak dál, když člověk je až na druhém místě, to je pro národ vždy "dobré".
Mě by třeba zajímalo co se honilo hlavou řidiči když vjížděl na přejezd.
Co je to "nechráněný " ? To nebyl označen značkou přejezdu ?
místo, kde se úrovňově kříží pozemní komunikace se železnicí, popřípadě s jinou dráhou ležící na samostatném tělese, a označené příslušnou dopravní značkou.[1] Prostor přejezdu z legislativního hlediska (v České republice podle zákona o drahách[2] a zákona o pozemních komunikacích) je součástí dráhy a není součástí pozemní komunikace.[3]
Jako železniční přejezd se tedy v českých pravidlech silničního provozu označuje i přejezd přes jiný druh dráhy než železniční (například přes samostatnou tramvajovou dráhu nebo přesprůmyslovou dráhu). Termínem železniční přejezd se označují i pěší přechody přes dráhu, pokud jsou jako železniční přejezd označeny. Železničním přejezdem však není místo, které takto označeno není, například místa v železniční stanici upravená pro přejíždění nebo přecházení kolejí, křížení tramvajové dráhy s pozemní komunikací označené jako křižovatka nebo řízené světelným signalizačním zařízením nebo neoznačené.
skoda - simply clever
V celém tom vlaku jede jen 50 lidí?
náhodou, 50 lidí je na tamější poměry hodně slušné
Pane redaktore váš pojem nechráněný přejezd jste našel kde??? Určitě ne v českých zemích. Poštudujte Zákon o dráhách. Každý přejezd MUSÍ být zabezpečen!!!