Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přelom na dálnici D3. Obchvat Budějovic dostal v Bruselu výjimku

Obchvat kolem Českých Budějovic nebude potřebovat nový posudek dopadů stavby na životní prostředí. Příprava tak může naplno pokračovat. Dálnice D3 slaví 25 let od zprovoznění prvního tříkilometrového úseku u Tábora.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T95o30m27á52š 16S80y98s 2694249140203

"odlehčí dopravě na Borku, a pak také Pražské třídě v Budějovicích"

na jednom místě odlehčí, dalším přitíží

0/0
30.6.2016 13:11

M58a20r44t90i19n 16V81l51á78š37e32k 2662171580811

Mezitím Poláci postavili polovičku A3 k Baltu a druhou stavěj. V kuse, ano 200 km v kuse...

+2/0
30.6.2016 12:52

M81a59r29t89i70n 30V43l20á70š38e15k 2412141980321

Minulej týden jsme jeli do Poznaně. Tam jsme zvolili cestu přes Wroclaw a zpět přes Legnici. Z Wroclawi až do Rawicze a potom od Leszna do Poznaně se staví dálnice v jednom kuse. Na zpáteční cestě od Glogowa až do Legnice to samý, nejvíc mě překvapilo, že 30 km od našich hranic už staví v poli dálniční most. Před 5 lety nebyl ani kousek dálnice k Baltu a do 5 let bude hotovo skoro až na naše hranice. Proč to u nás takhle nejde???

+2/0
30.6.2016 12:50

J83a31n73a 95D35o97k57s34a68n51s83k97á 7323580874704

Stát zaspal.....Mají toho holt moc a nikdo ve finále nenese za nic zodpovědnost. To se stat v jiné profesi!

+1/0
30.6.2016 12:13

A45u70g55u60s19t 97F93o69r10m87á80n38e58k 6145169580666

Hlavně, že se musíme pořád ptát v Bruselu, co smíme a co ne.

+1/0
30.6.2016 12:05

L57a63c35o 41K18a11j57a22b17a 7455906480713

..šaškové počmáraní

+1/0
30.6.2016 6:27

J55i49ř35í 66K59o80c93u11r38e24k 6315854255958

Půl železnice a půl dálnice. :( Kéž by bylo aspoň jedno a celé. Takhle je nanic obojí.

+1/0
29.6.2016 22:47

O49n52d27r19e84j 36K43o95d26a78d 8691863571477

Ubohost! :'(

0/0
29.6.2016 20:35

O25n27d58ř32e23j 59N61o23v78á77k 9207154309529

No, ona ta EIA neni platna nejen podle Bruselskych smernic, ale ani podke ceskych zakonu ... oni ji panove totiz pred lety - v dobe, kdy se vydavala jen na 2 roky - zapomneli prodlouzit ... ale porusovani ceskych zakonu ceskym urednikum nijak nevadi ...

0/0
29.6.2016 19:12

J35o77s20e45f 68J57ů40z12a 1328188573517

Ano, možná máte pravdu. Ale po faktické stránce posouzení řádně proběhlo a zdržování nemá věcné důvody, ale pociťoval bych ho jako byrokratické průtahy. To, co vidím jako špatné doopravdy, je obcházení podmínek stanoviska EIA (třeba u prodloužení metra A v Praze) nebo celého procesu (tunelový komplex Blanka v Praze).

0/0
30.6.2016 6:53

J54a76k78u47b 19K22o64r76e51c 6154100701333

Ve schvalovacim procesu je novy zakon, kt÷ry tohle řeší, v rozporu se zakonem rak nic nebude

0/0
30.6.2016 9:25

K11a27r71e42l 21B88a42m10b65u84l80a 4193219567559

Příprava může naplno pokračovat....a stavba začale před 25 lety...

+5/0
29.6.2016 19:10

P24e16t69r 16P76r45o79t24i14v66í22n42s63k24ý 6517640544199

To je skoro na zápis do Guinessovy knihy rekordů, rychlost stavby českých dálnic...

+7/0
29.6.2016 19:01

A28d96a25m 28H23o89u17b90a65ř 2739678675897

Hlavně okolo ty babisovy bilboardy na kterých je slogan dálnice dálnice a pak potkáte nula nic pracovniku na km, i tam kde to není ten pozemek.

+2/−1
29.6.2016 18:33

V62l96a57d16i44m38í64r 89P18r95í59k58a98z56s73k89ý 4443213758618

Šetříme práci i pro naše vnuky???

+5/0
29.6.2016 18:21

H22e95r37b41e33r98t 78M49a12c77h22á34n50ě 1684630366

To je rychlost...

+3/0
29.6.2016 18:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.