Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Potíže u Budějovic. Lidem vadí kruhová křižovatka v kráteru u Včelné

Nová silnice má pomoci řidičům mířícím do Českých Budějovic od rakouských hranic a Krumlova. Nyní padlo na stavbu takzvané jižní tangenty územní rozhodnutí, to znamená, že povolení je otázkou několika měsíců.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P60e63t59r 58B78ü85r97g81e14r 4287956597140

a což takhle, milá redakce, přidat alespoň jeden obrázek? Pro představu, víte...

+2/0
31.3.2016 10:33

M56i73l21a73n 54W54e22l96s61e65r 5892258898241

pěkný nadpis: "lidem vadi kruhová křižovatka...." která ještě neexistuje.

0/0
31.3.2016 9:50

L86u55k98á70š 85Š26t97ě17t61i96n48a 7362945960828

A nebude kruhová, ale elipsovitá... :-)

0/0
1.4.2016 10:18

M47i63c97h75a43l 10M45r71a74z26i93k 6727817934720

No jo, dalnici vsichni chteji, jen kdyby nevedla kolem nich... pokud je dalnice potreba, tak se nekde take musi napojit, to je celkem logicke. A tento usek je plny nehod, pokud se podari snizit jejich pocet, tak jedine dobre...

+3/0
30.3.2016 17:26

J44i67ř64í 97S52o81u42č41e78k 5606967949759

Se vším, co píšete, souhlasím. Našel jsem si ale návrhy, jak to má vypadat a málem my vypadly oči z důlků. Vypadá to neskutečně předimenzovaně a megalomansky - udělat gigantický kruhový objezd tak, aby ho uprostřed protínaly koleje a musely jen kvůli tomu vzniknout dva železniční mosty navíc(!), je opravdu zhůvěřilost. Vycházejí desítky článků na téma Babiš a Čapí hnízdo, kde se řeší zbytečně vydaných 50 milionů, ale že padne 900 milionů na vlhký sen nějakého architekta, iDNES prezentuje jako „lidé dělají potíže, brzdí tím zlepšení dopravní situace“.

Ať si každý udělá představu sám:

http://www.vcelna.cz/images/documents/uredni-deska/2015-04-28_krizovatka_tangenta_nova.pdf

http://www.vcelna.cz/images/documents/uredni-deska/2015-04-28_krizovatka_tangenta_3D_1.pdf

o čem se mluvilo původně:

http://www.vcelna.cz/images/documents/uredni-deska/2015-04-28_krizovatka_tangenta_puvodni.pdf

0/0
30.3.2016 19:48

M72i46c58h57a38l 59M97r67a23z80i88k 6777257804820

Ja Vam rozumim, ale berme v uvahu kolik smrtaku se tam jiz stalo i na tom prejezdu, ktery tam aktualne je. Soudle dle obrazku, to zase tak predimenzovane neni - jsou to jen male mostky, ktere se stavi v podstate z bloku a jsou nejlevnejsi reseni. Navic 900 milionu sezere cely ten usek dalnice a napojeni na R3 a kousek R3, ktery je toho soucasti, ne jen tato jedna krizovatka. V porovnani napriklad se zeleznicnim koridorem mezi Taborem a Benesovem je toto troskareni, tam stoji 1km trati pres 1 miliardu a je to v podstate asi nejdrazsi zeleznice v cele Evrope... tam megalomansky naplanovali silene mosty a tunely atd. Navic reseni navrhovane mestem vytvari krizovatku T, coz je v dnesni dobe pri sjezdu z dalnice/rychlostni silnice asi nejhorsi reseni, protoze se tam musi natvrdo zastavit... ten velky kruh je podstatne bezpecnejsi, musi se take uvazovat s tim ze tam auta budou sjizdet a to z rychlosti 140km/h...

+3/0
30.3.2016 20:03

T76o23m43á14š 43S26y39s 2834389510243

Problém Budějovic je ten, že se mohutně staví a až potom se řeší doprava. Takže nakonec se přivede doprava do hustě zastavěných a zalidněných oblastí. Tady je to samá koncepce a antikoncepce.

0/0
31.3.2016 7:14

M49i15c83h47a78l 48M34r72a34z25i68k 6647237834360

jo tim zrejme narazite na puvodni obchvat, ktery dnes vede kolem vsech obchodaku a oddeluje sidliste od stredu mesta... no to byl take genialni napad sveho druhu... ao jiz tehdy meli resit obchvat skutecne okolo mesta, ale v tom nejsou Budejovice ani zdaleka jedine...

0/0
31.3.2016 8:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.